1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581017 inlägg · 6216 ämnen

Timrå IK - Vita Hästen 2017-12-15

1858269 · » Till forumet



Sv: Timrå IK - Vita Hästen 2017-12-15
Jag lägger 3% till Gräsrota till Timrå IK. Jag spela 4-5000 varje månad så de blir lite.. Lägger minst 5 biljetter varje hemmafight som jag inte utnyttjar...
Men just nu spelar jag på Kameler ..
Blir det något skänk ja hälften till Timrå IK 👍
Kommentera

Sv: Timrå IK - Vita Hästen 2017-12-15
DJ Hemp:

Jag är lessen, men jag blir kvar här i värmen ett tag!
Vi får försöka slå ihopa våra påsar i den Allsvenska Finalen senare i vår!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Vita Hästen 2017-12-15
mikenomad:

Ja, den dagen som även Nisse somnar in. 🙂
Kommentera

Sv: Timrå IK - Vita Hästen 2017-12-15
DJ Hemp: Nisse och Olle-a match made in heaven ☺️
Kommentera

Sv: Timrå IK - Vita Hästen 2017-12-15
sargad: jag har investerat i viasat för att säkra själva ”underhållningen” i hockey så absolut, tabelläget är tillräckliga skäl för att vara nöjd just nu.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Vita Hästen 2017-12-15
SMÅLAND:

Då räknar jag bort dig från Malmö Isstadion till veckan. 🙁
Kommentera

Sv: Timrå IK - Vita Hästen 2017-12-15
mikenomad:

Skarpsynt av dig! Jag bara väntade på att någon skulle kommentera den. En briljant duett med Nisse och Olle. 🙂
Kommentera

Sv: Timrå IK - Vita Hästen 2017-12-15
Heja Timrå IK ifrån värmen och solen och God Jul
och Gott Nytt År 🍻🍸🍹🎅🎄🏊
Kommentera

Sv: Timrå IK - Vita Hästen 2017-12-15
DJ Hemp: Jag är det iallafall, tyvärr :-) Nä men det är ju fantastiskt att vi kan leda serien trots att vi egentligen bara spelat bra i hälften av matcherna hittills.
När man vet vad spelarna kan och när de inte presterar som man vill så blir jag less. My bad.
Jag hoppas vi kan lyfta spelet en nivå till snart så att vi kan fortsätta i topp. Annars tror jag både Leksand och Modo kommer ta över racet snart...
Framåt....Bara Framåt!!!!!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Vita Hästen 2017-12-15
Signature: Längtar till vårkanten och gråtande läxingar på perrongen 😂
Kommentera

Sv: Timrå IK - Vita Hästen 2017-12-15
Friman SR: vi har snart ”segat” oss förbi er så var inte orolig 😀
Kommentera

Sv: Timrå IK - Vita Hästen 2017-12-15
palleparling: För att inte tala om Gallo..
Kommentera

Sv: Timrå IK - Vita Hästen 2017-12-15
DJ Hemp: Klassisk Wilmerparafras
Kommentera

Sv: Timrå IK - Vita Hästen 2017-12-15
DJ Hemp: jag blir extra lycklig då jag är full och Timrå vinner😊☝️👍
Go morgon rö vita bröder!!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Vita Hästen 2017-12-15
Vi spelar taffligt som faan och ändå leder vi serien. Det kan ju för faan bara bli bli bättre... :-)

FORZA TIK..........alltid, alltid....
Kommentera

Sv: Timrå IK - Vita Hästen 2017-12-15
Olle: . .. och nu 20p ner till negativt kval.
Det är ju förbaskat bra. Nu måste vi vara lite nöjda också, seså dra lite på smilbanden.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Vita Hästen 2017-12-15
exnorrlänning:

Det inlägget har jag nog inte ens läst. Men detta synes främst vara riktat till Småland. Så jag säger inget mer för stunden.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Vita Hästen 2017-12-15
DJ Hemp: Vill be alla i forumet o Småland i synnerhet ödmjukast om ursäkt för mitt inlägg senast jag öppnade truten. Inga patetiska försök till bortförklaringar utan se första meningen.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Vita Hästen 2017-12-15
JobbaPuck: med tanke på hur Strömberg startade säsongen så är det en fullständigt magnifik förbättring från hans sida. Vaket av dig att uppmärksamma detta i den filmjölkshockey som spelas just nu. Men tre poäng är tre poäng, det är taget.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Vita Hästen 2017-12-15
Hahl Bundy: Vi är bäst helt enkelt. Det kompletta laget. Det gnisslande och gnekande sandsmorda maskineriet som aldrig kuggar i men ändå stabilt levererar likt en ångmaskin överdoserad med astmaspray. Vi får helt enkelt vänja oss vid detta, dvs undermålig underhållning orsakad av att man aldrig blir bättre än den man dansar med. Vi har blivit en Panterklon, men mycket mer och bättre därav. Vi är Timrå, de som vinner mest och spelar sämst. Det funkar trots allt så länge det varar.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Vita Hästen 2017-12-15
Pissdåliga i första, bra i andra (bästa andraperren den här säsongen), borde ha avgjort tidigare i tredje.

