1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

577965 inlägg · 6216 ämnen

Timrå IK - Skellefteå AIK 2021-12-09

« · 2264070 Till forumet


Timrå IK - Skellefteå AIK 2021-12-09
Det känns lite som att vi behöver plocka poäng i den här matchen, va? Tuff utmaning. Riktigt tuff.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2021-12-09
Knylan: Inget är omöjligt.

Har missat vad som hänt med Lodin. Varför har han inte spelat de senaste matcherna? Är han med imorgon tro?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2021-12-09
covfefe: ????
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2021-12-09
covfefe: Han har varit sjuk som jag fattat det
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2021-12-09
covfefe: han är väl skadad, sjuk eller nåt,? Hoppas han är med ikväll allafall. Han behövs.! Ikväll blir det tungt, men det skulle kännas för jäkla gött att snuva det där nasaltalande folket i Västerbotten på poäng
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2021-12-09
snushane: med ett sammanhållet försvar så har Tik en bra möjlighet idag.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2021-12-09
snushane: Han har tränat dom senaste dagarna så han lär vara med ikväll. Varit sjuk.
Låst ämne


Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2021-12-09
BlackBay: två år hos mental coach! Känns som att han också behöver börja om i en lägre division!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2021-12-09
Otto1: Undrar om Alvarez är sjuk eller om han är på väg bort? Känns som den enda spelaren som inte levererar. En stor besvikelse sett till förväntningar och en förmodad alldeles för hög lön. Men blir nog svårt att få någon klubb att ta över kontraktet som sträcker sig över nästa säsong också.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2021-12-09
Nisse1: Hoppas på över 4000 i kväll nu! Ni som gick förra matchen. Blir det köbildning med covid-pass-kontrollen eller går det smidigt?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2021-12-09
tjobba: Lite struligt (dåligt kösystem) men relativt snabbt och smidigt ändå.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2021-12-09
Nisse1: Hoppas Avarez är på väg bort han tillför ingenting,är han inne på plan är det en man kort!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2021-12-09
She: På ST.nu står det att han varit sjuk i veckan och är osäker på spel
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2021-12-09
She: Jag är också rätt negativ till Alvarez. Men faktum är att han har näst bäst +/- i Timrå, bara Svensson bättre. Blev lite förvånad när jag såg det.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2021-12-09
PontusPilatus: She är negativ till allt.
Syster till Stoff?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2021-12-09
Alvarez har varit bättre på slutet tycker jag.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2021-12-09
Angående Alvarez. Är han vår sämsta spelare? - nej. Kan man förvänta sig mer av honom - ja. Någonstans där landar det. Tycker ändå han bidrar där ute, men med tanke på att han producerat tidigare i SHL så är man besviken att han inte gjort fler poäng än våra allsvenska toppspelare från förra säsongen. Visst han har varit avstängd och så, men hans snitt är ändå dåligt. Samma med Corsi/FF mm. Jag är ändå beredd att ge honom mer tid för jag tror han är lite utav gubben i lådan och kan göra viktiga mål när man minst anar det.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2021-12-09
thorwald: Jag resonerar ungefär likadant. Jag tycker att han har en uppåtgående kurva, särskilt bra var han mot Malmö. Jag är beredd att ge honom mer tid, för där finns nog mer att hämta.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2021-12-09
thorwald: Är inte heller beredd att skeppa Alvarez längre. Tycker han höjt sig allt eftersom laget höjt sig. För lite poäng, absolut. Däremot går han före många i min bok. Dessutom med den skrala spelarmarknad som finns nu så tror jag inte man bara kan plocka in någon för samma peng även om den är relativt hög
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2021-12-09
Hassan: han har väl aldrig haft en direkt framträdande roll i något lag, det fick han hos oss. Jag tror att han trivs med lite mindre kravbild. Kan bli bra nu när vi får in en till "stjärna" i laget!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2021-12-09
Drygt 3200 biljetter sålda nu. Borde kunna bli strax över 4000 då? 500-600 löser väl alltid in sig på plats på ståplats.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2021-12-09
tjobba: kikade innan dom skrev 3200 på fb och igen för en stund sedan och på bara den lilla tiden har det sålt ganska mycket om man ska lita på arenalayouten.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2021-12-09
hockeyärnice: Det finns 1234 sittplatser kvar till försäljning just nu. (Totalt finns det 3995 sittplatser till försäljning) 2761 sittplatser är alltså sålda.

