1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 600378 inlägg · 6212 ämnen

Växjö Lakers HC - Timrå IK 2019-01-10

Sv: Växjö Lakers HC - Timrå IK 2019-01-10
Sputnik: nä uddamålsförlust borta mot Växjö är väl inget att säga nåt om även om det självklart suger det med. Intressant att kedjan med Hållander, I am Robot och Törnqvist funkade så bra igår dock. Röstar nästan för att vi behåller den även när Wedda och Collberg är tillbaka. Wedda har ju tidigare visat kemi med Laxen och Rensfeldt borde ju kunna gå som center mellan dessa. Andra spännande formationer skulle ju kunna vara JP, Jacke, Collberg eller kanske Gallo, Jacke, Ohlsson.

Som ni märker tillhör jag den skara som tror att det finns mkt mer att hämta ur Jacke och jag tror det kommer snart.

OlliJanne: Gallo-Olofsson-Persson körde vi med i kvalet. Kanske dags för återförening?

John Cena:G-O-P kedja tycker jag absolut bör testas. Låter spännande.

Allmän reflektion: OM vi nu hamnar i kval så skulle det kännas lite tryggare att gå in i det med det spel som visats upp senaste 5-10 omg.

{8515}: Nej, det är det inte, och därför är jag bara en betraktare till största del numera. Detta är Bagdad Bobs forum numera.

sargad: om vi går in i kval så skulle nog jag vilja se att vi kan lyfta spelet ytterligare. Att de senaste 5-10 matcherna varit ett lyft är vi nog alla överens om men lika mkt som vi lyft spelet under dessa omgångar skulle vi behöva lyfta spelet fram till Mars. Tänk att jag hade glömt G-O-P kedjan. Hoppas inte Freddan glömt den utan plockar fram den snart.

« · 1936323