1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615006 inlägg · 6214 ämnen

Frölunda - Timrå IK 2007-12-06


Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
Finnarna är GOA!!!!!!!!!!

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
skönt PÄRSSINEN!!

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
Hockeyporr! Hockeyporr sa ja!

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
ser så ut på resultatet iallafall :D

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
MB: är det för lätt där nere?

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
Vad är det för utvisning? Ahonen åker ju ut precis framför jonte!

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
lu93rowa: Jadu domarn är fan riktigt dålig.

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
rätt åt hedström han är oduglig

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
jaaaaaaaaaaaaaaaaa nu börja PP fungera igen,

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
actionleif: HOHOHO!!!! TACK ARI

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
Faaan vad glad jag blir! Här kommer man hem och förväntar sig det värsta och så ser man att Timrå leder med 3-0 fucking jävla noll i Scandinavium - Jaaaaa!!!

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
JAAA!!!

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
och boxplay ha ha ha ha Tenkrat 4-0


Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
0-4 nu!!!!! :D

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
HAHAHA!! YEEEEESSS!!

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
fy fan va härligt!!

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
OJOJOJ!!!

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
Nu jävlar 0-4.

Känns bra men slappar vi av så kan det gå fort, nu jävlar kämpar vi.

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
actionleif: Finns det någonstans man kan se matchen på webben?

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
Vad fan händer?!

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
Undra om Luleå matchen sitter kvar i skallen på FHC????

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
Ja jiv... Fan vad grymt! Kände på mig att det skulle bli bra idag. Helvete också, man kanske skulle besöka Götet lite oftare

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
jens_88: Ja, i utbyte mot 89 kr på canal+ webtv

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
Hoppas bara Timrå inte tagit ut matchen än, nästan hälften är kvar

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
jens_88: canalplus.se . tråkigt svar men det är så ikväll.

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
undrar jag med kör med sportradion för tilfället

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
SM-GULD! SM-GULD!! SM-GULD!!! Fan, Timrå leker!!!!

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
RocknRolf2: exakt det är livsfarligt nu om sillstryparna gör mål..

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
MOAHAHAHAHAHAHAHA!!!

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
Läs tråden tidigare!! Jag sa 2 mål av tenkrat och 1 av Jonte :P så jag är fan inte långt ifrån mitt tips nu

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
Manderville har satt sitt sätt i väggarna i Timrå....jobba och ligg på så kanske det dyker upp lägen och enkla mål.....Johan A hemma mot LHC och nu Tenkrat!!!

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
DJ Hemp: HAHA JO SM guld inte en chans dom spelar tråkig hockey som ....

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
vacker vackert

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
Ödmjukhet grabbar, matchen är inte slut ännu.

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
MB: Jag hoppas verkligen det. Jag skulle vilja hissa sheriffens tröja i eon..

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
är jag hörselskadad eller består frölundaklacken bara av ev låg trumma?

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
dr-nix: Jag biter av naglarna av ödmjukhet. att lyssna på webradio är så otroligt påfrestande, det känns alltid som om det håller på att bli mål i baken.

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
Nu får ju Rådbjär lugna ner sig lite. Han missade hakningen i ansiktshöjd 3 sek tidigare men han plockar ut för det där?

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
lu93rowa:

Vad spelar det för roll att man spelar tråkig hockey när man leder med 4-0 på bortaplan? Och varför bor man i Sundsvall och håller på Frölunda? Skärp dig!

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
Jag berömde domherren Rådbjers för många, många år sedan i en krönika i tidningen Hockey. Men, det var som sagt längesedan.

I övrigt är det rätt så kul det här.

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
tikwille: Jag hör samma sak jag med. Men jag kanske oxå är hörselskadad ;)

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
DJ Hemp: det har väl ingen betydelse var man bor,jag bor utanför göteborg och håller på timrå man ska vara stolt över sitt ursprung.

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
Tant-Gert: Ja! upp med den bara ;-) han var fan en sådan superkille, så proffsig, sån klassspelare att man blir tårögd bara man tänker på honom.
Ibland behöver man inte vara i laget i ett sekel för att hamna där, det intryck han gjorde dom säsonger han var i Timrå skulle räcka, tycker jag då!!

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
tikwille: Kanske inte så konstigt att det bara är bongo-trumman som låter med tanke på reultatet och matchbilden.

"Vi älskar Frölunda"......eller nåt. Hmmm.

Come on!

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
Har ni läst aftonbladet???? Strålmannen är på väg hem till Timrå igen!!!!!!!

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
Skarin:

Mmm. Hade vi haft ledningen med 2 mål hade jag velat ha ledningen med 4 mål.. nu har vi en 4-målsledning och jag känner att en 8-målsledning nog hade känts mycket tryggare..

2-10 i utvisningsstatistiken. känns lite tveksamt. tur (peppar peppar) att inte frölunda verkar ha sin bästa PP-dag.

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
Skarin: om dom sjunger vi älska frölunda nu måste dom har tagit lite för många glas.....
haha

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
dr-nix: Hoppas dom lärts sig...men tror dom tagit lärdom, därför är dom så bra nu....

Bra kommentatorer förövrigt, inte så jävla enögda, utan berättar som det är...

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
Allt är helt underbart att se ikväll. Med ett undantag: Varför tycker Rådbjär synd om Frölunda?

« · 950738 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer