1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

580615 inlägg · 6216 ämnen

Västerås IK - Timrå IK 2020-11-08

« · 2097587 Till forumet


Sv: Västerås IK - Timrå IK 2020-11-08
Andersson: Ja, han missar ju pucken helt.
Låst ämne

Sv: Västerås IK - Timrå IK 2020-11-08
roger_sundsvall: Domaren måste ringa hem.
Låst ämne

Sv: Västerås IK - Timrå IK 2020-11-08
Kerstin_k: Tyckte han missade när han skulle lägga handsken på pucken
Låst ämne

Sv: Västerås IK - Timrå IK 2020-11-08
roger_sundsvall: bortdömt?! Hade han verkligen pucken?
Låst ämne

Sv: Västerås IK - Timrå IK 2020-11-08
0-2
🔥🔥🔥🔥
Låst ämne

Sv: Västerås IK - Timrå IK 2020-11-08
Sputnik: tycker det mesta ser nonchalant ut. Var är Lundin, Blomqvist, Lööke? Helt osynliga. Bedrövlig insats än så länge. Tycker dom spelare som varit mest konsekventa i sin arbetsinsats än så länge denna säsong är Reinhart, Hartmann och Madsen. Skägget på backen har också varit ganska stabil. Övriga blandar och ger friskt.
Låst ämne

Sv: Västerås IK - Timrå IK 2020-11-08
kulltorp: Vilket nonchalant PP.. 👎
Låst ämne

Sv: Västerås IK - Timrå IK 2020-11-08
Truth : Fast VIK startade matchen riktigt starkt. Checkade stenhårt!
Låst ämne

Sv: Västerås IK - Timrå IK 2020-11-08
Bragd-Birger: Håller med. Riktig anstormning av VIK. Starkt att vi leder med 1-0.
Tycker trots allt att vi skapat flest chanser, tycker inte VIK haft ngt farligt.
Bra match, högt tempo. VIK är ett av de bästa lag vi mött hittills tycker jag.
Men vi ser avslappnade ut och vinner puck och jobbar gör varandra.
Låst ämne

Sv: Västerås IK - Timrå IK 2020-11-08
Otroligt att varken domaren eller kommentatorn har hittat en utvisning på en västeråsspelare ännu. Måste upp några snäpp om det ska bli tre poäng, det ser lojt ut i egen zon.
Låst ämne

Sv: Västerås IK - Timrå IK 2020-11-08
Kerstin_k: Lodin och Madsen är på hugget i kväll.
Låst ämne

Sv: Västerås IK - Timrå IK 2020-11-08
Hockeyoraklet: Mycket kamp, lite spel och vi har haft tur med domsluten två gånger i rad nu.
Låst ämne

Sv: Västerås IK - Timrå IK 2020-11-08
roger_sundsvall: ger mig fan på att om man spänner en plog på Madsen så har han ensam plöjt en hel åker före lunch. Skaplig kämpainsats av honom före målet.
Låst ämne

Sv: Västerås IK - Timrå IK 2020-11-08
roger_sundsvall: Lite dansk tjurskalle så blir det bra!
Låst ämne


Sv: Västerås IK - Timrå IK 2020-11-08
0-1
hartmann 🔥🔥🔥
Låst ämne

Sv: Västerås IK - Timrå IK 2020-11-08
Skön klassisk Timrå-hemma-öppning av VIK. Fullt spjäll i åkningen och maximalt driv. Timrå inte alls beredda/kapabla att svara upp.

