« Föregående · 1773882 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: Med en match mindre spelad. Det torde vara ett problem som är löst på måndag vid 22-tiden.
Sv: Apropå nånting...
...så sänds j20´s träningsmatch mot Tjeckerna på Cmore Hockey nu. Kan vara kul att se Dahlén, Pettersson och Lööke i spel.
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon: Eftersom 'Stockholm är viktigt för svensk hockey ' eller nått sånt
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Men vad har vi för nytta av att det blir bättre sändningar i Allsvenskan nästa år? ;)
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Andersson: gjordes inte reglerna om när Djurgården gick upp? Innan fick väl det nedflyttade laget hela potten. Sen fick nedflyttat och uppflyttat lag dela på pengarna. Då får man väl ändra igen så Djurgården får allt när de ramlar ur igen.😆
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: jo fan oxå, fjollträskaren har hybris precis som Dalmasen. Uppenbart att enligt artikeln att dom inte orkar hasa sig längre än 10 mil från hufvudstan.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Skulle DIF ramla ner lär de bli 'en aning' bättre sändningar nästa år
+ 1
Sv: Apropå nånting...
{7412}: Fast så mycket om Sthlm handlar det väl inte i det här fallet, fan där har de väl kanske inget SHL-lag nästa säsong 😉
Sv: Apropå nånting...
Heisenberg: det är som vanligt i samhället, allt ska hända i och omkring Stockholms helvete! Och allt handlar bara om cash! Pampar som slickar varandra arslen.
Sv: Apropå nånting...
+ 14
Sv: Apropå nånting...
{7943}: Bildligt och bokstavligt "sticker i ögonen"😀
Stora gåtan är var Simmalugnt hittade bilden på denna mosaikT-shirt. Måste varit bland de fulaste fiskarna denna gång.
Stora gåtan är var Simmalugnt hittade bilden på denna mosaikT-shirt. Måste varit bland de fulaste fiskarna denna gång.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
+ 1
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Men tror Du inte att VIK har krävt att han ska gå på behandling, typ knapra antabus! Hans problem är ganska känd och ska de våga ge honom ett kontrakt så.. En vild gissning bara..
Om det nu stämmer att de sa på ett möte innan helgen "att spelarna ska ta det lugnt, det är ett litet samhälle osv" så måste VIK vara rätt medveten om "riskerna" om man nu tar upp detta inför en tre dagars ledighet.. Bara en liten teori som jag har..
Om det nu stämmer att de sa på ett möte innan helgen "att spelarna ska ta det lugnt, det är ett litet samhälle osv" så måste VIK vara rätt medveten om "riskerna" om man nu tar upp detta inför en tre dagars ledighet.. Bara en liten teori som jag har..
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Han ska ju vara en förebild för de yngre i laget... men i det här fallet tog dom till sig erfarenheten på fel sätt.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon: Det mest uppseendeväckande med Västerviks fyllechaffisar är väl inte själva rattfyllorna i sig utan det faktum att de var två st men ingen av dem var Socker-Conny. Vad var spelbolagens odds på det före säsongen?
+ 2
Sv: Apropå nånting...
nila: ja det är viktigt att behålla nuvarande placering... ända in i kaklet!
Snart är det dags för Magic Mattson att börja hålla nollan i alla matcher igen och förhoppningsvis skapar vi lite luft ner till övriga lag. Men visst som de senaste åren sett ut så sitter ju en liten del utav kroppen och bara väntar på det stora raset. Merparten av mig tror dock det uteblir.
Snart är det dags för Magic Mattson att börja hålla nollan i alla matcher igen och förhoppningsvis skapar vi lite luft ner till övriga lag. Men visst som de senaste åren sett ut så sitter ju en liten del utav kroppen och bara väntar på det stora raset. Merparten av mig tror dock det uteblir.
Sv: Apropå nånting...
Lustig serie denna. Idel gamla storlag på den undre halvan och så Timrå + ett gäng uppstickare på den övre. Det känns tryggt! : )
+ 2
Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: ja om det viktiga är att behålla nuvarande placering ja. Men faktum är ju att övriga lag nu närmar sig med stormsteg, och då är det inte ett lag som kommer passera utan många!men nu hoppas vi på att detta korta uppehåll gjort gott och att laget åter hittar vinnarspåret!:-)
Sv: Apropå nånting...
Vicka resultat ikväll...
Det gick vår väg..
Det tar vi en rackarebajsare på...👍👊👌🍻🎉🍸🍹🍷🍺😵😁
Det gick vår väg..
Det tar vi en rackarebajsare på...👍👊👌🍻🎉🍸🍹🍷🍺😵😁
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Jockz: Västerås leder med 3-1 mot Karlskoga efter två perrar och Sportklubben leder borta mot AIK i 08-derbyt.
Verkar som tabellen börjar trycka ihop sig. Det här kan nog sluta hur som helst. Verkar inte finnas något Sundsvall i år.
Verkar som tabellen börjar trycka ihop sig. Det här kan nog sluta hur som helst. Verkar inte finnas något Sundsvall i år.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Smokey: Angående Västerviksfyllan så var det tydligen Victor Öhman den Modobördige(Västervik har ju 2 spelare med exakt samma namn) och inte Öhman från Skåne som jag hade hört, som kört på fyllan.
Sv: Apropå nånting...
{297}: de flesta lag kommer krypa närmare och förbi om denna trend håller i sig. 2.3p i snitt de 10 första och 1.4 de fem senaste frågan är vilket snitt som ligger närmast sanningen när serien summeras... Får de bara ordning på bortaspelet blir det en rolig säsong sist i den tabellen just nu..
Sv: Apropå nånting...
Jockz: Västerviksfyllan kan resultera i klackramsan man aldrig trodde kunde bli verklighet nu kan bli det!
- För ni är fullare än klacken! För ni är fullare än klacken;)
- För ni är fullare än klacken! För ni är fullare än klacken;)
+ 4
Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: Verkar som att han inte varit rattfull, dock ryktas det om att han var dyngrak den aktuella kvällen.
Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Vaa du skojar med mig - 2 rattfulla V-Vikare och Conny är inte en av dem? :-O
+ 1
Sv: Apropå nånting...
{7943}: Den här gången verkar Conny Strömberg oskyldig dock, dom som det handlar om skall tydligen vara Alexander Pettersson och Victor Öhman(skåningen)
Sv: Apropå nånting...
{3405}:
Blir inte så svårt att räkna ut vilka dessa herrar är..
”Lagkamraterna har informerats om vad som hänt och bägge spelarna deltar i lagets träningar men spelar inga matcher tills vidare”, skriver VIK i ett pressmeddelande.
Blir inte så svårt att räkna ut vilka dessa herrar är..
”Lagkamraterna har informerats om vad som hänt och bägge spelarna deltar i lagets träningar men spelar inga matcher tills vidare”, skriver VIK i ett pressmeddelande.
Sv: Apropå nånting...
wxp: Ja men 1.4 promille är mycket och andras säkerhet står på spel...
Men Antonio Lindbäck har ju åkt fast tre gånger o en gång misstänkt för sex med minderårig.
Men han representerar ju landslaget och klubblaget i sin sport och supportrarna jagar ju hans autografer ändå!!!!😵😵😵 Fy fan!
Men Antonio Lindbäck har ju åkt fast tre gånger o en gång misstänkt för sex med minderårig.
Men han representerar ju landslaget och klubblaget i sin sport och supportrarna jagar ju hans autografer ändå!!!!😵😵😵 Fy fan!
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Enough: Inte för att hänga ut någon men...Conny känns inte som en högoddsare direkt.
Sv: Apropå nånting...
Aj aj nu har de kört bil på fyllan i Västervik... 😱😥🍹😵
Länkar:
Ettan - Vimmerby Tidning
Ettan - Vimmerby Tidning
« Föregående · 1773882 · Nästa »