Didrik Strömberg är en riktigt försvarsgeneral därute. En gigant. Fysisk, placeringssäker och varierar i spelet med puck. Han har höjt sig rejält de senaste matcherna och verkar ha hittat harmonin i spelet. +11 är dessutom fina siffror. Eller vad säger du Olle?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Vita Hästen 2017-12-15
Laken: Extra vet jag inte, då det innebär att det fanns minst en innan. Men han ger åtminstone PP:t en dimension och det räcker långt i den här serien.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Vita Hästen 2017-12-15
Lavoie ger vårt powerplay en extra dimension varje gång han spelar.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Vita Hästen 2017-12-15
Jag är bara lycklig när vi vinner.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Vita Hästen 2017-12-15
DJ Hemp: Förmodligen! I-landsproblem is da shit!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Vita Hästen 2017-12-15
DJ Hemp: Själv fattar jag ingenting. Vi drygar ut serieledningen eftersom vi tar 3 p men spelar i mina ögon väldigt oinspirerat, slarvigt o utan riktig glöd idag. Är vi så ruskigt bra att vi kan spela så här provocerande dåligt i mina ögon o ändå "bara" vinna... eller?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Vita Hästen 2017-12-15
Världens mest missnöjda serieledare?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Vita Hästen 2017-12-15
kulltorp: Såg bara matchen med ett öga i julmyset. Det ögat tyckte iaf att det såg ganska rejält ut, om än långt ifrån klang-och-jubel-hockey?

Hursom, jävligt fint med 3 poäng. Serieledning är underskattat!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Vita Hästen 2017-12-15
3e perioden var dom faktiskt bra, bra driv från samtliga. Dock lite slarv i försvarzon. Men, dom borde avgjort tidigare!

Annars då, någon mer än mig som tänker på hur bra Erik Karlsson egentligen är?? Snacka om fynd
Kommentera

Sv: Timrå IK - Vita Hästen 2017-12-15
Ingen höjdare
men 3 poäng inkasserade
Kommentera

Sv: Timrå IK - Vita Hästen 2017-12-15
Timrå IK - HC Vita Hästen 3-1
Kommentera

Sv: Timrå IK - Vita Hästen 2017-12-15
koskinen: Tyvärr samma gegga som tidigare...ingen ljusning i spelet.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Vita Hästen 2017-12-15
Timrå IK - HC Vita Hästen 2-1
Kommentera

Sv: Timrå IK - Vita Hästen 2017-12-15
Woody: Kvällens läckerbit. Vilket godis!
Kommentera


Sv: Timrå IK - Vita Hästen 2017-12-15
Nisse på Mon: Kan de hålla pressen uppe var det väl tusan om de inte ska kunna mala ner de stackars fyra backarna som Hästen har.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Vita Hästen 2017-12-15
Nisse på Mon: mål i PP var ju ett snyggt trendbrott iaf! Något bättre energi nu i andra perioden.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Vita Hästen 2017-12-15
Webmaster: tycker E.B är pigg...😉
Kommentera

Sv: Timrå IK - Vita Hästen 2017-12-15
Timrå IK - HC Vita Hästen 1-1
Kommentera


Sv: Timrå IK - Vita Hästen 2017-12-15
Man blir ju provocerad och frustrerad av att se det här laget uppträda på det här viset.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Vita Hästen 2017-12-15
Hur ser ut? Hur går det för grabbarna? Får gå på nästa hemmamatch som är mot Almtuna va?
Är i Sverige till den 20e eller den 21a hoppas jag!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Vita Hästen 2017-12-15
Nisse på Mon: Timrå just nu är som tigrarna i Loranga, Mazarin och Dartanjang. Om nu nån minns det gamla 70-talsbarnprogrammet
Kommentera

Sv: Timrå IK - Vita Hästen 2017-12-15
mikenomad: ett skitmotstånd som just nu inte är sämre än Timrå.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Vita Hästen 2017-12-15
Olle: Finns ingenting alls av glöd i det här laget just nu. Totalt iskalla o loja.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Vita Hästen 2017-12-15
Nisse på Mon: Det är en bedrift i sig att ligga under mot sånt här skitmotstånd
Kommentera

Sv: Timrå IK - Vita Hästen 2017-12-15
Olle: för att leda serien är Timrå ruskigt ofarliga framåt...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Vita Hästen 2017-12-15
Kommentatorn på Hovet sa att han aldrig sett så lite folk på AIK:s matcher som ikväll. Ja, det här är bara början. Intresset för att se på Hockeyallsvenskans matcher kommer att sjunka drastiskt om man gör det omöjligt för lagen att ta steget upp till SHL. Så blir det om man fortsätter med den nuvarande fördelningen av resurser....
Kommentera

Sv: Timrå IK - Vita Hästen 2017-12-15
Hahl Bundy: absolut men det är väl så vi håller spänning i tabellen? Vi vinner mot toppkonkurrenterna och ställer in skridskorna mot division 1-motståndet. Kan inte se någon annan förklaring till att man uppträder så omotiverat mot det här korplaget.
Kommentera

1858269 · »