Skönt att det inte resulterade i några baklängesmål, dock. Nu måste vi upp i andra. Omställningarna som vanligt alldeles för långsamma. Anfallen blir mest dump eller solokörning längs sargen över offensiva blå.
Låst ämne

Sv: Västerås IK - Timrå IK 2020-11-08
AIK tuffar på i bästa stil. Det blir bättre liiite längre fram...AIK-Mora 1-5.
Låst ämne

Sv: Västerås IK - Timrå IK 2020-11-08
Truth : Han kommer nog, precis som laget hans, att mattas vad det lider. Har man helt släppt den nya petiga bedömningen av slashing? Tycker det slås uppåt handskarna i var och varannan sekvens.
Låst ämne

Sv: Västerås IK - Timrå IK 2020-11-08
Måste säga att kommentatorn är väl positiv till VIK. Han har snart inga superlativ kvar.
Låst ämne

Sv: Västerås IK - Timrå IK 2020-11-08
Knylan: usel skärpa och nonchalant försvarsspel, ser ut att vara trötta timråben där ute.
Låst ämne

Sv: Västerås IK - Timrå IK 2020-11-08
Dåså! Tre poäng hade ju suttit alldeles ypperligt. Då har vi snart ätit upp de där tre poängen som torsken i premiären innebar, vilket är helt sjukt egentligen med tanke på att vi gått nästan helt rent i ett bra tag nu.
Låst ämne

Sv: Västerås IK - Timrå IK 2020-11-08
Hockeyoraklet: Det är nog många som håller med dig där!
Låst ämne

Sv: Västerås IK - Timrå IK 2020-11-08
Tror också på en seger ikväll men blir en jämn historia, Sedan åker vi på en 5-1 förlust mot Almtuna på onsdag..
Låst ämne

Sv: Västerås IK - Timrå IK 2020-11-08
nectis: hade jag varit modoit så hade jag nog också varit lite smickrad över hur ofta deras lag diskuteras i Timrås gästbok. Man ska inte ropa hej men nu verkar det kanske inte bli deras lag som konkurrerar med oss i toppen i år, vilket jag kan tycka är lite tråkigt. Det är inte lika kul att diskutera Västervik, BIK eller AIK. Det är inte ens kul att diskutera löven och dom är ändå serieledarna. Så att det är roligt att diskutera Modo är förståeligt men att håna deras olycka kan man få äta upp, har dom typ 9 poäng upp till tredjeplatsen?
Låst ämne

Sv: Västerås IK - Timrå IK 2020-11-08
Modos självbild, spelar ingen roll hur mycket alla skrattar åt dom så tror dom fortfarande att dom är bäst på jorden.

”Fötterna är små men tårna långa
Och tänder, har jag alldeles för många
Ögonbrynen står på snedden
Men munnen går på andra ledden
Ja jag ser ut så in i Norden
Å ändå tänk, så är jag bäst på jorden”
Låst ämne

Sv: Västerås IK - Timrå IK 2020-11-08
Hockeyoraklet: Timrå vinner under ordinarie tid ikväll och då blire en Yohiopost här på forat!
Låst ämne

Sv: Västerås IK - Timrå IK 2020-11-08
JanneH: Sticker ut hakan och tippar 5-0 vinst idag och att Västervik är nästa lag som tar 1-2 pinnar av oss.
Låst ämne

Sv: Västerås IK - Timrå IK 2020-11-08
kulltorp: låter som ännu en OT/straffseger om du frågar mig
Låst ämne

Sv: Västerås IK - Timrå IK 2020-11-08
Knylan: Tippar torsk med 5-3
Låst ämne

Västerås IK - Timrå IK 2020-11-08
För någon som inte ägnat Västerås många sekunder av uppmärksamhet sedan jag såg att de torskade med 9-1 mot Löven så kom det lite som en överraskning att de gått som en raket sedan dess. Inför morgondagen har de tre hängmatcher och en poäng upp till SSK på tredjeplatsen. Viktor Hertzberg ser ut att missa matchen, VIKs bästa målskytt. Tackarrr.

Gör vi en lika usel förstaperiod som igår så kommer detta bli riktigt jävla svårt, Västerås är betydligt skickligare på att driva spelet än vad BIK är. Jobbig bortamatch, i ett läge där det börjat poppa upp en del frågetecken sett över de senaste fyra perioderna. Hur resonerar vi kring att Johansson släppte fyra kassar igår?
Låst ämne

« · 2097587