1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

582413 inlägg · 6215 ämnen

Vänder vi nu?

« · 519249 Till forumet


Sv: Vänder vi nu?
RTS: Precis! Känslan är att vi får smaka vår egen medicin d v s DIF verkar spela som Timrå har spelat de 2 föregående säsongerna: 110% inställning, positivt tänkande å bäst när det gäller. Vi ska helst vara underhundarna, att komma in i slutspel med favoritskap är inte lätt att hantera.
Kommentera

Sv: Vänder vi nu?
RocknRolf2: Vad gör det? Förnedringen är ju redan ett faktum.
Bänka Modin till nästa match. Han kan inte leva på sitt jävla slagskott mer. Han tar skott i fel lägen och verkar tro att han kan skjuta målvakten in i målet med pucken. Det är väl klart att han inte oroar sig för att producera när han vet att han får spela i vilket fall som hellst.
Kommentera

Sv: Vänder vi nu?
ringo: jo nog skäms dem allt. Men jag tror ändå att dem kan ta nästa match i ren aggro-adrenalin. men aldrig 3 matcher i rad.

Finns det nånting positivt med detta slutspel? att Timrå i alla fall fick till 3 hemmamatcher är ju alltid nåt
Kommentera

Sv: Vänder vi nu?
Ja vad ska man säga, Vi är inte bättre Tyvärr.
Har varit lite utav Timrås signum i år att inte vinna de riktigt viktiga matcherna. Tänker på LHC Hemma Frölunda Hemma båda Matcherna och Även FBK.
Känns lite som om vi går rakt in i Djurgårdens fälla, förutom match nr 1 där vi inte vann skotten.
Ja ja Ny friska tag på Lördag.
Kommentera

Sv: Vänder vi nu?
TimråKlubban: Det fick inte den här säsongen heller..
Kommentera

Sv: Vänder vi nu?
RocknRolf2:
Finns inte en chans. Jag tycker det hela är pinsamt.
De borde skämmas som inte kan prestera bättre.
Kommentera

Sv: Vänder vi nu?
Nej fy fan va tungt
Kommentera

Sv: Vänder vi nu?
slut på en jävla skitmatch... Men på lördag tror jag dem vinner. Förlusten kommer på bortaplan sen tyvärr
Kommentera

Sv: Vänder vi nu?
__BA__: Christian Söderström står de ju på aftonbladet
Kommentera

Vänder vi nu?
2-3 kalle
Kommentera

« · 519249