1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

582240 inlägg · 6215 ämnen

Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24

« · 1537082 Till forumet


Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24
John K: å andra sidan så spelar de ju ingen som helst roll vem som står så länge vi inte gör några mål framåt . Eller åtminstone skapar något som kan liknas vid en målchans
Kommentera

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24
Bragd-Birger:Jag tror inte Monty insett det för då skulle han bytt målvakt redan i första perioden och definitivt inför 2:a.
Kommentera

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24
Modano: För många på isen, KLANTARSLEN!
Kommentera

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24
John K: Ha ha verkligheten är tyvärr i kapp massa överblivna spelare som inte andra klubbar ville ha kvar man spelade över sin förmåga första 20 matcherna nu är det stopp. Kommer sova 29 matcher till om det inte ageras finns inte någon spets alls framåt.
Kommentera

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24
Dream Team: Montys rotation har funkat jävligt bra tidigare. Jag har förtroende för hur dom resonerar. Däremot kan man konstatera - vilket säkerligen också Monty gör - att Bella i kassen i dag var ett misslyckat drag.
Kommentera

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24
ser ju tårögd ut.. 
Kommentera

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24
Bragd-Birger: Och i vår situation är ju målvaktsvalet synnerligen avgörande, det är ingen hemlighet. Då vi inte har förmåga att göra så många mål framåt kan förstås en het målvakt lyfta laget det lilla som behövs för att gneta åt sig viktiga poäng. Typ Belissimo i Ängelholm tidigare under säsongen. Denne har dock sett sina bästa dagar varför valet idag före match kändes helt självklart, säkerligen hos fler.

Men inte Monty? Wake up...???
Kommentera

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24
Modano: Lugn i båten, detta vänder Timrå i andra perioden, om dom vaknar till livs då. Hitills har dom ju bara sovit.
Kommentera

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24

Modano: Alla vet nog att det behövs värvas, men behov och kapital går nog inte riktigt hand i hand.

Däremot kan man ifrågasätta ett antal av dom spelarna som värvats. Bang-for-the-buck-faktorn är inte direkt imponerande.

Kommentera

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24
Bragd-Birger: Jag blir förvånad om man lyckas göra ett mål med så mjuka små rädda spelare ser bedrövligt ut. Men inte behöver det värvas Nubben kör på med skiten snart avhängd tydligen det som gäller.
Kommentera

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24

Nä, det här var ännu en katastrofperiod. Bellissimo är verkligen livsfarlig. Våra forwards motsatsen.

Väntar på att få se Jonte leverera en bra passning när han rör sig framåt, inte enbart från stillastående i PP. Hagos kämpar och vinner puck, men saknar helt konstruktivt spelsinne. Sebbe är Sebbe: all skating, nothing else.

Oroväckande när t o m Gunno ser helt värdelös ut. Det här börjar, för första gången, se riktigt riktigt oroväckande ut. Vi är verkligen inte elitseriemässiga just nu. Vad har hänt? Har spelarna börjat skita i direktiven, eller har Montén råkat hitta Perraz spelsystemspärm och fått en Uppenbarelse?

Så. Jävla. Uselt.

Kommentera

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24

Dream Team:

+ köp 2 backar och  3 forwards i pausen

Kommentera

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24
Ja, vad säger man om det här? Förutom att vi har noll, intet, nada försvarsspel finns väl egentligen bara en sak;


B Y T  M Å L V A K T!!!
Kommentera

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24
Bragd-Birger: Nån i korvkiosken kanske kan ta crippes plats och hänga några kassar.
Kommentera

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24

Bragd-Birger:ja svacka var ordet!!!

Kommentera

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24
Jockz: Om vi byter med Växjö, visst. Finns ingen chans att dom här spelarna gör två mål framåt annars.
Kommentera

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24
Bragd-Birger: Målvaktsbyte i paus. Finns inga andra alternativ.
Kommentera

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24
Chrippe är verkligen en snajper.
Kommentera

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24
Timråit H-sand: Ja varför sätta in en medelmåtta Lunsdström förtjänar förstaspaden men Laget och Monten verkar vara i en svacka
Kommentera

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24
Mäster T:Bello suger!
Kommentera

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24
Mäster T: Jag skiter i det också. Kollar lite på tv ett tag i stället. Vi brukar vända då.
Kommentera

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24
Jag skiter i det här...det här är inte acceptabelt.
Sicket skitgäng......
Kommentera

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24
undrar om hedman är lika livrädd när han har pucken som han ser ut att vara...
Kommentera

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24
pefr: Byyyyyttttt målvakt!!!!!!!!!!!!! Liknar just nu Perra coachning. I NHL hade han varit ute efter 2min...
Kommentera

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24
Mäster T: Blir 3 busenkla pinnar för lakers ikväll
Kommentera

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24

Dom här 3 senaste matcherna är i klar paritet med förra säsongens sämsta insatser. Hur fan är det möjligt?

Blir nog andra aktiviteter än hockey den här eftermiddagen. Väck mig när laget vaknat!

Kommentera

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24

Mäster T:

Belissimo är bra när han ... ja ja vet inte , är på humör /  i form

Dagsform målis

Kommentera

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24
jag fattar ingenting...
Kommentera


Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24
Andersson: Det här är första gången jag ifrågasätter Monten. Det här är tjänstefel.
Kommentera

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24
Mäster T: Hur kan man spela sämre än förra matchen? Inget lagspel, alla glider omkring och kollar på, ingen tacklar. Ingen forechecking, iaf inte med understöd....Vad är det som har hänt?
Kommentera

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24
Crippe helvetet ser ut som han vill hem till mamma gömmer sig och ser livrädd ut
Kommentera

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24

Mäster T:

Dom väntar väl till powerbreak

eller föressten , varför vänta  ?

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24
MEN BYT MÅLVAKT. TA TIMEOUT. NUUUU
Kommentera

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24
hubbenorlen: japp . Lundström måste vara skadad eftersom han inte byts in
Kommentera

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24
superfalle: ser tyvärr lika yrt ut som förra säsongen .
Kommentera

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24
superfalle: Och yrast av alla är Belissimo.
Kommentera

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24
Äh de ser precis lika drogpåverkat yrt ut i egen zon som de gjort dom senaste matcherna . Vart faan tog försvarsspelet som varit så bra hela hösten vägen
Kommentera

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24
Mäster T: Ett lag på isen.
Kommentera

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24
Gonatt sicket gåsgäng man håller på.
Kommentera

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24
KORITFW: Börjar ju sådär va
Kommentera

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24
KORITFW: vi höll tätt 5 sekunder längre än sist
Kommentera

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24
KORITFW: Men plocka ut Belissimo för fan! Dom spelar ju ett bedrövligt försvarsspel när han står. Tror inte dom litar på honom fullt ut.
Kommentera

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24

 Av någon anledning tror jag stenhårt på 3 poäng, nu kör vi!

 Ähmen far åt helvete blinga jävla poäng

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24
Friman SR: "FORZA TIK...............alltid, alltid.............." börjar bli lite halvt uttjatat.  
Kommentera

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24

Hälge: Djävulskt viktiga matcher nu. Det är för mycket mjäk. Helvete, det är för många som är loja och bara gliiiiider omkring. Om vår s.k gameplan ballar ur och glider oss ur händerna i matcherna så får vi se till att slå motståndarna på käften så tänderna flyger, starta ett rejält jävla rallarslagsmål, kosta vad det kosta vill. Väck slöa lagkamrater med ett riktigt jävla hockeyblot, kör på motståndarna som om det var ett slutspel redan nu. Jag är för Björnligan Timrå IK, för nu är vi äckligt mjäkiga...

FORZA TIK...............alltid, alltid..............

Kommentera


« · 1537082