1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581244 inlägg · 6216 ämnen

Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12

« · 2443379 Till forumet


Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Det är två väldigt jämbördiga lag som möts ikväll. Even steven under i stort sett i varenda kolumn. Vi körde över dem i det senaste hemmamötet, de körde över oss lika hårt senast nere i Ängelholm.

Ovisst på förhand.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Knylan: Vi har faktiskt all chans att starta en vinststreak framöver. Har räknat att vi har chans att vinna 12 matcher i rad från och med idag. Skellefteå har en formdipp vi kan utnyttja. Vill absolut inte jinxa alls men det är ett skönt schema nu. Det kommer såklart sluta med 10 torskar av 12.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Kan vi INTE förlora ikväll? Tack.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Dubbeld: Giv oss frid- Förlora!!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Dubbeld: Classon dömer ikväll så get fucked
Kommentera


Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
russkiy medved blyat: Skämtar du med oss Aprillo? 🤥
Kommentera


Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
kulltorp: jag har koll på mina kollegor :)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
russkiy medved blyat: Jaha, då va den här jävla dagen förstörd.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
russkiy medved blyat: Är det på det sättet så förutsätter jag att hela NHC arena markerar på en gång han kommer in på isen och sätter press på honom från start. Han ska få det svettigt o ytterst jobbigt ikväll… men det är ju bara vad jag tycker!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
russkiy medved blyat: hur kan detta var möjligt? Hoppas du skämtar. Gör han en likadan match till, så kan han pensionera sig direkt. Han såg ju inget, eller så ville han inte se.....
Kommentera

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
russkiy medved blyat: Så du kan med 110% säkerhet säga att det är inavlet som dömer ikväll? För detta är inget att skämta om. Det var den dagen det.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
jhnd91: Med tanke på förra matchens kritik , bör man byta domare det förstår väl alla . Om Claesson själv har lite självinsikt ... nej just ja
Kommentera

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Andersson: SHL har skickat han för att få bort oss från topp6
Kommentera

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Räknade nu att jag denna säsong varit på 10 hemmamatcher. Sett 5 vinster, 5 förluster. Någon stapel kommer ta ledningen efter ikväll.
Lovade efter i lördags att inte åka på nästa hemmamatch, mest för att jag inte är stolt över att visa mig så där obeskrivligt förbannad offentligt.

Imorse skrev farsan att jag kunde ta två logebiljetter. Svag som man är kan man inte stå emot. Givetvis tycker jag man ska stötta live alltid när man har möjligheten, men jag har typ minneslucka efter slutsignalen i lördags. Drack inget, så inte det. Utan av ilska. Inte ok såklart.

Nu ryktas det att Claesson dömer igen? Jesus. Får proppa antihistaminer eller något innan, det brukar lugna.

Mitt tips är dessvärre 2-3 e.fl.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
empa11: Är det Claesson som dömer kvällens match så är uppmaningen till publiken tydlig. Konstant burop från första nedsläpp till att karlj*veln blåst av matchen.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Johan J: Jag kommer göra mitt iaf! (Ska hålla mig borta från könsord).
Kommentera

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Ge oss frid Å vinn ikväll rabbuslingar 🎉🎉🎉
Låt dä rinna lätt i strupuslingen!!🥳🥳🥳
Johan skull vatt mä oss ikväll 👍
Kommentera

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
SMÅLAND: Ove är här.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
empa11: men det kan ju bara inte stämma? Vad har vi gjort SHL för ont…😢
Kommentera

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Claesson var i söderut och dömde igårkväll så jag tror att ni ej får honom!

tippar 5-2 till timrå
Kommentera


Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Ante blev straffad med hela 17000 grund av Färjestad matchen. Men.. han kommer inte betala den och samtidigt blivit lovad att Claesson kommer inte mer döma Timrås matcher den här säsongen.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Nooky: Du som har bra koll på Finland, någon insight i vår nya Finne?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Nooky: Det stämmer han dömde Tingsryd vs Östersund igår så han tror jag inte att vi får!!🇺🇿🇺🇿🇺🇿
Kommentera

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
HKN: Hur har du fått denna info? 😅
Kan man välja vilka domare som ska döma ens matcher?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Frågade en finsk journalist om Mieho.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
empa11: Lycka till! (att undvika könsord) 😂
Kommentera

