GO TIMRÅ GO
« Föregående · 126597 · Nästa » Till forumet
Sv: GO TIMRÅ GO
Jag är så jäkla imponerad av tik's segersvit, iof bara 4 matcher men ändå. 4 raka 3 poängare.. :]
Grattis!
Grattis!
Länkar:
http://linkopinghc.com
http://linkopinghc.com
Sv: GO TIMRÅ GO
12 p. och 14-4 i målskillnad efter 4 matcher. Vem hade trott det? Inte jag i all fall...
Sv: GO TIMRÅ GO
Timrå knäckte DIF och besökarna knäckte Hockeysnackservern. Skaffa tjockare kabel Marcus!
Sv: GO TIMRÅ GO
Även om detta bara var den fjärde 3 poängaren på rad så borde väl detta ge dem så kallade experterna en liten knäpp på näsan
Sv: GO TIMRÅ GO
bucken: Ja vem är inte Glad...Det är juh så härligt....Måste bara se sporten får man juh bara inte missa...Jaha då blir det kul att dra in till JKPG och se Timrå där inne....jag hoppas man slipper se deras första förlust då.....usch vilken hemsak tanke....TIMRÅ Är Bäst!
Sv: GO TIMRÅ GO
El Maco: Åk snabbt upp till mittnyttsland och ni andra som är hemma kolla in Mittnytt ikväll 21.40 det är troligtvis ett inslag om Kapanen och matchen rimligtvis
TIMRÅ TIMRÅ TIMRÅ imorgan ska jag göra en liten rödvit flagga
som ska åka med på lördag
FULLSATT på lördag allt annat är skandal... !!
TIMRÅ TIMRÅ TIMRÅ imorgan ska jag göra en liten rödvit flagga
som ska åka med på lördag
FULLSATT på lördag allt annat är skandal... !!
Sv: GO TIMRÅ GO
Tack TIK!
4,4ggr pengarna för att man trodde på timråseger.
Som att ta pengar från mycket små barn(givetvis iklädda djurgårdströjor)!
4,4ggr pengarna för att man trodde på timråseger.
Som att ta pengar från mycket små barn(givetvis iklädda djurgårdströjor)!
Sv: GO TIMRÅ GO
Yes!!!
Sett hela matchen på Com Hem. TIK bättre laget faktiskt, förutom inledningen av 2:a och 3:e. Hade bud på fler mål, bl.a. 4 frilägen i 2:a utan att scora.
Mest imponerande är försvarsspelet som vanligt. Ingen panik, spelar ut ur varje situation i egen zon. Hade inte Sjögren gjort en fullständigt onödig och korkad utvisning hade TIK hållit nollan.
Även omställningen till anfallsspel en fröjd att se.
Även kommentatorerna (bl.a. Putte Carlsson) ansåg TIK bästa laget. Sug på den va, TIK regerar i Globen!
Nu bryter vi trenden i Kinnarp av bara farten...
Sett hela matchen på Com Hem. TIK bättre laget faktiskt, förutom inledningen av 2:a och 3:e. Hade bud på fler mål, bl.a. 4 frilägen i 2:a utan att scora.
Mest imponerande är försvarsspelet som vanligt. Ingen panik, spelar ut ur varje situation i egen zon. Hade inte Sjögren gjort en fullständigt onödig och korkad utvisning hade TIK hållit nollan.
Även omställningen till anfallsspel en fröjd att se.
Även kommentatorerna (bl.a. Putte Carlsson) ansåg TIK bästa laget. Sug på den va, TIK regerar i Globen!
Nu bryter vi trenden i Kinnarp av bara farten...
Sv: GO TIMRÅ GO
El Maco: Nej skit i luften låt hv vinna så är dom inte lika taggade när vi ska krossa dom
Sv: GO TIMRÅ GO
Med fyra raka segrar ska det väl vara chans på andraplatsen i kvalserien i alla fall...? Eller innebär det här att vi blir fyra i kvalserien med tanke på att Gnaget bara vann tre raka och kom trea i kvalserien?
Sv: GO TIMRÅ GO
fast man sett det hela på Canal digital så är det svårt att fatta att det är sant....... FYRA RAKA..........
NU BORDE VÄL TILL O MED LEIF BOORK TÄNKA OM LITE....
Challe Berglund gråter!!!!!!!!!
O jag bara jublar!!!
NU BORDE VÄL TILL O MED LEIF BOORK TÄNKA OM LITE....
Challe Berglund gråter!!!!!!!!!
O jag bara jublar!!!
Sv: GO TIMRÅ GO
BlackBay: Om du har svårt att tro att det är sant borde du ha förståelse för att Boork och Berglund också är överraskade.
