« Föregående · 1777432 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Jag antar att det är Anticimex som är huvudsponsorn för matchen ikväll, nu när vi har råttor på besök i hallen... ;)
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Puckat: Angående tv sändning eller ej så saxar jag detta från ST. "Matchen i NHK väntas starta 18.35 på grund av tv-sändning." Inget konstigt med att det är Tvsändning i och för sig. Cmores lilla älskkingsgulleplutt AIK är ju på besök.
Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: Jag streamar matchen i mobben via Canal Plus i baren på nattklubben ikväll.. 👍😊🍻🍸
Go Timrå Go..😁
Go Timrå Go..😁
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Gissa vilket lag som leder fair playligan? Minst antal tvåminutare, är det ett tecken på ett lag lag med fart och med välorganiserat försvarsspel? Inga matchstraff, inga tiominutare. Är det ett tecken på lag med kyla, disciplin och harmoni?
Länkar:
m.stats.swehockey.se
m.stats.swehockey.se
+ 6
Sv: Apropå nånting...
Dagens kommentar: - Det går lite som vanligt. Det är inte mycket som går med oss säger Perrapöjken efter Leksands 16 förlust på 18 matcher denna säsong... 😵😢😱
+ 5
Sv: Apropå nånting...
erathoo: bra för oss. Hejar på Oskarshamn och hästen också så ser det ut som en idealomgång.
Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: Basse och Berglund har börjat träna med laget men osäkert om de är med redan i morgon
Sv: Apropå nånting...
Hur ser biljettläget ut inför mötet med Modoliderna?..
En måndagsmatch..
Hur fan tänkte man där?..😵😵😵
Många lediga på tisdag i bingen med headick!!
Typ som förr i tiden när Sverige eller hockey lira fotboll mitt i veckan..
De flöda lätt som typ på måndag...
Mindre än 6000 är en flopp..
Men först kör vi över AJK imon...
Med LARRY och EB i laget?...
En måndagsmatch..
Hur fan tänkte man där?..😵😵😵
Många lediga på tisdag i bingen med headick!!
Typ som förr i tiden när Sverige eller hockey lira fotboll mitt i veckan..
De flöda lätt som typ på måndag...
Mindre än 6000 är en flopp..
Men först kör vi över AJK imon...
Med LARRY och EB i laget?...
Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: Nja, snarare så att de ngn gång måste få fram ngt bra. De har ju rätt många ungdomar. Nån gång händer det, även klubbar utan kulturen i väggarna...
Sv: Tingsryds AIF - Timrå IK 2016-11-14
Johan J: hur gick det gör Boqvist då? Inte hört ett ord om det..
Sv: Tingsryds AIF - Timrå IK 2016-11-14
Tre matchers avstängning och 3 000 kr i böter blev straffet för Erik Forslund i Tingsryd efter den fula knätackling han delade ut på Jesper Boqvist i slutet av matchen.
Sv: Tingsryds AIF - Timrå IK 2016-11-14
Jockz: Han var väl helt OK men nån Mats Näslund var han ju inte ;-)
+ 2
Sv: Tingsryds AIF - Timrå IK 2016-11-14
Jockz: Kuriosa: Om Gretzky spelat 17 säsonger ytterligare i NHL men inte gjort ett enda poäng till hade han ändå snittat 1 p/match...
+ 12
Sv: Tingsryds AIF - Timrå IK 2016-11-14
OlliJanne: Crapsky? Så dålig var han väl ändå inte herr Gretzky.
+ 1
Sv: Tingsryds AIF - Timrå IK 2016-11-14
OlliJanne: Ett par fullblodade Zupanic i laget och vi går som X2000 tåget...!!!😵😵😵🎉👍
+ 2
Sv: Tingsryds AIF - Timrå IK 2016-11-14
sargad: Jag skiter väl i Crapsky... ska du ta upp ett exempel på en liten lätt spelare som ändå gjorde succé så bör man ju om man hänger på detta forum ta fram Mats Näslund i s f. Så länge laget vinner får spelarna se ut hur faan de vill
Sv: Tingsryds AIF - Timrå IK 2016-11-14
Tjalle: Barometern i kväll" där de flesta lagen spelat 19 omgångar". Trodde en omgång var det "alla" lagen spelat, annars matcher? Det sprider sig. 😄
« Föregående · 1777432 · Nästa »