Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Timrå vinner sista perioden!
kulltorp:
JO det är bra fart å personligen lite överraskad.
"Ett problem uppstod.
Ett problem uppstod vid in laddningen av videoklipp et.
Uppspelningen kan inte starta eftersom videoinformationen in de kunde hämtas."
Sitter på ett SJ tåg norrut på väg mot Sundsvall. Befinner mig strax söder om Gävle och känner doften av skit. Vem fan har släppt sig?
På plats i Regera Arena.
Rätt bra med rödvit runt entrén hittills.
Känns som en 3 poängare..
Timrå vinner ikväll startar säsongen med en 5-1.
Nu kör vi!
Kvällen målskyttar.
Dahlén
Lindgren
Örn
Marklund
Johnsson
JanneH: här är hela hans tippning
1) Leksand
2) Västerås
3) AIK
4) Björklöven
5) Vita Hästen
6) Timrå
7) BIK Karlskoga
8) Mora
9) Asplöven
10) Sundsvall
11) Almtuna
12) Tingsryd
13) Pantern
14) Oskarshamn
Kort fråga till den som vet.
Har precis skaffat cmore sports via webben.
Fixar appen att 'Casta' bilden till en chromecast el Smart TV?
El_loco: Mats Wennerholm på Sportbladet har lite andra tankar än Mjörnberg!
6) Timrå
Placering 2014/15: 10
Kommentar: Jag riskerar väl att bli idiotförklarad genom att ha Timrå så högt upp. Ekonomiskt kaos, rekordungt lag. Men här går jag på ren magkänsla. Avslutade säsongen väldigt starkt i fjol, trots alla problem. Jag tror den trenden kan fortsätta.
Wennerholm tippar hockeyallsvenskan | Mats Wennerholm | Krönikörer | Sportbladet | Aftonbladet
Ännu mer tändvätska:
14. Timrå
Det ser för ungt och orutinerat ut. Det finns mycket talang att kräma ur det här laget, men målvaktssidan ser för svag ut och bredden saknas. Det kommer naturligtvis att bli väldigt tight, men det kan bli en riktigt tuff vinter för Timrå.
Att vi ska komma sist finns fan inte på kartan.
Sputnik: Jag vill bara passa på att önska lycka till i vinter!
Jag har några gånger genom åren svurit åt Timrå och rimligen har jag väl skrivit ett par elaka saker i affekt, men jag håller verkligen på Timrå (och Löven) i årets allsvenska.
Jag hoppas och tror att ni har bättre lag än de flesta förståsigpåare gissar och jag hoppas att ni dessutom visar det i vinter. I matchen mot Modo var det ett riktigt bra tempo och visst har Modo väsentligt fler med spetskompetens som fällde avgörande, men kan ni driva upp det tempot i vinter så borde det fan gå att ta sig till minst kvalserien.
Så kör hårt, kära länsrivaler!
Hade ju varit en perfekt tågresa för oss.
Själv drar jag på mig min hemmastickade timråmössa som farmor stickade en gång i tiden och bänkar mig framför datorn och ser på cmore. Abstinensen är total, kan inte matchen börja nu!!!!
Premiärer är ovissa men visst är oddset högt. Kanske spelar en slant själv haha
Per HApps:
Hur många är ni som reser till Leksand ikväll?
Hemresan kan förvisso bli heaven or hell då kurbits-tomtarna saknar känsla för snö.
Men fakta är:
- All press ligger på Leksand i detta Kron-Olle-derby;)
Tillsammans gör vi varandra bättre.
Jag vill se en färgstark jävel.
kulltorp:
Ett av de bästa supportrarna, har en bra orginisation på läktaren.