« Föregående · 1774538 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: IK Pantern - Timrå IK 2016-11-09
Heisenberg: Det är fortfarande webb-tv vi pratar om. Det är klart att Cmore skulle kunna lägga pengar på att smacka upp fler publikmickar inför säsong, det säger jag ingenting om. Men jag förstår att man försöker runda en sån, relativt sett, onödig investering. Sen har det ju strulat rejält på den fronten, som i bortaderbyt. Men det folk som producerar på plats är ju rena lekmän, tekniken måste vara så pass enkel att glada amatörer ska kunna hantera den.
Cmore gör ändå ett riktigt försök att helhetstäcka en liga som bara de närmast sörjande bryr sig om. Måhända att det kostar 399:- i månaden (för de som inte sajnade innan de höjde priset) men alternativet lockar inte mer.
Sen har de prioriterat konstigt när det gäller vissa val av matcher, det håller jag helt med om.
Cmore gör ändå ett riktigt försök att helhetstäcka en liga som bara de närmast sörjande bryr sig om. Måhända att det kostar 399:- i månaden (för de som inte sajnade innan de höjde priset) men alternativet lockar inte mer.
Sen har de prioriterat konstigt när det gäller vissa val av matcher, det håller jag helt med om.
+ 1
Sv: IK Pantern - Timrå IK 2016-11-09
Låt nu inte Dahlén lägga en straff, han har sannerligen fel på siktet ikväll.
+ 1
Sv: IK Pantern - Timrå IK 2016-11-09
EXPLORERSMÅLAND: s
Skulle så gärna vilja se det Roger och Henrik ser i nr 4.
Skulle så gärna vilja se det Roger och Henrik ser i nr 4.
Sv: IK Pantern - Timrå IK 2016-11-09
Fyfan vad nära Dahlén fick avgöra.. Hoppas vi fortsätter spela som vi har spelat sista perioden i nästa match.
Sv: IK Pantern - Timrå IK 2016-11-09
The great one: Synd att Dahlen inte är i fas riktigt. Haft det tungt ett bra tag nu. En Dahlen i vårterminen hade gjort några kassar idag.
Sv: IK Pantern - Timrå IK 2016-11-09
El Maco: jag står fast vid att han inte haft ett enda rätt i matchen innan målet. Å andra sidan räcker ju ett kvitteringsmål rätt långt i en sån här pissmatch.
+ 2
Sv: IK Pantern - Timrå IK 2016-11-09
EXPLORERSMÅLAND: Vilket jäävla pass? Säkra boqvist för resten av säsongen!
+ 3
Sv: IK Pantern - Timrå IK 2016-11-09
The great one: meeeen så viktigt att Elias får göra det där målet! Fan vad skönt!
+ 3
Sv: IK Pantern - Timrå IK 2016-11-09
Tex Williamsson låter som namnet på en valarbetar för Trump. Sätt två snabba på honom i slutminuterna nu.
+ 1
Sv: IK Pantern - Timrå IK 2016-11-09
The great one: VI gör målvakten bra ikväll.. Missat mycket ikväll tyvärr..
Det ser mörkt ut!!
Det ser mörkt ut!!
Sv: IK Pantern - Timrå IK 2016-11-09
Knylan: Jag skrev att det har blivit bättre, men är fortfarande inte bra. Utifall att man endast vill se hockeyallsvenskan, så borde det finnas ett billigare paket där det ingår om kvaliten ska vara så dålig som den är. Inga mikrofoner i arenorna och en kameraman som inte ens vet vart pucken är, tycker jag är dåligt att ta samma pris som all annan sport för.
+ 1
Sv: IK Pantern - Timrå IK 2016-11-09
EXPLORERSMÅLAND:
Tycker ändå detta PP var ett fall framåt. Vi hade lite tryck.
Värda en pinne i alla fall. Kom igen nu!
Tycker ändå detta PP var ett fall framåt. Vi hade lite tryck.
Värda en pinne i alla fall. Kom igen nu!
Sv: IK Pantern - Timrå IK 2016-11-09
Heisenberg: Precis ALLT är ju bättre rent sändningsmässigt i år än vad det någonsin varit, med det enda undantaget att man rent subjektivt kunde gilla Viasats huvudsändningar mer. Det är ju inte direkt så att det åker runt en sändningsbuss till varje arena varje match utan det är fortfarande lokalt producerat, om jag fattat allt rätt. Det man lagt flis på är att förbättra kvaliteten i ren hårdvara, bättre kameror m.m. För att säkerställa att slippa ta skit för att det sitter ett halvfyllo och kommenterar i Leksand så sköter man kommenterandet centralt.
