1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 601491 inlägg · 6212 ämnen

Zätas första Mål!

Zätas första Mål!
JAJA mensan då gjorde ju våran Henrik Zetterberg mål 3-2 till Detroit red wings det känns juh skönt själv har man hejat på Detroit i flera år åså kommer överaskningen 1999 att zäta vart draftad fan vad härligt :))))

Sv: Zätas första Mål!
Fick se Zätas första NHL-mål på sporten alldeles nyss, tjusigt ;)
Dom skulle även snart visa ett litet större reportage om Zäta over there men när, det fick jag ingen uppfattning om.

Har förövrigt slängt ett halvkilo Gevalia i papperskorgen idag eftersom det smakar sämre och sämre ju närmre matchdagen man kommer.

Det enda kaffe som duger under ES-säsong är detta billighetsalternativ som man köper på överskottsbolaget.

Krossa pisstigrarna.

Tips: BIF - TIK....2 -3 (sd)

mike66: På hockeykväll på Torsdag.

mike66: Brukar inte smaka tigerpiss men jag tror att det smakar bättre än utsläppet från Östrands iaf. *ler*

Må bästa lag vinna på sd, för blir det straffar så är Brynäs rökta om inte Kösa får slå alla.

Härligt att se Zäta näta för Detroit.
Det är nästan så man blir tårögd.

65 Selander:

Är det inte Skutskärs 1:a femma som brukar slå straffarna för Brynäs?

Du vet väl att det både smakar och luktar pengar ute i Timrå! Har även varit och jobbat på Skutskärsfabriken och kan säga att där luktar det faktiskt bara skit.

Säg så här:
Må sämsta skitlaget förlora.

Lågvatten, då trivs jag, rötägg som jag är.

Jag hoppas få se lite svarta grisögon i Brynäs imorron, dom brukar bli sådär underbart sura gammgubbarna när det går emot, och det lär det göra i morron.

Skit i traditionerna, 5-1 till oss!

mike66:

Hahaha, det är alltid roligt att se er som plötsligt lyckas, men låt det inte stiga er åt huvudet. Se på BingoLotto-vinnarna, de springer också omkring och tjoar och skriker - tills de en dag är tillbaka i verkligheten. Ni har en dag kvar av glädje, njut av den...

Brynäs - Timrå Rädd i Glesbygd 7- 2

Skulle det inte vara ett reportage om Z ikväll..?

Hälge: Jo men det uteblev tydligen.
Leif Boor(ing)k tog upp den tiden.

zäta: Känns det inte bättre då, att TIK klarar sig fruktansvärt bra utan Z.....Jag menar trea i tabellen utan fixstjärna måste vara större än Z:as vara eller inte vara!? Känns märkligt att påpeka detta som VFHC-fan, men man måste ju som hockeyfan framhålla att TIK verkar klara sig minst lika bra utan Z (Om inte bättre)

Lycka till Grabbar och grabbettes!

« · 137053