1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581722 inlägg · 6215 ämnen

Vem leder Timrå nästa år tro ?

« · 818755 · » Till forumet



Sv: Vem leder Timrå nästa år tro ?
Tellus:

Det tror jag också. Eftersom han hade planer på att fortsätta med "småkronorna" så kan det ju vara ett tecken. Det som är bra med Bendelin är att han lär ju ge juniorerna chansen! (om dom håller måttet vill säga)
Kommentera


Sv: Vem leder Timrå nästa år tro ?
actionleif: Låter faktiskt ganska bra, hoppas det går i lås.
Kommentera

Sv: Vem leder Timrå nästa år tro ?
Jaji, det mesta tyder ju på att det blir duon Berglund/Nygårds vi får se i Timrå-båset kommande höst. "Challe" kan vi för övrigt beskåda i motståndarbåset redan på lördag, då jag även vill se en gruvlig revansch för 1-6 i Globen senast...
Kommentera

Sv: Vem leder Timrå nästa år tro ?
actionleif: Fan oxo! När jag röstade igår fanns ju inte El Maco med!
Självklart en röst på El Maco grande!
Kommentera

Sv: Vem leder Timrå nästa år tro ?
Ja jag sätter iaf 20 kr på Challe / Nygårds
Kommentera

Sv: Vem leder Timrå nästa år tro ?
Avslutar min streak: och Dagbladet (orkar inte länka) verkar tro stenhårt på att Berglund och Nygårds blir vår nya tränarkonstellation.
Känner allt starkare - ja, för fan! Tror att det skulle vara en kanonlösning. Av de alternativ som förts fram känns detta helt klart mest spännande.

Och skadeläget börjar ljusna. Har vi hört den förut? Hursom: Koskinen ev med redan i kväll. Samma sak för Carlsson, Sanny och Sundh som bestämmer sig efter värmningen. Vore ju fantastiskt trevligt om samtliga fyra kunde lira. Nästan så att vi kan köra fyra kedjor då, väl? Om Carlsson/Kokko tar en fjärdecenterroll?
Kommentera

Sv: Vem leder Timrå nästa år tro ?
Kerstin_k: Känns lite småjobbigt faktiskt. Kapanens sorti var av det osköna slaget, med en hel del ogjort. Jaja. Bara han inte står - och spikar igen - mot Timrå.
Kommentera

Sv: Vem leder Timrå nästa år tro ?
Helg Ernest: Avgå Nubben? Helt ärligt tillbaka: hur många spelare tror DU följer med Kenta? Om han hamnar i - troligtvis - HV, tror du han kommer att propagera för att klubben kör the Timrå-way? Värva revanschsugna left-overs/talangfulla ynglingar och lira in dom i power-play?

Näppeligen. Ska bli väldigt intressant att se hur Kenta kommer att lyckas i en storklubb. Hans styrka ligger ju väldigt mycket i att förädla råämnen och få ihop en grupp. Klarar han det lika bra med en annan rekryteringsbas vad gäller spelare, och en annan dynamik i gruppen (fler stjärnor) ?
Mycket möjligt. Men jag är inte helt säker.

Jag hade, precis som du, gärna sett Kenta ett tag till. Men nu är det som det är. Jag har fullt förtroende för Nubben, till skillnad från dig. Han har stenkoll på vad klubben behöver, såväl spelar- som tränarmässigt. Finns ingenting som tyder på något annat.
Kommentera

Sv: Vem leder Timrå nästa år tro ?
orion: Va tusan... Vilket hårt slag att få Kapanen som andremålis i ett motståndarlag. Tung start på dagen.
Kommentera

Sv: Vem leder Timrå nästa år tro ?
Ambroo: Kenta i HV som tränare...(gäsp!) Kapanen i HV...KK som motståndarmålis överhuvudtaget: Fy fan! Han borde ha krigat om förstaplatsen i TIK! (han hade ju den moraliskt mot Mika Kipprusoff)
Kommentera

Sv: Vem leder Timrå nästa år tro ?
Helg Ernest:

Den jag helst ser i båset nästa år är Harald Lückner !
Sansad men ändå en som coachar och kan riva i !
Kommentera

Sv: Vem leder Timrå nästa år tro ?
Det måste bli Linkan i Sundsvall. Se bara vilka framgåbgar han har gjort.
Jag trodde vi skulle få se heta derbyn mot kovland men han har fört de till höjderna...
Kommentera

Sv: Vem leder Timrå nästa år tro ?
Ambroo: Ja, man fäller nästan en tår. Det känns så jävla dumt.
Det blir väl Eje Linström innan det är färdigt. Han blir ju iallafall billig.
Jävla svågerpoletik.

