1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581319 inlägg · 6216 ämnen

Timrå IK - Växjö Lakers 2019-02-21

1950019 · » Till forumet


Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2019-02-21
Tikkare: Finns en lösning: Tommy Andersson i kvalet han är
magisk gammal men god hans storhet är just kval just för
ett fåtal matcher har aldrig misslyckats
Kommentera

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2019-02-21
erathoo:Vi har ett bra lag för kval,gäller ju att få ihop grejorna så att alla känner nu är alla på!!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2019-02-21
mikenomad: Finns ingenting som talar för Timrå i ett kval har aldrig sett nå sämre lag å ledning
Kommentera

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2019-02-21
Äh, jag orkar inte..... 8 spelare tillbaka från frånvarolistan till kvalet, plus Albin Carlsson....så kan det gå......Kanske.....
Kommentera

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2019-02-21
Matsg: Ja och det snart. Det gäller att använda den lilla tid som finns kvar helt rätt nu. Och det är såklart att låta resultat i de sista 9 matcherna komma i 2:a hand och ist fokusera på att svetsa ihop laget inför kvalet. Få killarna att förstå att även om de inte räcker till i SHL så har de alla möjligheter att skriva in sig som hjältar i Timråhistorien. Genom att rädda kvar oss via kval. För där står vi oss väl, spelare för spelare. Oavsett om det blir AIK el Oskarshamn, det gäller bara att ödmjukt förstå det.
Kommentera


Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2019-02-21
Matsg: Nubben misslyckades med att förstärka på spelarsidan. Ska han misslyckas på ledarsidan med? Visst att det är 8 spelare borta men det är ju knappt en käft som ens kämpar på isen.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2019-02-21
mikenomad: Självförtroende och harmoni i laget är något man bygger upp över tid. Det är ingenting som kommer automatiskt bara för att man spelar ett kval. Just nu verkar flera timråspelare vara i mental obalans. En mental coach och en ny röst i båset kan vara nödvändigt för att vända det här.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2019-02-21
The great one: Ja plus att dom fick ju ”låna” 300 miljoner av Växjö kommun för att bygga upp sitt lag och organisation.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2019-02-21
Andersson:Helt rätt,klart att vi måste komma rätt in i kvalet med några vinster i bagaget innan de börjar.
Bara hoppas att vi får tillbaka flera skador nu så är jag inte orolig för de här laget.
Vi har alla verktyg vad det gäller,bara vi kan få ihop det som ett lag å rätt känsla i laget..
Kommentera

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2019-02-21
Herminator: Ja skedda med nubben o freddan du ALLT är ju så bra slicka skorna på de och försök övertala de med 10år till med dvärgar och fröknar i ALLSVENSKAN
Kommentera

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2019-02-21
Hockeyoraklet: Folk vet inte vad det kostar. (citat: Nubben)

1-1 i sista. Det tar vi med oss 💪
Kommentera


Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2019-02-21
Timråit H-sand: äsch vad ska vi med ett överskott i budgeten till? Alla pengar verkar försvinna i ett stort svart hål ändå.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2019-02-21
Herminator:

Något som är ännu mer patetiskt är ju dom som alltid är nöjd med allt. Då vet man inte vad passion o lidande är.

Börja med Bridge eller något. Detta är ett hockeyforum inte en lallande fåne sekt där allt ska vara frid o fröjd...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2019-02-21
Långben: funkar ju jättebra...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2019-02-21
mikenomad: Ställer mig i samma led. Man blir apatisk för att skona hjärtat.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2019-02-21
Långben: Det gör ju absolut ingenting ifall vi skulle råka vinna nån match innan kvalet också
Kommentera

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2019-02-21
Hockeyoraklet: Tyvärr kommer nog publiksnittet som vart klart över budget rasa helt nu framöver!
Blir väl i stort sett bara de med årskort som registreras som publik...Och det kan man ju förstå...
Riktigt jävla pinsamt detta!!!😈
Kommentera

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2019-02-21
Sputnik:Kan de va så att Nubben å hela styrelsen vet om att de kommer bli kval och att de här laget ska helt enkelt räcka för att klara av kvalet.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2019-02-21
Tror inte bara det beror på det. Dom har lyckats få ihop en bra organisation. Titta på Leksand som skräck ex, en klubb som fått 100 tals miljoner men ändå inte lyckats
Kommentera

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2019-02-21
Timrå IK - Växjö Lakers HC 1-5
Kommentera

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2019-02-21
Herminator: jaha, reducering 1-5 i vad som blir vår 9:e raka torsk, ja men dåså upp med hakan lall on lall on
Kommentera

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2019-02-21
Herminator: och det har aldrig du gjort?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2019-02-21
Tikkare:

Framförallt enormt med spons-pengar.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2019-02-21
Hockeyoraklet: en sak jag undrar över hur Växjö lyckats så bra? Hunnit bli svenska mästare, stabilt SHL lag på så kort tid. Måste bero på bra ledare och organisation. Där har Timrå att lära av.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2019-02-21
JonteD: 1-5 Skinkvall i PP. Är det något som är patetiskt och löjligt så är det ni gnällkärringar här på HS.
Skärp er för fan!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2019-02-21
mikenomad: Visst jag förstår Nubben på ett sätt. Han hade inte mycket spelrum att få ihop ett lag till säsongens början. Däremot har han varit alldeles för handlingsförlamad under säsong. Märker man som i Timrås fall att backsidan är för svag, då tar man tag i det och lånar ut spelare för att bereda plats åt bättre.
Kommentera


Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2019-02-21
Modano: Berglund,, hur hög är han egentligen? Tre äpplen hög eller? Ser då ut som en pojkar 13 spelare..knappt
Kommentera

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2019-02-21
Tikkare: vad gör säcken nu? Är inte han ledig?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2019-02-21
Webmaster: och Gallo kaxar sig..motspelarna bara garvar åt han..
Kommentera

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2019-02-21
Klacken timrå timrå timrå vi ska ta 3 poäng haha skäms för helvete . Avgå Nubben och Freddan Avgå Nubben o Freddan ska dåna i hallen mes klack nummer 1 i SHL
Kommentera

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2019-02-21
Timrå IK - Växjö Lakers HC 0-5
Kommentera

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2019-02-21
FUSION S/T HOCKEY STARS!!!!!!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2019-02-21
Tikkare: vi har ju en mvtränare också...gör han det som behövs?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2019-02-21
The great one: Timrå har inte haft en riktigt bra coach sen lill Kenta..
Kommentera

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2019-02-21
kulltorp: Mental coach då, tror vår chans ligger i nåt sånt samt att fokusera på bra genomförda matcher och träningar återstoden av grundserien, inte resultat. Och bänka Svedberg, ge Brattström fullt förtroende. Då k a n det gå vägen i ett kval.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2019-02-21
Icetea: 9 raka förluster nu. Klarar vi 9 raka till inför kvalet?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2019-02-21
Icetea: behövs nya röster i båset. Syns och hörs att Freddan tappat det här nu..tragiskt om vi ska åka ur. Eloge till klacken som sjunger. Enda possetiva i Timrå i dagsläget.
AVGÅ FREDDAN
Kommentera

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2019-02-21
Timråit H-sand: Blev inte Freddan belönad med ett 3-årskontrakt i somras?
Blir dyrt att sparka han.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2019-02-21
😎dom kanske kör en luring
maskerar formen ....hoppas👍
Kommentera

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2019-02-21
Icetea:

Ja, det är faktiskt dags att byta ut coacherna. Vi måste få in någon som kan sätta ett spelsystem som laget kan hantera inför kvalet.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2019-02-21
Hockeyoraklet: En närmast exakt återgivning av hur jag känner. Vilket tragiskt nog fått mig att bli mer apatisk än förbannad. Är tillbaka i liknande tillstånd som för några år sedan, jag måste snart skita i hur det går för Timrå IK för att värna om min mentala hälsa.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2019-02-21
Tikkare: Vid 0-4 finns det inte EN back på rätt position. Det är så pinsamt dåligt så varför har Thelin fortfarande ansvaret för backarna. Finns nu ingen annan väg än att byta ut coacherna o starta om på ruta 1. De får skylla sig själva som inte värvat under säsongen. Men som sagts tidigare vill dom verkligen vara kvar i SHL.? PINSAMT!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2019-02-21
resten av matcherna skiter jag i
...bli väldigt spännande o se
inställn.o agerande...spelet
i första kval matchen
Kommentera

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2019-02-21
Webmaster: Är det nån i föreningen, (styrelsen, Nubben, tränarna, spelarna och Huss), som skäms? Vem vill vara kvar och vem vill komma in som ny i denna klubb? Hur ska man få ihop en vettig trupp i HA? Det finns helt enkelt inget intresse från nån i Timrå IK att bli kvar i SHL. Inga förstärkningar, vare sig spelare eller ledare. Kan bara betyda att man låter detta korthus falla.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2019-02-21
mikenomad: matchen i sig skiter jag i, kunde inte bry mig mindre om vi vänder och vinner eller om vi blir nollade. Däremot kokar jag över att se hur jävla USELT klubben har tagit vara på det här avancemanget. Dyngsist i tabellen, katastrofal aktieförsäljning, svårt att få folk ens till en gratismatch, svårt att få spelare att stanna i laget, 8 på skadelistan (hur många av dom är skadade på riktigt?)

Går man upp i SHL så ska det vara folkfest, det ska brinna i ögonen på spelarna, hela föreningen ska tamefan gnistra. Det gnistrade efter match 7 mot KHK, nu håller vi på att åka ur med en lååååång, tråkig, tyst fis. Fy fan, klubben går upp i SHL och hela säsongen är en stor axelryckning.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2019-02-21
TIK1928: Föreningen svek först, Nubben har misskött sitt jobb. Hoppas han förstår kostnaden av att spara sig ur SHL.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2019-02-21
The great one: Hampe klampe torsdagstorsk tog intervjun
Kommentera

1950019 · »