1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581116 inlägg · 6216 ämnen

Timrå IK - Väsby IK 2020-11-27

« · 2104266 Till forumet


Timrå IK - Väsby IK 2020-11-27
Äntligen! Väsby må vara det tabellmässigt sett sämst placerade av de tre lag i ligan som har VIK som initialer, men de kändes ju fram till matchen i onsdags som det mest formstarka. Återstår att se vad fan det egentligen är frågan om.

Kedjan Madsen - Olofsson - Hartmann känns nästan hysteriskt intressant på förhand.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Väsby IK 2020-11-27
Knylan: Vi får fan i mig se upp me dom här luringarna!!!! Inte underskatta!!!!!😎😎
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Väsby IK 2020-11-27
Knylan: Ser med tillförsikt fram emot vad JO kan erbjuda. Han var bra sist han lirade här och stämmer en promille av det han säger i intervjun på hemsidan borgar det för en kvalitetsökning.

För det var ju så sist det begav sig; lite valpig i spelet och lite "unga" beslut stundom.
Ska bli roligt att se honom i rött och vitt igen. Och precis som du säger; spännande kedja. No doubt.

Däremot har han stora skor att fylla - om det nu är vad han ska göra. Både Lundeströms och Bogqvist var klasslirare på den här nivån. Där framför allt den förstnämnda är svår att ersätta.

Vi får i alla fall en första bild av honom imorgon. Sedan inbillar jag mig att han inte kommer att glida in och tokdominera från start. Han lär väl behöva nån match att komma in i grejerna.

Väsby imorgon känns som en mardrömsmotståndare så här efter två miljoner - känns så i alla fall - veckors uppehåll. Hur är läget i Timrå? Har man konserverat formen? Kommer avsaknaden av nhl-lirarna att vara stor?

Sjukt skönt att det äntligen är dags igen!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Väsby IK 2020-11-27
Kerstin_k: Känns som Lodin snart saknar en plats i laget , det går inte bra för han nu .
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Väsby IK 2020-11-27
Clay.2: Har väl inte gått allt för dåligt för han på slutet? Saknats från träning dock..
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Väsby IK 2020-11-27
Clay.2: dippar kommer och går, gäller ha tålamod.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Väsby IK 2020-11-27
JonteD: äsch då. Vesby har tömt sitt krut några omgångar framåt nu. Ikväll kör Timrå över Vesby.
Jag säger 5-1. JO gör 1 mål
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Väsby IK 2020-11-27
Lolisila: Lägg ner ditt pervo.. Spambot jag vet, men bakom finns det nån funtad människa som gör vad som helst för att tjäna cash.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Väsby IK 2020-11-27
Sputnik: Virus som sprider sig själv. Tror inte du får nån respons😅
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Väsby IK 2020-11-27
Tikkare: Haha vet men dessa funtade människor som gör vad som helst för att tjäna cash genom virus och skit. Nån männsika bakom dessa virus med. Ta ett jobb som oss dödliga. 😅
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Väsby IK 2020-11-27
Sputnik: Lodin spelar inte ikväll enligt ST. Dock ingen förklaring till varför men ska ej handla om skada eller sjukdom så som jag förstod det.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Väsby IK 2020-11-27
Timråhej: Han är faktiskt svår placerad i laget , passar liksom inte in i Timrås lagbygge och nu när JO kommer in så känns han lite över .
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Väsby IK 2020-11-27
Timråhej: Knepigt sånt där när de går ut och säger att han är frisk och fräsh men spelar ändå inte och sedan hävdar de integriteten som skäl. Blir ju bara en massa spekulationer. Har han dragit i sig snö igen? Pissat i Freddans skor? För är han petad på sportsliga grunder så brukar de ju normalt säga det och jag får känslan att det är ledningen som tar beslutet att han inte ska spela
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Väsby IK 2020-11-27
JanneH: Du skrev inlägget jag tänkte skriva. Nåt fishy är det..
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Väsby IK 2020-11-27
JanneH: Förkylning. Tidigare har det varit ryggen men nu är det förkylning. Samma med Lerebäck.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Väsby IK 2020-11-27
JanneH: "Men han är frisk och fräsch och skadefri nu. Så han är tillbaka i träning, men kommer inte att vara med på matchen", säger Kicki Höglund i medicinska teamet."