MVH
Prickräknaren
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2021-12-09
Hassan:

Lycka till idag

Såg Leksand / Skellefteå på plats för ett par veckor sedan och Skellefteås defensiv imponerar, Leksand var stundtals bättre men Skellefteå vinner pga ett fruktansvärt bra målvaktsspel av Lindvall samt att Skellefteå har ett ruskigt bra stabilt försvarsspel

Hoppas ni skräller 😀
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2021-12-09
Tallnäs: Vad talar det mot för publiksiffra?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2021-12-09
Tom Topp: Olofsson lär spela hockeybockey med Böle-Sörvik, i en rinkbandyliga nära dig, inom en snar framtid
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2021-12-09
tjobba: Mellan 3500 och 4000 tippar jag på.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2021-12-09
tjobba: Nu har det sålts 13 biljetter till, på 20 minuter.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2021-12-09
Seger ikväll? Jag är optimist och säger: Njjaaeeennäää!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2021-12-09
Hahl Bundy 2.0: inte många motståndarna som känns svårare än aftonens. Poäng vore fantastico, men får kanske ses som en bonus.

Hoppas iaf att man fortsätter att hålla uppe spelet. Försvaramässiga genomklappningar har vi förhoppningsvis slutat med.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2021-12-09
kulltorp: ja det är synd på talangen! Min känsla är att har man glidit på en räkmacka hela livet, och så börjar det gå emot, då kan det vara svårt att komma upp ur gropen. Men jag hoppas att han slutar att grubbla och börjar spela på instinkt igen, för då är han riktigt bra!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2021-12-09
Bragd-Birger: ja jag skulle nog säga att poäng vore ett fall framåt när vi möter ett topplag i bra form och som vi normalt sett brukar ha svårt mot (i varje fall utan Nate DiCasmiro i laguppställningen)
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2021-12-09
JanneH: Ja, då hoppas vi på ett framfall ikväll!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2021-12-09
RunarUp: 8-22 och noll poäng senaste 4.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2021-12-09
Tallnäs: Blir ju över 4000. Är det 3500 sålda nu är det lugnt. Alltid 500-600 som betalar in sig på plats i arenan.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2021-12-09
JanneH: Pratade med Freddan tidigare idag. Jag blir förstecenter med Modano och SMÅLAND som yttrar. Krossa Twin Peaks!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2021-12-09
Icing-Ove: Inga handväskor på isen där inte!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2021-12-09
kulltorp: kan det vara så att Jacke var tidigt utvecklad och stor för sin ålder och därför var så framstående som Junior. Men nu har dom andra kommit ikapp, lite som Peter Forsberg fast tvärtom. Han var ju dvärg och inte alls så dominant som han sen blev.Det vore ju kul för grabben om det kunde börja lossna för han. Bara kör Olofsson, kör kööör..smäll på!!! Kötta och tänk inte!!!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2021-12-09
Bragd-Birger: Då drar vi nostalgoteket ett varv.
Minns ni? Det är bara 12 år sedan..
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2021-12-09
Herminator: känns som igår! En gnetig 2-1:a med 14-48 i skott hade känts ungefär lika mysig idag.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2021-12-09
Icing-Ove: Haha men glöm inte ta av dig glasögonen så du inte blir sittande på akuten 12 timmar som igår när jag proppa dig i ett flygande anfall 🤣🕳🥅🏒
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2021-12-09
Herminator: Ja, det var en trevlig match att bevittna på plats 😁
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2021-12-09
snushane: Vi får hoppas på att frugans tremänning (Oskar Möller) inte har en bra dag!!😈😈
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2021-12-09
JanneH: I kväll hoppas jag att Alvarez och Olofsson visar att dom förtjänar en plats i laget. Det kan gå. Go-go-go!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2021-12-09
snushane: Alla talanger blommar inte ut. Ibland är det så enkelt. Killen har inget spelhuvud tex..
Han har inte tagit ett steg framåt sen han var 17, enligt mig.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2021-12-09
Kom igen nu!!! Giv oss frid... Vinn!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2021-12-09
kulltorp: ett under att han då fortfarande spelar elithockey🤔🤣😂
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2021-12-09
Jahopp… man eller mus????


Gaaaaaaaaaaaaasa Timrå!!!!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2021-12-09
VI VINN IKVÄLL!!
LÅT 🎶 DÄ RINNA LÄTT I STRUPUSLINGEN 🎉🎉🎉🥳🥳🥳🥃🥃🥃🧨🧨🧨
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2021-12-09
Vi börjar så där iaf... farligt flera ggr för Skellefteå.
Låst ämne

« · 2264070