Det här känns nästan lika smart som när SCA sålde Båkab( Eon)
Nu gnäller dom om elpriset.

Ärligt ! Hur många spelare tror ni följer med Kenta ?
Kommentera

Sv: Vem leder Timrå nästa år tro ?
Ambroo: Timrå har ju Hv hemma den 29/1.
Kommentera

Sv: Vem leder Timrå nästa år tro ?
Lite uppdaterat om de båda K:na:
Kommentera

Sv: Vem leder Timrå nästa år tro ?
Helg Ernest: Är inte Ernst rätt man isf?
Kommentera

Sv: Vem leder Timrå nästa år tro ?
Bo Bly: Boork eller Bäckman så det blir ordning i torpet
Kommentera

Sv: Vem leder Timrå nästa år tro ?
Bosco86: Tror att det är dags för 1 finne igen.Rindell eller nån
annan är inte för långsökt.
Kommentera

Sv: Vem leder Timrå nästa år tro ?
Halvbackar åt folket!!!!
Kommentera

Sv: Vem leder Timrå nästa år tro ?
Bosco86: nej snälla bevara oss från Torped hockey.
Kommentera

Sv: Vem leder Timrå nästa år tro ?
Alla vet precis som jag vem, som skulle passa bäst som timrås näste tränare.

HARDY NILSSON såklart. Torped hockeyns skapare skulle passa som handen i handsken i timrå. Helt klart rätt man att föra klubben in i framtiden!!!

Heja Hardy.
Kommentera

Sv: Vem leder Timrå nästa år tro ?
250kg kärlek: Dina böner är hörd! Eller är det nya trånarduon dom fiskar efter ?
Kommentera

Sv: Vem leder Timrå nästa år tro ?
T T: " Nu är det två brynäsare som har skickat samma länk. Vadan denna iver?"

Vi är ju bara måna om att ni får en kompetent tränare.
En som inte vinner ngt men som gärna ordnar en hedrande fjärdeplats eller nåt... ;-)
Kommentera

Sv: Vem leder Timrå nästa år tro ?
gollas:
Och inte heller Mona Salin, hon har fullt upp att tampas med Refinfeld, i alla fall enligt ekot.
Kommentera

Sv: Vem leder Timrå nästa år tro ?
250kg kärlek: Wikegård vs. Dahlen...
Kommentera

Sv: Vem leder Timrå nästa år tro ?
wap.hockeysnack.com
Visst känns Dahlen/Eldebrink optimalt. Men också ett önsketänkande.
Jag är övertygad om att Timrå IK är överens med ersättare, något annat är otänkbart. Man gör sig inte av med en av sveriges mest eftertraktade tränare, som dessutom trivs föreningen, om man inte har alternativ.
Dessutom såg jag att föreningen förstärker på marknadssidan.
Siktet är inställt. Man kan inte låta bli att imponeras över Timrås satsningar, trots i sammanhanget, rätt knappa resurser.
Kommentera

Sv: Vem leder Timrå nästa år tro ?
Herminator: Han avgår för att få fira jul med familjen nämde han. Inte för att få mer tid med dom.
Han har mest jobbat via telefon under dessa år och bara varit borta ett par veckor per år
Kommentera

Sv: Vem leder Timrå nästa år tro ?
Expressen spekulerar om nordamerikansk juniorhockey för Bendelin:
Kommentera

Sv: Vem leder Timrå nästa år tro ?
El Maco: Tyska stenkakor...? Det låter ju som om jag lyssnar på Sarah Leander och obskyr marschmusik från det glada 30-talet... Nä, står jag för musiken så blir det Balkan så att hela ståplats gungar i 5-takt...

