willysson: Korkade ur i köping,,,rutinerad som få vettu,,hällde sedan i långtomten och ernie eagle en massa grogg..hehe..Stortomten blev fyllsjuk och sov helavägen hem :-)
willysson: Yepp..skall med, har fått det sanktionerat ifrån högre ort,,,vi funderar på att använda våra tomtedräkter igen,,det är ju annandagjul och allt.
matsby: orutinerat;) hehe själv korkade jag upp 20:15 kvällen innan och körde på med hårdrock och lättklädda damer, för att sedan gå in till grannen på fest.. funskade på mig;) haha
Hassebo: det kan du ge dig fan på;) haha.. ska nog hitta nåt anat bra med, du får sitta med mig och petter så vi är några som uppskattar annat än BANANER I PYJAMAS och DANSBAND... hehe
willysson: Kan inte smälta att Madde vänligt men bestämt knuffade ut mig ur sportbaren i köping,,jag som sjung så vackert, damerna satt som fågelholkar så det hade varit en baggis att utfodra dem..hehe
matsby: Dom släpper väl inte in oss med gitarrer... kan ju användas som tillhyggen... :-) Nej just ja, det var ju Brynäsvakterna som är emot allt vad bra stämning heter på läktaren.
Vill bara förtydliga att ingen förening ”godkänner” någonting. Alla har önskemål. Vi har försökt byta till oss så mycket vi kunnat, samt önskat hemmapremiär. Alla önskemål går inte i mål, mycket på grund av så kallade ... | Läs mer
Någon som redan har börjat måhända?