GO TIMRÅ GO
« Föregående · 31482 · Nästa » Till forumet
Sv: GO TIMRÅ GO
Anrells söndagskrönikor i AB är fina att somna till. Den som orkar igenom dessa ökenkrönikor förgyllda med endast en brutal bild på objektet "himself" i sina glasögon från medeltiden. (Han är säkert ovänn med alla optiker också) borde få någon forma av uthållighetspris... Förlåt Anrell. Men dom kan du inte skriva annat än fullständigt trött och bara sugen på mer pengar.
Som alla vet så är Anrell pelargonkungen. Han är expert på att smöra för klimakterietanter. Inget fel på klimakterietanter, men dom är rätt långt från ishockey...
Men gillar man blommor och likt
Färdinand sitta under en korkek så förklarar det kanske hur man kan tycka att LHC har Sveriges bästa publik. Farbror Anrell borde byta sin rockiga T-shirt och omöjliga kavaj mot lite klarsyn och mer engagemang. Varför så trött Anrell?
Annars så håller jag med farbror Anrell i det han skrev i sin floskelbok 2000.
Simma lugnt. Grodorna finns överallt bland oss... Var snäll mot dom.
Varsågod och skölj Anrell.
Som alla vet så är Anrell pelargonkungen. Han är expert på att smöra för klimakterietanter. Inget fel på klimakterietanter, men dom är rätt långt från ishockey...
Men gillar man blommor och likt
Färdinand sitta under en korkek så förklarar det kanske hur man kan tycka att LHC har Sveriges bästa publik. Farbror Anrell borde byta sin rockiga T-shirt och omöjliga kavaj mot lite klarsyn och mer engagemang. Varför så trött Anrell?
Annars så håller jag med farbror Anrell i det han skrev i sin floskelbok 2000.
Simma lugnt. Grodorna finns överallt bland oss... Var snäll mot dom.
Varsågod och skölj Anrell.
Sv: GO TIMRÅ GO
det blev en förlust igår..men ändå så känns det bättre nu än tidigare..det verkar som det börjar släppa..kan det vara så att det har gjort det??kommer på mig att tänka på kenta..han som gjorde låten just idag..är det någon som minns?? en annan postiv grej som känns bra,Dj Hemp har ökat sina besök här inne..det känns tryggt..mera Dj Hemp till folket..
Sv: GO TIMRÅ GO
Visst är det ett trendbrott trots förlusten.. kämpaglöden på topp.
Nu är hälften av matcherna i grundserien spelade för Timrås del.
Kom ihåg att det bara är hälften, alltså kan vi hoppas på en starkare andra hälft av säsongen och att andra lag kraschlandar, allt kan hända.. Hoppet överger inte mig. Nu måste det fightas lika bra som de senaste matcherna.
Jag håller med Bo Wasa i iakttagelsen om det bristande intresset för bortaresor. Det var ju bättre under tiden i norrettan.... Kycklingar stannar hemma är min kommentar.
I Aftonbladet häromdagen stod det ju om lag som gått in i kris, hur det går till rent psykologiskt, där tror jag att zätas uteblivna poängskörd haft en viss betydelse. Men nu har laget kommit ur hypnosen och fått på blåstället och ökat farten, det är det jag ser i dagsläget. Laget..och möjligheterna.
Angående skribenten i ovan nämda kvällsblaska, va hette han igen, Anrell, så är han ingen hockeyauktoritet i min värld.
Ibland träffsäker men ibland fruktasvärt astigmatisk i sina försök att pricka rätt.
Vet inte om han ska polera glasögonen, provocera pelargoner på sitt småputtriga sätt eller om Challe har något tips till honom efter lång och trogen tjänst. Kanske måste han bara vässa pennan lite mer?!!
Nu är hälften av matcherna i grundserien spelade för Timrås del.
Kom ihåg att det bara är hälften, alltså kan vi hoppas på en starkare andra hälft av säsongen och att andra lag kraschlandar, allt kan hända.. Hoppet överger inte mig. Nu måste det fightas lika bra som de senaste matcherna.
