1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen
« · 1777527 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Timrå IK - AIK 2016-11-19
Kattgubben: Herregud mattson!!!
Bara timrå som kan förlora en match på detta vis!!

Sv: Timrå IK - AIK 2016-11-19
Helt otroligt

Sv: Timrå IK - AIK 2016-11-19
Nacka TIKare: men vad är det för jävla mål dom gör?

Sv: Timrå IK - AIK 2016-11-19
Hur i helvete kan man vara så ineffektiva mot en skitlag som AIK

Sv: Timrå IK - AIK 2016-11-19
Söderöver: Inte en jävel som tacklar gömmer sig finns ingen öppna käften Roger eller lämna wo BOYES på samma kovlands nivå igen tillför ingenting. Är det fysiskt spel räcker det här laget inte till tydligt det

Sv: Timrå IK - AIK 2016-11-19
Räddningsprocenten ligger för den här matchen just nu på 62.5%

Sv: Timrå IK - AIK 2016-11-19
Men varfr i helvete tar man burskydd i pp?!?!?!! Seriöst, släpp på handbromsen

Sv: Timrå IK - AIK 2016-11-19
Timrå IK - AIK 1-3

Sv: Timrå IK - AIK 2016-11-19
Det är inte otur, det är en ren och skär målvaktstavla.

Sv: Timrå IK - AIK 2016-11-19
Jävla skit. Bara för att lite marginalpublik släpar sig till arenan så har vi en jävla otur,fyfan vad typiskt

Sv: Timrå IK - AIK 2016-11-19
Men hur mesiga är vi i egna zonen? Kliv på rejälare för fan! Den där vägen skall vara stängd!

Sv: Timrå IK - AIK 2016-11-19
Va fan hänn ikväll i Islada??😵😵😵

Sv: Timrå IK - AIK 2016-11-19
Vilken jävla idiot som kommenterar matchen hörs ju att dåren håller på råttorna

Sv: Timrå IK - AIK 2016-11-19
Sputnik: Bara vi gör mål så. Skapliga luckor i Gnagets försvar.

Sv: Timrå IK - AIK 2016-11-19
Söderöver: Jo det kändes helt obegripligt hur han kunde missa trippingen i PP:t.

Sv: Timrå IK - AIK 2016-11-19
Sputnik: Bodén har gott om utrymme att förbättra sin insats här framöver...

Missade säsongens tydligaste tripping ganska tidigt och även under det pp som han assisterar AIK till ledningsmålet så missar han en tvåhandsbandysvingslashing över en biceps på Timrå spelare...

Kanske skulle ta o tagga till lite? Det är match inte lördagsmys ektorps soffan...

Sv: Timrå IK - AIK 2016-11-19
Jåkkinen: fortsätter vi trycka på kommer målen, som det känns i allafall. Dahlen känns het dessutom och lär sätta minst en strut ikväll.

Sv: Timrå IK - AIK 2016-11-19
Sputnik: Man skulle ju kunna säga att AIK har skapligt tur ikv..

Sv: Timrå IK - AIK 2016-11-19
Kulltorp: Vi dominerar fullständigt och skapar lägen.
Bra pp i slutet. Domaren missar solklar halkning, sedan tar pucken på domaren och ger AIK 2-1 läge...mål.
Surt som faan.
AIK har 1 chans och gör 2 mål. Det första bjuder vi på dessutom.
Faan!!

Sv: Timrå IK - AIK 2016-11-19
Kulltorp: 5-6 lägen för timrå att göra 2-1 före AIK's turmål

Sv: Timrå IK - AIK 2016-11-19
Webmaster: Hur faan kan vi ligga under efter denna period. Helt sjukt!!!

Sv: Timrå IK - AIK 2016-11-19
Webmaster: dommaras som står ivägen i pp och fixar friläge för aik som gör mål.

Sv: Timrå IK - AIK 2016-11-19
Timrå IK - AIK 1-2

Sv: Timrå IK - AIK 2016-11-19
Timrå IK - AIK 1-1

Sv: Timrå IK - AIK 2016-11-19
tjobba: Slarvigt!!!

Sv: Apropå nånting...
Andersson: Wennerholm han är bra rolig. Jag väljer ju Kapanen sju dar i veckan före Backlund!!

Sv: Timrå IK - AIK 2016-11-19
kaofl: Ser ut att vara mycket folk på plats. En bra bit över 3 000 är känslan.

Sv: Timrå IK - AIK 2016-11-19
Heisenberg: Jag vetetusan, jag skrev på twitter i alla fall. Är så förbannat less på cmores sändningar nu så fyfan.

Sv: Timrå IK - AIK 2016-11-19
Timrå IK - AIK 1-0

Sv: Timrå IK - AIK 2016-11-19
{3405}: vet någon vart man kan lämna klagomål? Känns som om man ringer cmore kundservice så kommer det inte förmedlas vidare till de som håller i hockeyallsvenskans produktioner.. Är så jävla dåligt ljud från arenan!!

Sv: Timrå IK - AIK 2016-11-19
Heisenberg: Bedrövligt jävla ljud. Noll känsla.

Sv: Timrå IK - AIK 2016-11-19
lungan: Pang sa det 20sek 1-0 :D

Sv: Timrå IK - AIK 2016-11-19
Där släpptes pucken! Nu kör vi Röd och Vit Hockey Dynamit!

Sv: Timrå IK - AIK 2016-11-19
För fan! Placera ut en mikrofon i arenan man hör ju inte ens presentationen och än mindre klacken!!

Sv: Timrå IK - AIK 2016-11-19
lungan: Ser ut att bli skapligt med folk ikv.

Sv: Timrå IK - AIK 2016-11-19
Timrå kan gå in med ett otroligt lugn i kvällens drabbning, då BIK tappade en poäng emot SSK så kommer Timrå leda serien efter 20 omgångar oavsett resultat ikväll.

Sv: Timrå IK - AIK 2016-11-19
Nisse på Mon: mittåt..2.38 kvar

Sv: Timrå IK - AIK 2016-11-19
Nisse på Mon: bofors kvitterade 12 sekunder före slutet

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Alla matcher filmas. De som inte går i C-More's TV-kanaler visas i C-More play.

Sv: Timrå IK - AIK 2016-11-19
För övrigt är det ganska dåligt att Cmore har 4 st ppv kanaler men ingen används idag . Vill dom inte att folk ska se Allsvenskan ?

Sv: Timrå IK - AIK 2016-11-19
Andersson: noterar att Kringlorna tar ledningen mot bofors 10 kvar...

Sv: Timrå IK - AIK 2016-11-19
Hälge: Blir det tv-match eller har ST lurat oss ?

Sv: Timrå IK - AIK 2016-11-19
Formationerna för kvällen.

Sv: Apropå nånting...
{7412}: Annars var Timrå rätt vassa i början på 70talet .Kämpa Wennerholm

Sv: Apropå nånting...
Timrå IK bästa lag i shl enligt Wennerholm på aftonbladet.

TIMRÅ
Målvakt: Johan Backlund
Backar: Pär Styf - Kalle Koskinen
Forwards: Henrik Zetterberg - Robert Carlsson - Jonathan Hedström
Tränare: Kenta Johansson
Kommentar: Timrå har bara haft en storhetsperiod i SHL och det var under tränaren Kenta Johansson. Det blev tretton raka SHL-säsonger för Timrå 2000-2013 innan klubben ramlade ner i allsvenskan igen. Men i början av de åren var de ett av Sveriges hetaste lag, sportchefen Kent ”Nubben” Norberg lyckades med allt och många namn slog igenom.

Sv: Timrå IK - AIK 2016-11-19
Kattgubben: Hade ju varit roligt om matchen gick på tv . Det som talar för det är att vi möter AIK , laget så nära stockholm som möjligt . Men jag hittar inte Timrå på någon tv-kanal idag .

Sv: Timrå IK - AIK 2016-11-19
Kattgubben: nää, kommer bli kattens lek med råttorna ikväll! Lätt seger!

Sv: U18
Hälge: 6-1 nu mot the stjärt of hockey

Sv: Timrå IK - AIK 2016-11-19
Hälge: japp. Har dessvärre en dålig känsla inför kvällens match. Kommer hemmaförlusten nu? Förhoppningsvis är jag helt ute och cyklar. Framåt kamrater!

Sv: U18
Match mot MoDo och ledning med 3-0 i slutet av första.

« · 1777527 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer