1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581266 inlägg · 6216 ämnen

Timrå IK - Västerviks IK 2017-10-13

« · 1840900 Till forumet


Timrå IK - Västerviks IK 2017-10-13
Någon som har kollat hur det ser ut publikmässigt inför matchen?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-10-13
Laken: Händer nog inte så mycket på förköpsläget. Däremot tror jag att vi kommer se köer vid arenan på fredag. Jag gissar på säsongsrekord och ca 3500 pers på fredag!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-10-13
Läste en intervju med Englund, back i Västervik, den löd ”– Det ska bli väldigt skönt att slippa de små, snabba junisarna, Pettersson och Dahlén. Jag har hört att de fyllt på med några nya och får väl fråga Roger (Forsberg, nu tränare i Västervik) om lite inside så att jag vet vad de har för egenskaper. Men de kan aldrig leva upp till de som har lämnat.” Skön överraskning för honom på Fredag..
Kommentera

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-10-13
jå1: Haha har faktiskt också tänkt på den intervjun ikväll. :)
Kommentera



Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-10-13
jå1: Andersson/Thelin matchar Dahlén mot just Englund.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-10-13
jå1: hmm.. Varför ska han fråga Forsberg om våra spelares egenskaper? Tvivlar på att han vet, han lyckades ju aldrig få fram deras egenskaper ens när han tränade oss.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-10-13
Heisenberg: Jag tycker inte vi ska håna Roger F, han verkar vara en sympatisk person som gjorde sitt bästa för Timrå IK.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-10-13
Laken: Jo, jag vet. Jag skrev det med glimten i ögat. Vad är en värld utan lite humor? Det känns dock som det faktiskt var så nu när spelarna verkar få ut sin potential bättre, så det låg givetvis lite sanning i det också. Vilket gör det ännu roligare :)

Men självklart har jag min respekt för Roger.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-10-13
Vem tar på sig prickräknar-uppdraget? Över 3500?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-10-13
Jag å polarn åker från Sveg imorgon, hoppas vi vinner imorgon, blir lättare med seger än förlust när man åker 42 mil tur å retur ;)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-10-13
F Y L L A R E N A N ! ! !

Köp INTE förköp, kommer bli en j-vla kö...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-10-13
Laken:

Fyll-arenan?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-10-13
DJ Hemp: Tolka det som du vill! :-P
Kommentera

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-10-13
Det var längesen Gb :n var så het som nu....
Börja likna början utav 2000-talet 👍😊
Kommentera

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-10-13
SMÅLAND: Även om vi inte går upp denna säsong heller så är det väl just det, att drömmen känns realistisk och att det blåser så många positiva vindar över vår klubb, äntligen!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-10-13
SMÅLAND:

Roligt så länge det varar. Om Timrå fortsätter i samma stil lär väl även de allra mest svårflörtade medgångarna från förr dyka upp till slut. Men det får tiden utvisa...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-10-13
Laken: Blir det mindre köer om man köper direkt vi ingången?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-10-13
tjobba:
DJ Hemp:

Det är något med Timrå IK som klubb. Vi är ingen stor klubb. Men vi har fått spelare som varit anonyma att växa. Vi har fått spelare som varit duktiga att komma till oss. De har trivts och ryktet har spridit sig. Vi har haft STORA problem med Arenan,ekonomin..
Vi stod vid ruinens brant och dinglade..
Vi ramlade ur Elitserien..
Men vi reste oss sakta..
Spelarna kom till oss trots att ekonomin fortfarande har sviktat..
Och när en sådan spelare som Jonathan Dahlén väljer att komma tillbaka till OSS efter sin sjukdom...
När storklubbarna i SHL står med sina armar öppna...
Vi leder Hockeyallsvenskan trots att vi tappade en av våra stora profiler Sebastian L innan säsongen knappt börjat.
Vi har en enorm spelglädje i laget..
Två fantastiska målvakter..
Vi kämpar för varann..
Visst finns det medgångssuppotrar..
Det har det alltid funnits..
Men när glädjen kommer tillbaka...
Då står vi där allesammans enade
och håller på vårat älskade Timrå IK här i GB:n och i verkligheten! ❤
Kommentera

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-10-13
Öka takten - bjud med fler bekanta!!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-10-13
Börjar bli dags å göra sig iordning, åker kl14 från Sveg, vägen mellan Ytterhogdal å Ånge är ett helvete, "Ni som åkt den vägen här inne på hockeysnack vet vad jag talar om" ska bli skitkul med hockey igen. Hoppas grabbarna bjuder upp till dans ikväll. 😎
Kommentera

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-10-13
Tikarn97: kan inte åka men vaskar årets första ståplatsbiljett. Är där i andanom. Och framför teven.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-10-13
Tikarn97:

Ja, det är en jävla väg. Har åkt den till fjällen tur och retur några gånger. Lycka till! : )
Kommentera


Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-10-13
Laken:
Jag och farsan har fått med oss nio personer till kvällens match. Brukar annars bara vara han och jag. Ta med er minst en bekant så är arenan fylld till bredden!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-10-13
"Otroligt publiktryck" enligt Timrå IK på Facebook...
Köp förköp (via dator/mobil)!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-10-13
Laken: Japp folk är sugna som faan på att se Molinder i comebacken. Var visst nån till kille också som skulle tillkomma...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-10-13
Laken: Allt är upplagt för ett totalt nederlag idag. Är det som det brukar så kommer det gå åt helvete totalt. Men i år känns inte som alla andra år... I år är det annorlunda. Ikväll viker vi faan inte ner oss! Ikväll vinner vi och spelar bländande hockey och lever upp till den fest det är upplagt för. I år ska vi rycka i tabellen! Ikväll är första steget mot detta.. Ut och kör! Våga vinna.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-10-13
Heisenberg: Fredag den 13e...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-10-13
Puckat: alltså kommer båda lagen drabbas av otur idag.. Hoppas vi drabbas minst :)
Kommentera


Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-10-13
Laken: Vilken upphaussad match! Samtidigt är det fredag den 13:e och det är Timrå IK vi pratar om. Låt oss visa att den här säsongen inte är som någon annan i vår historia. Ut och vinn, charma publiken, vi hyllar Dahlén och håller kvar serieledningen! Wow, det här blir kul!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-10-13
Laken: bra och snäll gratisreklam
Kommentera

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-10-13
Laken: Fy vad jag avvundas er som får vara på plats ikväll! Lite Forsberg så här inför matchen. En sak som jag tycker han är fel ute i är att han påstår att målvaktsparet inte är bättre i år. Mankan ju fundera på om han sett några matcher med timrå i år ens? Visst Mattson var bra men blandade och gav en del. Ohre slarvade bort en del värdefulla poäng förra säsongen tyvärr.. Som helhet har vi betydligt bättre målvaktspar i år. Brattström ser jag dessutom som en större talang än Mattson och i de matcher han stått försäsong inräknat så har han visat att Haukeland kommer få kämpa för sin förstespade. Inte så att man är hypernervös för när Hauken drar till OS precis.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-10-13
tjobba: ..jag får tyvärr lite Modo vs SSK vibbar....
Kommentera

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-10-13
kulltorp: Västervik har inte sparkat tränaren. Men visst, det är ju som upplagt för bakslag.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-10-13
Prickräknare, hur ser biljettläget ut nu?
Kommentera


Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-10-13
kulltorp: Säsongens hittills säkraste nollpoängare. Öht alldeles för mycket flams och trams nu.

Sansen eder, vi är Timrå IK. Inte nån jävla räkmacka
Kommentera

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-10-13
mikenomad: Äh, det är klart!
7-0 och Dahlén hänger 4 i första perren...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-10-13
Hauken i mål då alltså och Dahlen-Olofsson-gallo tillsammans. Kan komma att blinen fruktad kedja framöver.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-10-13
Laken: jag vill se Willysson i klacken ikväll..
Kommentera

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-10-13
Sputnik: Den kedjan innehåller en hel del skills. Nu käk sen dusch sen slänga på grabben Timråtröjan och blåsa ut till Nhk!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-10-13
El Maco: Ska jag vaska 10 biljetter ikväll eller köpa årskort och fördela rörelsen på vändkorset över fler hemmamatcher? Kommer tyvärr att se mycket begränsat med matcher på plats denna säsong.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-10-13
Johan J:

Satsa på ett årskort, så har du möjlighet att se några matcher själv också! : )
Kommentera

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-10-13
Tråkigt när cmore inte tillåter streams utomlands och piraterna verkar ha försupit sig alldeles eller har vindstiltje :( är ingen gammal räv som kan sitta och uppdatera swehockey riktigt än..
Kommentera

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-10-13
Assa Bassa Mandelmassa VI vill höra nätet rassla...TIK!!!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-10-13
Propagandus: Var på Gran Canaria i samband med seriestart och där fungerade det helt problemfritt att titta på hockeyn via Cmore?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-10-13
Hoppas på rapporter om köer mot ladan...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-10-13
Propagandus: Jag befann mig i Indien i fjolvinter och även där fungerade C-more.
Kommentera

« · 1840900