Jag håller med Bo Wasa i iakttagelsen om det bristande intresset för bortaresor. Det var ju bättre under tiden i norrettan.... Kycklingar stannar hemma är min kommentar.
I Aftonbladet häromdagen stod det ju om lag som gått in i kris, hur det går till rent psykologiskt, där tror jag att zätas uteblivna poängskörd haft en viss betydelse. Men nu har laget kommit ur hypnosen och fått på blåstället och ökat farten, det är det jag ser i dagsläget. Laget..och möjligheterna.
Angående skribenten i ovan nämda kvällsblaska, va hette han igen, Anrell, så är han ingen hockeyauktoritet i min värld.
Ibland träffsäker men ibland fruktasvärt astigmatisk i sina försök att pricka rätt.
Vet inte om han ska polera glasögonen, provocera pelargoner på sitt småputtriga sätt eller om Challe har något tips till honom efter lång och trogen tjänst. Kanske måste han bara vässa pennan lite mer?!!
Sv: GO TIMRÅ GO
Måste försöka komma med något vettigt, hmm hjälp hur gör man???
Alla som var på Hockeyn igår, la säkert märke till att vändningen komit, vad var skillnaden på laget gämfört med för en vecka sedan,,,,Jo tyckte själv krigar viljan över hela banan, även i mittzon (Kanske läst G-B i ämnet) som spökat lite, Backarna var allertare och agresivare och var inte ute och vimsade i pereferi utan gick mycket hårt på kropp och puck framför mål, och alla funkade som ett lag dom spelade som dom gjort förr, vågade ta utvisningar, tanken jag vill inte bli synda bock var bortblåst, var mer jag vill ge allt för laget,,,,,Och jag lovar er den mentaliteten kommer att ge utdelning,,,,,
Om "Z" då lugn han var ju inte direkt ofarlig igår då han hade en mer offenciv roll, tyckte mej se att det var farligt så fort han var inne, och TÄNK, det var bara millimetrar från att han målat,,,
Några rader om Herr Anrell, tror han är ute efter samma som Challe, dvs Riddewalls efekten, dvs irronisk kritik mot Timrå och supparna tänder på alla sju, och själv sitter dom i ett hörn och myser,,,,,,
Alla som var på Hockeyn igår, la säkert märke till att vändningen komit, vad var skillnaden på laget gämfört med för en vecka sedan,,,,Jo tyckte själv krigar viljan över hela banan, även i mittzon (Kanske läst G-B i ämnet) som spökat lite, Backarna var allertare och agresivare och var inte ute och vimsade i pereferi utan gick mycket hårt på kropp och puck framför mål, och alla funkade som ett lag dom spelade som dom gjort förr, vågade ta utvisningar, tanken jag vill inte bli synda bock var bortblåst, var mer jag vill ge allt för laget,,,,,Och jag lovar er den mentaliteten kommer att ge utdelning,,,,,
Om "Z" då lugn han var ju inte direkt ofarlig igår då han hade en mer offenciv roll, tyckte mej se att det var farligt så fort han var inne, och TÄNK, det var bara millimetrar från att han målat,,,
Några rader om Herr Anrell, tror han är ute efter samma som Challe, dvs Riddewalls efekten, dvs irronisk kritik mot Timrå och supparna tänder på alla sju, och själv sitter dom i ett hörn och myser,,,,,,
Sv: GO TIMRÅ GO
Måste vara fruktansvärt svårt att vara tränare för ett sånt lag som Timrå när det görs så många enkla misstag utav enskilda spelare. Är det inte målvakten så kan man då ge sig fasen på att en back lyckas ställa till det. Individuella misstag har varit oroväckande många i höstens matcher, lyckas man minimera de då blir det segrar.
Sv: GO TIMRÅ GO
Vi kommer igen Molla kommer att leda grabbarna mot seger.
KÄMPA TIMRÅ VI KAN DETTA (VINNA)
KÄMPA TIMRÅ VI KAN DETTA (VINNA)
Sv: GO TIMRÅ GO
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
FAGEMOOOOOOOOOOOOO&ZÄTAAAAAAAAAAAA.
Radiosporten tycker att Z är otrolig hoppas den där på Sikta mot stjärnorna analytikern Anrell hör detta,han är mysko
FAGEMOOOOOOOOOOOOO&ZÄTAAAAAAAAAAAA.
Radiosporten tycker att Z är otrolig hoppas den där på Sikta mot stjärnorna analytikern Anrell hör detta,han är mysko
Sv: GO TIMRÅ GO
Kämpa kämpa kämpa å jag blir ett nervvrak på det här.
TIMRÅ IK MOT NYA FRAMGÅNGAR KÄMPA PÅ KÄMPA PÅ
TIMRÅ IK MOT NYA FRAMGÅNGAR KÄMPA PÅ KÄMPA PÅ
Sv: GO TIMRÅ GO
Kom igen Freddan spicka igen nu när Cassel fick två på bänken.
Käääääääämmmmpppaaaaaaaaaaaaaa
Käääääääämmmmpppaaaaaaaaaaaaaa
Sv: GO TIMRÅ GO
kämpa Timrå. Jag orkar snart inte med alla förluster. Jag förtjänar en seger ikväll. Timrå är dom bästa!!!!!!!
Sv: GO TIMRÅ GO
Vi skulle ha varit där i kväll och stöttat varat TIMRÅ GÄNG
DÅLIGT av oss som sitter hemma.
DÅLIGT av oss som sitter hemma.
Sv: GO TIMRÅ GO
På lördag blir det storsamling igen (dåligt med publik i tisdags), impad över att klacken har höjt sig ett antal pinnhål.
Nu tar vi den andra poängen !!!!!
Nu tar vi den andra poängen !!!!!
Sv: GO TIMRÅ GO
Potroc, det beror nog på att klacken höll igång bättre än tidigare matcher.
ta den sissta poängen nu
Kämpa Timrå !!
ta den sissta poängen nu
Kämpa Timrå !!
Sv: GO TIMRÅ GO
OJ OJ OJ OJ OJ Vad konstigt det kan bli vart tog resultatet 7-1 vägen hur kan man tippa så fel.
Sv: GO TIMRÅ GO
ja ja jaaaaaaaaaaaaaaaaa....
mera mål..tjooooohooooo
sm-guld..os guld..nu är vi nära..
TACK TIMRÅ IK...
mera mål..tjooooohooooo
sm-guld..os guld..nu är vi nära..
TACK TIMRÅ IK...
Sv: GO TIMRÅ GO
Fyyyyyy Faaaaannnn vaaaaaa sköööönnnnnnntttttttt
fyra mål i en match!!!!!!!!
Nu ökar vi på lördag
Heja Heja Heja Timrå
Timrå IK är dom bästa !
fyra mål i en match!!!!!!!!
Nu ökar vi på lördag
Heja Heja Heja Timrå
Timrå IK är dom bästa !
Sv: GO TIMRÅ GO
Perfekt med poäng ikväll.Bra start för MOLIN fortsätt så här så blir han årets tränare.
Sv: GO TIMRÅ GO
FUCKIN AYE. Tik är på g...sedan vinsten mot södertälje har tik börjat spelat bra igen ...eller bättre iaf ... jag är extremt nöjd ...Zäta ÄGDE denna match ... 3assist
Ed Ward är en helt underbar spelare om inget NHL lag snor honom vill jag se honom kvar i tik kosta vad det vill !!!!!!!!
Ed Ward är en helt underbar spelare om inget NHL lag snor honom vill jag se honom kvar i tik kosta vad det vill !!!!!!!!
« Föregående · 31482 · Nästa »
vara glada över att TIK spelade jämt mot Sveriges
formstarkaste lag HV71. Lyssnade på radiosporten
och enligt dem var det Timrås bästa match på länge.
Forsätt i den här stilen så kommer Tik ta poäng av
många lag .