Sv: GO TIMRÅ GO
Moho ho ho ha ha ha!!.
Grymt skönt. Nu är Timrå på gång på allvar.
Seger mot "Fjollträsk IF" i den mäktiga globen.
F--N VA UNDERBART!!!!!.
Grymt skönt. Nu är Timrå på gång på allvar.
Seger mot "Fjollträsk IF" i den mäktiga globen.
F--N VA UNDERBART!!!!!.
Sv: GO TIMRÅ GO
En annan grymt bättre detalj än i fjol är PP. Helt annat spel och självförtroende. Kan det bero på Koivonen och mer spelande backar (Lindman m.fl.) eller tränarna? Förmodligen alltihop.
4 raka, det ÄR sant!
4 raka, det ÄR sant!
Sv: GO TIMRÅ GO
Härligt!!!!!!
Stort grattis från en Brynäsare...
helt OTROLIGT!!!
4 raka.....otroligt!!!
Stort grattis från en Brynäsare...
helt OTROLIGT!!!
4 raka.....otroligt!!!
Sv: GO TIMRÅ GO
Putte Carlsson, expert på com hem, sa att han va övertygad om att TIK går till slutspel
Nu låter det annorlunda från experterna :)
Nu låter det annorlunda från experterna :)
Sv: GO TIMRÅ GO
Slask: Han sa även att DIF gjort en medioker match.
Kan det vara så att TIK hjälpt till med att göra dom mediokra..?
Kan det vara så att TIK hjälpt till med att göra dom mediokra..?
Sv: GO TIMRÅ GO
Tänk att redan som liten då man semestrade med förälldrarna till gränna, vilket man undrade då vad f-n man skulle dit och göra, men lärde sig älska den söta rödvita stenhårda karramellen,,,
sedemera har den färgen följt en och man älskar den lika ljuvligt med åren och lika hård den är,,,
sedemera har den färgen följt en och man älskar den lika ljuvligt med åren och lika hård den är,,,
Sv: GO TIMRÅ GO
bucken: var i globen och kikade på tik, det såg sjukt stabilt ut!!!!!!.
och som vanligt bara en klack i globen. sen måste det vara spel i 5 mot 3 för att man ska knäcka kapanen.
han är sjukt bra kapanen
och som vanligt bara en klack i globen. sen måste det vara spel i 5 mot 3 för att man ska knäcka kapanen.
han är sjukt bra kapanen
Sv: GO TIMRÅ GO
bucken: Jo, om man ska kritisera något efter 4 raka så är det tekningarna. Inte bättre än i fjol direkt. mest anmärkningsvärt är att TIK ofta förlorar första tekningen när de börjar spela PP, helst om den är i anfallszon.
Men va fan, kunde dom teka oxå skulle dom bli för överlägsna :-)
Men va fan, kunde dom teka oxå skulle dom bli för överlägsna :-)
Sv: GO TIMRÅ GO
Helge: Komisk,,,,kosmisk,,,vad kommer sedan? euforisk kanske,,,snäppet bättre än en grönklädd farbror med kastrull på huve;)))
Sv: GO TIMRÅ GO
HH: Glöm inte att det var Kapanen som införde gröna gubbar till TIK. Minns Kermit-hjälmen första matchen. Det är Kapanen som gör TIK kermitskt, nä jag menar kosmiskt förståss.
Sv: GO TIMRÅ GO
Hälge: Får gratulera till full pott i samtliga matcher hittills. Antar att ni har glädjefnatt där nere just nu. Måste kännas skönt för Lill-Kenta antar jag att åka ner till Golfbollen och knäppa igen käften på 08-orna.
Än en gång ett stort grattis!
Än en gång ett stort grattis!
Sv: GO TIMRÅ GO
HH: NU vill man bygga en en röd/vit bastu på gården och bjuda in Kappe och grabbarna, knäppa upp öl tillsammans och snacka lite... hur känns det ?? få berömma dom !
revanschlustan det bästa av... lustan.. ?
FY FAAN vad skönt och äntligen Timrå inslag på sporten och i TV4 !
Nu går det inte ignorera grabbarna längre ha ha
revanschlustan det bästa av... lustan.. ?
FY FAAN vad skönt och äntligen Timrå inslag på sporten och i TV4 !
Nu går det inte ignorera grabbarna längre ha ha
Sv: GO TIMRÅ GO
Paddan: Tack och bock och grattis själv. Det känns glatt för tillfället måste jag säga.
Sv: GO TIMRÅ GO
Hälge: Tackar, tackar. Jo, jag förstår det. Kan inte ha varit alltför många, ja förutom ni TIK:are som tippat att Timrå skulle ha 12 poäng efter 4 omgångar.
« Föregående · 126597 · Nästa »