« Föregående · 2907464 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Bobby Hahl: Pang! Välkommen in i matchen, Sundin! Snyggare än deras. 😎
+ 1
Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Manderville: Biljardmål via kroppar, huvuden o rullatorer o allt möjligt… helt sjukt!
Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Lite dålig energinivå idag än så länge. Vi är inte riktigt där i närkamperna som vi varit de tre senaste matcherna.
Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
VI VINN IKVÄLL RABBUSLINGAR 💪💪💪
Låt det rinna lätt ikväll 🥳🥳🥳
HALLELUJA 🙏🙏🙏
Låt det rinna lätt ikväll 🥳🥳🥳
HALLELUJA 🙏🙏🙏
Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Rico01: Bara Timrå som kan släppa in såna. Konstigt att det inte var i sudden i sista avgörande kvarten...
Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Villervalla: nja.... i fjol hade det varit förlust.... i år KAN vi faktiskt vända en match
Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Bobby Hahl: Tja där ser man, förlust idag då troligen. 1 - 0 till Hv.
Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Synct: Där ser man. Det hörde inte jag men så är jag inte musiker heller 😅
Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Nu visar vi HV att vi har bästa tränaren, nu spelar vi för Samuelsson idag.
+ 2
Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Rip Kirby: Är tveksam om det ens är en sångare, låter jävligt mycket AI.
Lyssnade på andra versionen nu, AI.
Lyssnade på andra versionen nu, AI.
+ 6
Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Öndulat: Håller med. Inte alls sådär pajig som hockeylåtar gärna kan bli annars
+ 1
Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Bobby Hahl: Sångaren (Leffe) har en riktigt bra röst. Budskapet framgår, om än lite knepigt val av text. Helt okej om du frågar mig men inget jag sjunger mig hes till.
+ 1
Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Bobby Hahl: Tycker fortfarande att Calling Karmas låt är en av dom bästa moderna timrå-låtarna som gjorts.
+ 1
Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Hittade en ny release låt om Timrå IK.
Helt värdelös var den inte. Finns tydligen i 2 versioner.
open.spotify.com/album/0lHT8vAm1UZc7tM7yeetIe?si=ICkB98O8SXWuqhFhAcQJ3A
Helt värdelös var den inte. Finns tydligen i 2 versioner.
open.spotify.com/album/0lHT8vAm1UZc7tM7yeetIe?si=ICkB98O8SXWuqhFhAcQJ3A
+ 1
Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Patrick Polly: med flera.
Jag har i alla fall två DIF-TIK-sitt-biljetter som tråkigt nog nu inte kommer att kunna användas av två TIK-fans:(
Sektion A11.
Dessa överlåter jag gärna till två TIK-are. Mot inköpspris. Early bird 145 SEK/st.
Hör av er med PM om intresse finnes.
Jag har i alla fall två DIF-TIK-sitt-biljetter som tråkigt nog nu inte kommer att kunna användas av två TIK-fans:(
Sektion A11.
Dessa överlåter jag gärna till två TIK-are. Mot inköpspris. Early bird 145 SEK/st.
Hör av er med PM om intresse finnes.
Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
JonteD: snart gubbar görs ett stort undantag; ikväll är jag ett hängivet timråfan om ni lyckas göra mos av blommans HV71.
Stort lycka till!
Stort lycka till!
+ 10
Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Rip Kirby: Lilla farbrorn har spikat Timrå på powerplay ikväll!!! En superjinx men ja spikade ÖIK igår o de funkade!!🇱🇸🇱🇸🤣
+ 6
Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
KniveN: Inte alls viktigt att leta fel . Prio 1 är seger idag , prio 2 att det ser snyggt ut och prio 3 att våra ledande spelare kan producera
+ 1
Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Andersson: varför skulle det vara underbetyg? Är det så viktigt att hitta något att klaga på?
Att det kommer upp i flödet på FB borde vara viktigare för marginalåskådaren som inte har koll på att det är match och blir påmind.
Att det kommer upp i flödet på FB borde vara viktigare för marginalåskådaren som inte har koll på att det är match och blir påmind.
+ 7
Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Ingen idé att plocka fram tombolan. 3p ska bärgas hem. Tror dock HV71 kan vara luriga, brukar bli jämna matcher målmässigt
+ 4
Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Andersson: Grundregel 1A: Man ändrar aldrig ett vinnande lag (om inga skador finns att ta hänsyn till).
+ 4
Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Laguppställningen är snabbare uppe på facebook än hemsidan , underbetyg . Aja liknande som sist JJ fortsätter i mål
+ 1
Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Zäta75: Ikväll e nya tröjan på den e skitsnygg på Lilla farbrorn!!!🤣🤣🇱🇸🇱🇸
+ 25
Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Söderöver: skillnaden är enorm..... Inget tvivel vilken som är snyggast och mest stilren.
+ 12
Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
PANIK!
Jag och barnen (2st) skulle gå på DIF-Timrå på lördag, tänkte vi. Men det ser ut som biljetterna redan är slutsålda på AXS siten. =( Är det någon som har tips på hur man kan få tag på biljetter?
Jag och barnen (2st) skulle gå på DIF-Timrå på lördag, tänkte vi. Men det ser ut som biljetterna redan är slutsålda på AXS siten. =( Är det någon som har tips på hur man kan få tag på biljetter?
Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Zäta75: Borta-sektionen rök ju galet snabbt. Jag får vara en röd prick i det blåa havet på långsidan!
+ 3
Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Nu åk vi rabbuslingar 🏒🥅🏒🥅🏒🥅💪💪💪
Låt dä rinna lätt ikväll i Rosenlunns Templet 🎉🎉🎉
LÖNNÅ PROFETEN PÅ HÖGSTA PÅ GRAMMOFON 🔥🔥🔥😍
Ge oss FRID å VINN ikväll rabbuslingar 🍾🍾🍾💪💪💪
HALLELUJA 🙏🙏🙏
Låt dä rinna lätt ikväll i Rosenlunns Templet 🎉🎉🎉
LÖNNÅ PROFETEN PÅ HÖGSTA PÅ GRAMMOFON 🔥🔥🔥😍
Ge oss FRID å VINN ikväll rabbuslingar 🍾🍾🍾💪💪💪
HALLELUJA 🙏🙏🙏
+ 6
Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
JanneH: Räknar med många Timråiter i Stockholm på lördag på Hovet :) Lär höras också.
+ 2
Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Rip Kirby: Ja detta är synd då min känsla är att vi vunnit procentuellt fler matcher mot dem när matchen gått i Globen än när den gått på Hovet
+ 1
Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Försöker köpa 50/50-lotter men iallafall i clubmate-appen blir jag då redirectad till matchen mot DIF. Någon som vet vem jag kan höra av mig till för att ”felanmäla”?
Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Heisenberg: Nix. Dom spelar bara totalt fem matcher på Globen under säsongen. Gissar att det är noga "utvalt" motstånd i dessa matcher. Tillbaka på Hovet gäller på lördag.
+ 1
Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Söderöver: Jag kommer att ha den nya tröjan på mig på lördag i Globen när vi ska kämpa ner Djurgården. En självklarhet att ha den på sig på match om man har den nya anser jag.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Söderöver: målvakterna att spela en stor roll ikväll! Är Lehtinen på humör så kan han hålla Larmiklass. Men han kan likväl ha en kväll där han har 80 i räddningsprocent.
+ 2
« Föregående · 2907464 · Nästa »