OK då, lite Rammstein kan jag väl klämma in ibland...
Kommentera

Sv: Vem leder Timrå nästa år tro ?
250kg kärlek: Bendelin avgår för att få spendera mera tid med sin familj. Antagligen inte en lättflyttad familj heller. Nej, jag tror inte på honom.
Jag ser hellre Ulf Dahlen / Anders Eldebrik som den dynamiska duo som tar Timrå mot nya höjder.
Kommentera

Sv: Vem leder Timrå nästa år tro ?
250kg kärlek: Ja folk tjatar om Bendelin (han ska säkert tillbaka till Linköping. Igen.) Jag säger bara - kolla på omröstningen vem som är kvällens komet. Jag har fyrdubblat mina röster på en timme.
Kommentera

Sv: Vem leder Timrå nästa år tro ?
Bendelin säger att han helst vill utomlands dessutom tror jag inte att han är aktuell för Timrå.
Kommentera

Sv: Vem leder Timrå nästa år tro ?
wap.hockeysnack.com
Inom kort är det en intervju i sportradion med just Bendelin. Kanske kan man utröna ngt där.
Bendelin är, tror jag, ett mycket bra val om det skulle bli så.
Efter El Maco är Bendelin mitt val
Kommentera

Sv: Vem leder Timrå nästa år tro ?
Huge: Bendelin vet jag inte om jag vill ha!?!? J Tornberg är det mest intressanta förslaget av de som kommit upp men jag tror att han har för lite erfarenhet och för lite rutin för att leda ett elitserielag(tror dock han blir en ES tränare i framtiden)
Kommentera

Sv: Vem leder Timrå nästa år tro ?
T T: Ingen iver,Huge kan inte scrolla,han kan bara trolla;)
Kommentera

Sv: Vem leder Timrå nästa år tro ?
Huge: Nu är det två brynäsare som har skickat samma länk. Vadan denna iver?
Kommentera


Sv: Vem leder Timrå nästa år tro ?
Bendelin är väl mer eller mindre klar för Timrå, eller.....?
Kommentera

Sv: Vem leder Timrå nästa år tro ?
Det klart att klubben har ett namn klart annars skulle dom aldrig tackat nej till Kenta ,dom vore dum i så fall.
Utan Kenta hade vi förmodligen dansat lindans till allsvenskan varje säsong.
Tack för 5 supersäsonger Kenta!!!!!
Den enda jag kan tänka mig att dom har klart med är Uffe Dahlen.
Kommentera

Sv: Vem leder Timrå nästa år tro ?
Dared: Nej, Ewa Lindstrand kommer nog att fortsätta att leda Timrå.

Timrå IK är mer svårgissat...
Kommentera

Sv: Vem leder Timrå nästa år tro ?
Göran Persson blir ledig i Mars. Han sägs ju gilla den röda färgen. Och erfarenhet från ledarrollen saknas knappast då han chefat över självaste sverige under 12 år. Möjligtvis kan det uppstå en olustig situation om Timrå skrapar ihop mycket poäng och får möta ett bottenlag då Persson sägs ha en förkärlek till att hjälpa de som har det svårt... Vad sägs?
Kommentera

Sv: Vem leder Timrå nästa år tro ?
El Maco:
Vem skall få bli massör? Willysson eller Movve?
Kommentera

Sv: Vem leder Timrå nästa år tro ?
diffe: håller med dig, en tränare som är på uppåtgång, perfekt för oss, killen har skapligt med rutin...vad gör lillis lundh nuförtiden?
Kommentera

Sv: Vem leder Timrå nästa år tro ?
El Maco: Jag håller med. Hade du funnits som alternativ när jag röstat hade mitt val varit självklart!!! ;-)
Kommentera

Sv: Vem leder Timrå nästa år tro ?
Johan Tornberg kan väl vara nått??
Kommentera

Sv: Vem leder Timrå nästa år tro ?
Per HApps: Fusk med omröstningen - den borde nollställas nu när ett så starkt alternativ tillkommit. Jag antar att jag får tillgodoräkna mig alla röster på "någon annan känd" respektive "någon annan okänd" beroende på om det är HS:are jag känner eller inte så jag leder ändå. Därmed leder jag rättvist.
Kommentera

Sv: Vem leder Timrå nästa år tro ?
Bragd-Birger: Vi delar på uppgifterna
- Du kan få bli materialare och posera som i Knylans presentation.
- Per HApps får bli vaktmästare i hallen så han kan snickra på sin drömarena.
- Knylan får jobba i souvenirbutiken och sälja örntröjor.
- Redax 2 får stå för musiken i spelavbrotten och lira sina tyska stenkakor.
Kommentera

Sv: Vem leder Timrå nästa år tro ?
Bragd-Birger: Varför inte något helfräckt och till viss del oväntat? Kombon Virus och Christer Jonasson borde väl kunna röra om en del, i varje fall hos Timråsupportern i gemen.
Kommentera

« · 818755 · »