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Tigerhjärta: Gooöl ha hann på bröste🎉🎉🥳
Likna en porrstjärna ifrån 70-tale 😂😂😂
Kommentera

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Nä nu håller jag med Modano , in med lite tyngd . Värva nån med 95+ på vågen
Kommentera

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Jag har 110+ på min våg, är jag välkommen?
Dock växt mestadels i färdriktningen och inte i muskelmassa sedan åren som pojkspelare
Kommentera

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Otto1: Hehe det är samma som jag har kontakt med. Har exakt samma svar på mitt PM. 😁

Har ju spelat med honom en del NHL på playstation för nått år sen och vet han är lite extra svag för Dahlén tack vare hans klubbhjärta och har åkt till matcher i Timrå i HA för det faktiskt. 🙂

Han har varit på nån match i SHL i NHC med. Stötte på honom i Linköping senast med. 😊👍
Kommentera

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
en finne
så klart 👍
Kommentera

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Tigerhjärta: Vet inte varför jag tänker på tysk porrfilm från 80-talet när jag ser dem...

Ps. Jag har kompisar som berättat hur de sett ut Ds.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
vonDöbeln: Jag e nere på min vikt som jag hade när jag slutade dvs 98kg har dock varit på115😥😥
Kommentera

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
jens_88: Ni kommer få i en väldigt elak finne, som inte kommer backa för att tacklas direkt, samt är väldigt bra att stänga ner toppkedjor i andra lag

en väldigt bra tvåvägsforward som har sin defensiv som styrka men kan också ha kul i offensivzon med.

inte någon " poängspelare " men kan mkt väl gör nått poäng här och där.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Nooky: Perfekt!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Tigerhjärta: Är det ett foto-montage-sabotage?
Eller har Hannes o Panu samma föräldrar efternamnen till trots?

Kan vi visa något i stil med inställningen i lördags även i kväll är jag nöjd. Oavsett poäng.
Med den inställningen vinner laget alltid... ...fans alltså.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Nooky: Trots att man blir lite rädd så finns nåt fint i uttrycket ”elak finne” ändå.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Captain Crash: Man hoppas ju verkligen att han bokstavligen kommer att vara en finne i röven på många motspelare.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
kulltorp: Ja undrar lite om de verkligen e kompisar som berättat.....,..?????😵😵
Kommentera

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
JonteD: Nä Kulltorp har 80-tals böskar etsad på näthinnan.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Captain Crash: Ja laget är lite för snällt så kanske behöver vi en elak finne som kan spela fult och GRISA!!!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Jag har potentiellt en logebiljett över ikväll. Någon som är sugen? Vi är 3 roliga grabbar, två är mest där för ölen och jag är ofta rätt arg under match men väldigt trevlig bortsett från det.
Har fått 7st nej, och inget svar från de två sista jag frågat. Trist om den brinner inne.

Edit: Medan jag håller på att skriva får jag en notis på Messenger där en ville haka.. Sorry för onödig post! Hur fan raderar man ett inlägg?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
empa11: Kvällens uppställning
Kommentera

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Vi kan andas ut. Förhoppningsvis. Domare ikväll.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Labban: Känns fortfarande konstigt eller "fel" att man inte mönstrar #54 tillsammans med #14 och #51, iallafall i spel 5 mot 5. Nu såg det spelmässigt väldigt bra ut senast (i matchen med slutresultatet som ingen vill acceptera).
Rögle ikväll. Tuffa papper det också. Poängen ser på förhand ut att kunna väga tungt på det psykologiska planet. Kommer Timrå upp i samma nivå som sist kan det lukta poäng. Seger med 3-2 där segermålet görs i förlängningen?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Ni har en bra kommentator ikväll iaf!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Nooky: Tung fucking förlust ikväll🤢
Kommentera

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Rip Kirby: Många har ju efterfrågat att splitta 54 och 14, dessutom såg det ok ut senast som du var inne på. Tycker man gör rätt i att köra på och se om det är något hållbart i längden. På försäsongen verkade EP/Lander/Halloran ha rätt bra kemi så det borde ju kunna funka även i den kedjan.
Kommentera

« · 2443379