Tolkar det som att han inte är i matchform efter sin förkylning.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Väsby IK 2020-11-27
Timråhej: Du är felinformerad, kommer att finnas med i kvällens roster....
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Väsby IK 2020-11-27
JanneH: Undvik att spekulera och därmed bidra till nått som inte finns.
#91 kommer att finnas med på rostern ikvällens match, det säger jag med säker information ifrågan.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Väsby IK 2020-11-27
800SHL: Hej Viktor! Vilken kedja kommer du att spela i?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Väsby IK 2020-11-27
Otto1: #91 13'nde forward ikväll. (edit: råkade kommentera på fel)
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Väsby IK 2020-11-27
Clay.2: Tycker Lodin ser jävligt pigg ut! Iaf de matcher jag skådat.
Bra på grillorna och med klubban, vill synas i offensiven å kan skapa chanser på egen hand samt hålla puck. Det enda negativa jag kan komma på är att han ibland hållt pucken lite för länge. Men han har stor utvecklingspotential
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Väsby IK 2020-11-27
Charlie2: Tycker att han överarbetar och spelar för mycket på chans och kommer inte in i matcherna ..blek
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Väsby IK 2020-11-27
Clay.2: Överarbetar hur?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Väsby IK 2020-11-27
Hassan: Omständig .en dragnig för mycket , skall göra liksom en special passning .
Ser inget positivt i hans spel ,kan kanske komma , men ser inte det komma på ett bra tag .
Har har ingen speciell roll i laget vad jag kan se .
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Väsby IK 2020-11-27
Charlie2: Tycker han tagit en del onödiga utvisningar, känns ganska ojämn. Offensivt mest framstående, men mycket chansningar. Ibland går dom hem, ibland inte. Då kan det tex bli spelvändningar etc.

Tråkigt då han verkar ha enorm potential.

