1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 597239 inlägg · 6213 ämnen

We are sailing to SM-Gold next year

Sv: We are sailing to SM-Gold next year
Marcus:Hmmm...Puckad funktion det här.Det blir ganska trist i längden med att alla måste göra tecken satt det blir skojiga ansikte...:o)

Knylan: Är du där och raggar hästflickor? Fuling.

Då ändå nivån ligger på träsknivå så måste jag ge er alla ett länktips till ett community i klass med HS. GNÄGG!

Cockies, rökande mexare, SMÅLAND och en rubrik som skriker ut att TIK seglar mot SM-guld nästa år. Inte konstigt att min mamma börjar undra vad det är för märkliga sidor jag besöker på nätet...

Marcus: Nu känner jag mig off-side...! Hur går det till med gubbar och grejer?

Marcus: Hockeysnack blir onekligen bättre och bättre. :elmaco: Samt snyggare och snyggare.

Marcus: Åh, en El Maco! Cool! Tänkte mer på så kallade segergarrar.

El Maco: Annars är det väl goa gubbar som regerar nuförtiden. :elmaco:

Knylan: Ryktet säger rentutav att vissa (lallande fånar dessutom) med glädje skulle säga upp såväl hans internet-abbonemang som krascha hans hårddisk med ngt elakt virus...

Knylan: Kan man använda glada gubbar också :)

Et tu Brute: Kan ju tillägga att alla TIK:are inte är så förtjust i SMÅLAND:s hybrissnack hela tiden, att läsa att varje match ska sluta 4-2 till Timrå, att vi ska ta ut allt i förhand allt i blandning med ett flertal versaler är frusterande. Att karln säkert knappast sett många Timrå-matcher gör inte saken bättre.

Man får väl ta och gratulera Timrå för deras framfart i serien och för Henrik Zetterberg första SD avgörande som kom hemma mot ST Louis. Jag spela på matchen och Detroit tog lednig med 3-2 med mindre än 3 minuter kvar ,men tyvärr så kvitterade ST Louis 48 sekunder senare. Skulle precis gå ifrån onlinen så kom 3-4 upp på skärmen och då tänkte jag - det är säkert "zäta" som har gjort när jag scrollade för att se vem som hade gjord målet.

Synd att de inte kom tidigare som man fick vinna lite sköna slantar. Men gratis än en gång till Timrå för deras insats i Elitserien och Henrik Zetterbergs framfart i NHL.

Helg Ernest: Rätt och rätt, fanns väl egentligen ingen anledning alls att ansluta sig till "Lallande fånar" förra säsongen om man är så förutsägande? Speciellt om man är rätt ute från början och det kan man väl knappast kreditera SMÅLAND för? Rent vetenskapligt borde det vara ljusår eller åtminstone en säsong mellan "Lallande fånar" och Club Hybris. I detta fallet rör det sig om knappt 3 månader.

El Maco: Tja, men det ligger en gravad hund här.
Nu är det natt !
Sov Gott !

Orion: Jag pussar inte tanten i kväll heller ( c :

Helg Ernest: Ett fantastiskt kreativt sätt att använda liknelser.

Et tu Brute: Sannorlikheten att Småland har fel är nog inte helt i blåsväder. Han brukar offtast ha rätt angående match resultat osv. Varför skulle han ha fel nu ? Det sista som dör är hoppet vet du väll ? Rent statistiskt är det väll inte så ute på Djup is .

SMÅLAND: Jag är imponerad, från Lallande fånars klubb till Club Hybris på 27 omgångar. Måste vara i paritet med världsrekord?

Som tur är begåvas denna sida också med betydligt mer jordnära människor. Grattis till alla dem, som i sakligheten namn, nu få smaka segerns nektar. Men ambrosia varar inte för evigt om den inte förvaltas väl :-)

We are sailing to SM-Gold next year
Kära vänner i vår tar vi emot våra Gulghjältar på torget i Timrå..
Tusentals Timråsuppotrar skriker sig hesa när spelarna kommer ut på provisoriska scenen och Guldkonfettin sprider sig över Timrås gator...
Om några månader äro vi där.....
1:a SMtecknet för Timrå IK är ett faktum......
I år har vi vind i våra segel.......
WE ARE SIMPLY THE BEST.....
Älska Timrå IK ALLTID.......

« · 171203