1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 601630 inlägg · 6212 ämnen

Tränare: Molin och Smedberg

Tränare: Molin och Smedberg
Alldeles nyss blev det klart att Björklövens gamla tränare Molin och Trollmannen P Smedberg tar över i båset efter P-O.
De står i båset redan ikväll!

Sv: Tränare: Molin och Smedberg
Då kanske Timrå blir experter på "grishockey" då, jag menar Molin med förflutet i Löven kan ju det där med grishockey. Sedan kan Smedberg tipsa lite inför straffarna, eller alternativt kliva in själv, tänk er att se tränaren avgör en match på straff.

vart har ni sett att dom är klara för timrå ?

Redhat: Löven spelade mer grisigt med Slettvoll...

ok.. vi får väll se det under dagen då... !

Smedberg! En annan som tom. jobbat en sommar med en Smedbergarbroder... Det var på medeltiden och företaget vi jobbade på var det av Rasta hunden så omtrallade "Mammoms hus"

Smedbergaren (eller om det var någon halvraggarpolare) lärde mig också dricka den legendariska "Smedberg" (förvisso döpt av mig själv) en grogg bestående av blå- (på den här tiden fanns inte Sundsvallshockey) Smirinof och apelsin- Mer var den legendariska drycken som kanske nu kan få en revajvel.

För att inte komma för långt från hockeytråden så vill jag rätta till mitt förra inlägg... Mammons Hus ska det givetvis vara... Och på den tiden sålde dom även hockeyskydd där.

Inga tränare är klara.

Fan! Efter att ha jobbat i tidningsgruvan och med Odensvis elktroljusförstärkta månskensrink dygnet runt dom senaste dygnen så blir det många missar...

Alltså en "halvraggarpolare" till Smedbergaren... Det var i alla fall den tidigare omskrivne Smedberg som lärde mig hur groggen skulle blandas.

Faktisk en riktig höjdare.

Smokey:

Rätt vicktig detalj noterade jag att du missade, Apelsinen?? ska den vara pressad eller som tilltugg,,,,

Personlig erfarenhet av apelsin drinkar är att man får bara obekväma svidningar i näsan då man ligger i diket och ber till vår skapare,,,,,,,,,,

Och Smirnof som raggar dricka, vad till hörde du för kretts, dög inte Byxljumen Explorer eller Taffel åt dej,,,,,Utan fruckt

Det är inget klart med nya tränare idag, kanske imorgon?

« · 31082