1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614847 inlägg · 6214 ämnen
« · 1777432 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Timrå IK - AIK 2016-11-19
Matchdag igen.

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Jag antar att det är Anticimex som är huvudsponsorn för matchen ikväll, nu när vi har råttor på besök i hallen... ;)

Sv: Apropå nånting...
Puckat: Angående tv sändning eller ej så saxar jag detta från ST. "Matchen i NHK väntas starta 18.35 på grund av tv-sändning." Inget konstigt med att det är Tvsändning i och för sig. Cmores lilla älskkingsgulleplutt AIK är ju på besök.

Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: Jag streamar matchen i mobben via Canal Plus i baren på nattklubben ikväll.. 👍😊🍻🍸
Go Timrå Go..😁


Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: Allt sänds på cmore.se likt förra säsongen

Sv: Apropå nånting...
Sänds Tiks match idag och i s f var? Enligt tv tablåer hittar jag inget

Sv: Apropå nånting...
Gissa vilket lag som leder fair playligan? Minst antal tvåminutare, är det ett tecken på ett lag lag med fart och med välorganiserat försvarsspel? Inga matchstraff, inga tiominutare. Är det ett tecken på lag med kyla, disciplin och harmoni?

Sv: Apropå nånting...
Dagens kommentar: - Det går lite som vanligt. Det är inte mycket som går med oss säger Perrapöjken efter Leksands 16 förlust på 18 matcher denna säsong... 😵😢😱

Sv: Apropå nånting...
Per HApps: Ok 👍.
Såg straffarna nu och de lyckades vinna där👍

Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon: Och Modioterna

Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon: serien börjar bli ett jävla getingbo...

Sv: Apropå nånting...
Per HApps: hästarna vann på straffar.

Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND:
Nja, tänkte mest på Skröderaffekten

Sv: Apropå nånting...
Per HApps: Du menar Skröderdefekten.. 😉

Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND:
Det är ju Skrödereffekten :)

Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon: Ja herregud... Var är Skrödereffekten? 😵 😱

Tappa 0-3....3-3!!!

Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon: förlängning Västerås och Västervik...

Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon: Och Lekis ligger under...

Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: MoDoboken kokar...😄

Sv: Apropå nånting...
Kom igen nu Oskehamn i FM Mattsson Arenan och kvittera!!! 😵 😵 😵

Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: Har de tappat 3-0??😵😵😵

Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: Haha, vilket jävla mål.

Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: Eller 3-3...

Sv: Apropå nånting...
erathoo: 3-2 nu i Skabbräven....

Sv: Apropå nånting...
erathoo: bra för oss. Hejar på Oskarshamn och hästen också så ser det ut som en idealomgång.

Sv: Apropå nånting...
{3627}: ser så ut faktiskt, 3-0 nu till modo

Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: Basse och Berglund har börjat träna med laget men osäkert om de är med redan i morgon

Sv: Apropå nånting...
Skröder tillbaka i Modo ikväll. NU vänder det!!1!11!

Sv: Apropå nånting...
Puckat: Ja för tusan..👍
Men i Skabbräven blir det fullt ikväll.. 👍😊

Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: Blir svårt med mer än 6000 ;-)

Sv: Apropå nånting...
Hur ser biljettläget ut inför mötet med Modoliderna?..
En måndagsmatch..
Hur fan tänkte man där?..😵😵😵
Många lediga på tisdag i bingen med headick!!
Typ som förr i tiden när Sverige eller hockey lira fotboll mitt i veckan..
De flöda lätt som typ på måndag...
Mindre än 6000 är en flopp..
Men först kör vi över AJK imon...
Med LARRY och EB i laget?...

Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Ja det är mycket möjligt?..

Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: Nja, snarare så att de ngn gång måste få fram ngt bra. De har ju rätt många ungdomar. Nån gång händer det, även klubbar utan kulturen i väggarna...

Sv: U20
Hälge: bra! Fyra poäng ner till gurkorna under strecket med lika många matcher spelade. LHF också passerade men de har ju tre matcher mindre spelade än oss.

Sv: U20
Timrå gick segrande ur striden. 2-1 slutresultatet mot MoDo.

Sv: U20
El Maco och jå1: Hoppar hit angående Timrå - MoDo. 2-1 nu inför tredje.

Sv: Apropå nånting...
Jåkkinen: I en viktig streckmatch dessutom!

Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: J20 leder iaf över Modo med 2-0 just nu


Sv: Tingsryds AIF - Timrå IK 2016-11-14
Johan J: hur gick det gör Boqvist då? Inte hört ett ord om det..

Sv: Tingsryds AIF - Timrå IK 2016-11-14
Tre matchers avstängning och 3 000 kr i böter blev straffet för Erik Forslund i Tingsryd efter den fula knätackling han delade ut på Jesper Boqvist i slutet av matchen.

Sv: Tingsryds AIF - Timrå IK 2016-11-14
OlliJanne: Nej , en dryg dm längre bara

Sv: Tingsryds AIF - Timrå IK 2016-11-14
Jockz: Han var väl helt OK men nån Mats Näslund var han ju inte ;-)

Sv: Tingsryds AIF - Timrå IK 2016-11-14
Jockz: Kuriosa: Om Gretzky spelat 17 säsonger ytterligare i NHL men inte gjort ett enda poäng till hade han ändå snittat 1 p/match...

Sv: Tingsryds AIF - Timrå IK 2016-11-14
OlliJanne: Crapsky? Så dålig var han väl ändå inte herr Gretzky.

Sv: Tingsryds AIF - Timrå IK 2016-11-14
OlliJanne: bara dom inte har ballongskalle

Sv: Tingsryds AIF - Timrå IK 2016-11-14
OlliJanne: Ett par fullblodade Zupanic i laget och vi går som X2000 tåget...!!!😵😵😵🎉👍

Sv: Tingsryds AIF - Timrå IK 2016-11-14
sargad: Jag skiter väl i Crapsky... ska du ta upp ett exempel på en liten lätt spelare som ändå gjorde succé så bör man ju om man hänger på detta forum ta fram Mats Näslund i s f. Så länge laget vinner får spelarna se ut hur faan de vill

Sv: Tingsryds AIF - Timrå IK 2016-11-14
Tjalle: Barometern i kväll" där de flesta lagen spelat 19 omgångar". Trodde en omgång var det "alla" lagen spelat, annars matcher? Det sprider sig. 😄

« · 1777432 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.