Petitesser, men inte blev väl #20 reserverad för all framtid som AB påstår ?
Jag hade för mig att den bara skulle reserveras till Z kommer tillbaka. (Inte för att jag motsätter mig en tröja i taket när han lägger rören på hyllan om 10-15 år.)
JD: Tröjan är nog fredad för alltid om inte nu Zäta kommer hem igen, och sen ska den upp i taket det är min åsikt men först ska han väl vinna Stanley cup och ligga i poängtoppen då är han större än självast Strimma.
JD: Precis så uppfattade jag det oxå! #20 får användas så länge Z:a spelar utomlands (eller "på andra sidan Atlanten" tror jag formuleringen var...) men kommer han tillbaka till Sverige men går till t.ex Färjestad är det fritt fram för dödliga använda #20 igen...
Kommer han tillbaka kan jag även utlova en CCM-vänsterhandske...
När det gäller Westfält så måste jag säga att jag känner mig oerhört trygg när han är på isen. Han kommer nog aldrig bli någon poängmaskin, men han gör inga misstag heller! Vinner puckar,tar bort spelare och bäddar för lagkompisar!
Jag hade för mig att den bara skulle reserveras till Z kommer tillbaka. (Inte för att jag motsätter mig en tröja i taket när han lägger rören på hyllan om 10-15 år.)