Tycker dock han utan större besvär går in på 12 forwards, så står han som 13:e ikväll känns det väldigt märkligt.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Väsby IK 2020-11-27
Jensen_12: Håller med både dig och Clay till viss del. Lite för fladdrig generellt i spelstilen.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Väsby IK 2020-11-27
Clay.2: Du är nog den enda i hockeysverige som inte kan se något positivt i hans spel i så fall. Själv tror jag du är för färgad av vad som hänt utanför isen, du ville ju nästan att han skulle sitta livstid för det. Tycker absolut att han har spetsen att ha en plats i laget, enormt mycket att växa in i, säsongen är ung.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Väsby IK 2020-11-27
Jensen_12: Jo säkert tagit på sig en del utvisningar, men jag gillar han dock hans offensiva spel. Har för mig att Jimmy Hamrin nämnde i podden att han är en av de som fått med sig mest utvisningar å andra sidan. Så hittar han bara balansen så kommer han kunna bli riktigt giftig på sikt tror jag. 👍
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Väsby IK 2020-11-27
Clay.2: Jag kan nog hitta positiva saker i hans spel ändå. Sedan vet jag inte vad du hade för förväntningar på honom inför säsongen, jag hade nog honom som andralina som bäst, möjligen tredje. Det kanske han inte fullt ut levt upp till än men långt ifrån något fiasko i min bok.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Väsby IK 2020-11-27
Kvällens laguppställning!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Väsby IK 2020-11-27
Clay.2: Finns mycket uppsida med Lodda, slipa bort dom valpiga delarna så kan Lodda bli en grymt effektiv hockeyspelare, dom fick jobba en hel del med Alexei Kovalev när han åkte över, fick säga till honom att släppa pucken, skulle dribblas osv, att ge upp nu på Lodin det får inte hända, du ser ingenting säger du, då ifrågasätter man ditt hockeyöga, rejält.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Väsby IK 2020-11-27
DonCherry: Med flera av hockey-Sveriges experter .vad säger att du har rätt i den frågan för fler ifrågasätter också han
Läst att fler tycker samma eller lika som mig .
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Väsby IK 2020-11-27
Clay.2: Samma och lika. Men ingenting tycker jag nog är en hård dom.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Väsby IK 2020-11-27
Clay.2: Du har redan sagt att du inte ser något ju, klart man aldrig kan garantera succe, lönlöst fortsätta eftersom du inte ser någonting, NHL lagen tingar inte någon heller om det inte finns nånting där, tror på Lodda jag iaf, trist att du verkar gett upp på honom redan.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Väsby IK 2020-11-27
Hassan: Man måste förtydliga så att vissa förstår och säga samma sak flera gånger så att vissa l förstår
Knark liberal är jag inte , men vissa gillar det .
Nu laddar jag upp med kaffe och en dammsugare före matchen ikväll .
Godkväll .
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Väsby IK 2020-11-27
Clay.2: Citera gärna EN enda person som säger att det inte går att hitta något positivt i Lodins spel då.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Väsby IK 2020-11-27
Ikväll hopper ja på att Strumpan å Ledin.
Clark få gärna visa framfötterna mä.
En simpel timme kvar tills uppkast å ja häng mä lönnå i hemmabaren!!
Kvällens drink tipps: Ett glas 3/4 Explorer å en skvätt Starkvinsglögg.
Dä ä ju ändå Jul snart! 😇
Ge oss Frid å Vinn ikväll...
Låt dä rinna lätt..
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Väsby IK 2020-11-27
SMÅLAND: Skål Domarjävel!! Nu är äntligen hockeyabstinensen över o man får se grabbarna o Jonte igen nu kör vi över vesby!!!👍👍👍😈
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Väsby IK 2020-11-27
JonteD: Det var värst vad du tar i
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Väsby IK 2020-11-27
hanzon: De har ju varit hockey torka för länge!!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Väsby IK 2020-11-27
JonteD: hua ja
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Väsby IK 2020-11-27
Ropa inte hej än boys, uppvärmningen ä inte klar.. Finns risk att de blåses av ;) ;_;
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Väsby IK 2020-11-27
Att jag berör då många genom att skriva jag tycker att Lodin inte tillför så mycket är f*n i mig otroligt .
Är ingen som tycket ungefär som mig ?
Kulltorp tyckte det så jag
Jsg tror att Timrå vinner ikväll
Godkväll igen .
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Väsby IK 2020-11-27
Clay.2: Men nu skrev du inte bara att du tycker att han tillför lite, du skrev ordagrant ""Ser inget positivt i hans spel "". Det är nog där folk har svårt att hålla med. Nu game time.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Väsby IK 2020-11-27
Synct: Känns lite osäkert efter det långa uppehållet. Någon som vågar tippa? Jag drar till med 3-1. Hartmann gör mål.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Väsby IK 2020-11-27
Woody: oerhört ovisst. Kan bli vad som helst det här. Törs inte tippa.

Men herrejävlar vad roligt att det kör igång igen!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Väsby IK 2020-11-27
Woody: De blir nog nåra till 5-1 Jonte 2+1!!!!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Väsby IK 2020-11-27
Andersson: Tobias kan ändå inte mörka att han gärna hade stannat i Timrå. Jag förstår honom. :-)
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Väsby IK 2020-11-27
JonteD: Försökte Lindberg precis smöra för Nubben i intervju å säga att han gärna spela för oss? Hehe :D
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Väsby IK 2020-11-27
JonteD: Nämen angenämt rabben 🤗
Ja dä har varit två hemska veckor nu..
Men nu är vi äntligen igång igen!😇
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Väsby IK 2020-11-27
Utvisning :-(
Låst ämne

« · 2104266