Det är ju en rövliga vi huserar i, detta att det går att se varenda match live är ju ett påfund som för första gången var möjligt från och med vår första säsong efter degraderingen. Innan dess gick det inte.
Folk glömmer o-er-hört fort hur det såg ut tidigare. För två år sen fick man pendla mellan HA-play, S24 och Viasat. Vad gick Viasatkontot på, 249:-/månad kanske? Plus 99:-/match för övriga playtjänsterna med minst sagt skiftande kvalitet. Man kunde ju med lätthet lägga 800:- i månaden för att se sändningarna, om det ens stoppar där. Jag såg inte allt eftersom jag inte hade råd.
Vi huserar i en liga där vi ikväll möter ett kvartersgäng med 100 pers i publiken. Att det ens är möjligt att se detta i bra webbkvalitet rättfärdigar de 299 kronor jag betalar per månad. Då kan jag dessutom se SHL och fotbollsallsvenskan.
Det är ju en rövliga vi huserar i, detta att det går att se varenda match live är ju ett påfund som för första gången var möjligt från och med vår första säsong efter degraderingen. Innan dess gick det inte.
Folk glömmer o-er-hört fort hur det såg ut tidigare. För två år sen fick man pendla mellan HA-play, S24 och Viasat. Vad gick Viasatkontot på, 249:-/månad kanske? Plus 99:-/match för övriga playtjänsterna med minst sagt skiftande kvalitet. Man kunde ju med lätthet lägga 800:- i månaden för att se sändningarna, om det ens stoppar där. Jag såg inte allt eftersom jag inte hade råd.
Vi huserar i en liga där vi ikväll möter ett kvartersgäng med 100 pers i publiken. Att det ens är möjligt att se detta i bra webbkvalitet rättfärdigar de 299 kronor jag betalar per månad. Då kan jag dessutom se SHL och fotbollsallsvenskan.
+ 6
Sv: IK Pantern - Timrå IK 2016-11-09
fermo: jag tycker inte vi är ens i närheten av att förtjäna serieledningen just nu men man får vara glad så länge det varar. Frågan är ju var vi hade varit utan Mattson...
Sv: IK Pantern - Timrå IK 2016-11-09
TD: Just nu känns det som Pantern kan ta detta. För ska man vända detta får man banne mig sluta med allmänhetens åkning och börja köra på nu med fart och aggressiv hockey. Och kör sen med de hetaste (om det finns några) spelarna.
Viktiga poäng på spel. Just nu så tror jag att det bara skiljer 7-8 poäng mellan ettan och åttonde platsen! Så plockar man inte lite på nu på denna road trip så är känns slutspelsplatsen långt ifrån given!
Nä kom igen nu och trampa loss i sista perioden så kan detta gå för Pantern känns ju inte överkomlig.
Viktiga poäng på spel. Just nu så tror jag att det bara skiljer 7-8 poäng mellan ettan och åttonde platsen! Så plockar man inte lite på nu på denna road trip så är känns slutspelsplatsen långt ifrån given!
Nä kom igen nu och trampa loss i sista perioden så kan detta gå för Pantern känns ju inte överkomlig.
Sv: IK Pantern - Timrå IK 2016-11-09
Bragd-Birger: 4 skott på mål i andra är ju bara för dåligt. Jag står fast vid att jag tycker att det är våra mest talangfulla spelare som sviker. Petterssons kroppsspråk tycker jag tyder på att han hellre hade gjort nåt annat ikväll. Kan man inte slå smörpass mellan benen på motståndarbackarna får man fan visa lite hjärta istället oavsett vilket namn man har på ryggen av tröjan. Är man trött i benen efter landslagsturnering så kan man sitta på läktaren istället och överlåta sin plats till någon som vill åka skridskor, det gäller fler än bara honom.
+ 3
Sv: IK Pantern - Timrå IK 2016-11-09
Timrå lyckas spela helt menlöst framåt, mot ett ännu menlösare motstånd. Obegripligt hur man kan vara så lalliga på bortaplan.
Sv: IK Pantern - Timrå IK 2016-11-09
EXPLORERSMÅLAND: fullt logiskt när man bara åker runt och lallar på. Vad gör det att man gör en solid defensiv insats när det är helt dött i offensiven?
+ 1
Sv: IK Pantern - Timrå IK 2016-11-09
{297}:
Vi måste bli bättre på att kunna sätta tryck i anfallszonen samt mer trafik framför kassen.
Vi vänder detta i 3:e
Vi måste bli bättre på att kunna sätta tryck i anfallszonen samt mer trafik framför kassen.
Vi vänder detta i 3:e
Sv: IK Pantern - Timrå IK 2016-11-09
Det där är ingen straff. Verkligen inte. Didrik träggaf bladet på klubban.
« Föregående · 1774538 · Nästa »