Fanzin: såg ju oerhört tråkigt ut då man var med 25/11..var det 25st i klacken då så var de mäktigt....Måste ju vara den tråkigaste publik man skådat..visst är IFSH:s publik tråkig och få, men brynäs vetefan om dom inte är sämre;)
Knylan: Äh, ta lite Rammstein istället och kolla framför allt in deras live-DVD. Där har TIFO-gruppen/Introansvariga många idéer till pyrotekniska effekter!!! Måhända en brinnande spekare...
matsby: ja men va fan heter jobbet den snubben har då=) jag kanske åxå är trött å orkar inte hålla ordna på saker och ting=) har ju fått jullov för 4 timmar sen ju vafan=)
Dream Team: precis, och när jag säger att Brynäsklacken är kass, säger han att Timrå inte har någon bra klack =/, allt för att psyka en, o så är det .....
tjobba: Gammalt som fan dessutom. Gjordes t.o.m innan Internethockeys tid. Kan någon redogöra för vilka Backlund intervjuar? Jag känner bara igen Willyssons, Jimmy Uhlins och Maggans röster.
Fanzin: tänkte på en sak,fall du är orolig att du inte ska hinna upp till leksand så har jag här ett tips: Ring Steve uppe i Pajala och hör med han fall du kan låna hans lloyd,du tar dig från Gävle till Leksand på 5 minuter på 1an..;-)
Så, då har jag äntligen fått tummen ur och beställt lite matchtröjor. Som guldmedlem beställde jag den signerade av årets och passade på att beställa en signerad av fjolårets (barn). Kan rekommendera framförallt fjolårets då de säljs ... | Läs mer