« Föregående · 1784259 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2016-12-14
El Maco: Det spelar fan ingen roll om vi har massor utav målchanser...
Vi gör INGA mål..
Däremot gör motståndarna så jävla lätta mål...
Fan vad jag saknar Molle...
Det rinner lätt nu...
Vi slår ju för fan inte en passning rätt...
Är juniortrion redan på väg till JVM?
Vad har hänt med LARRY efter att storken har kommit?
Vi kan ju för fan inte ens slå in pucken i zon...
Halva matchen gången...
Vi gör INGA mål..
Däremot gör motståndarna så jävla lätta mål...
Fan vad jag saknar Molle...
Det rinner lätt nu...
Vi slår ju för fan inte en passning rätt...
Är juniortrion redan på väg till JVM?
Vad har hänt med LARRY efter att storken har kommit?
Vi kan ju för fan inte ens slå in pucken i zon...
Halva matchen gången...
Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2016-12-14
Herregud... Robin Persson...
Raset har börjat...
0-3 nu?
JP friläge....spelet vänder... 0-2..
Raset har börjat...
0-3 nu?
JP friläge....spelet vänder... 0-2..
Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2016-12-14
EXPLORERSMÅLAND: nu är det jag som tar till flaskan...
Svarta november verkar bli mörka december i år. Kämpa för helvete!
Svarta november verkar bli mörka december i år. Kämpa för helvete!
Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2016-12-14
Sämsta backcheckingen jag sätt någonsin.. va fan person... åk skridskor !!!!
Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2016-12-14
Nisse på Mon: Kanske det som behövs, några junisar som bara går in och kör, inte tänker så mycket.
Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2016-12-14
Zambonin: Ja i vårat fall har det varit så och Time Out redan???
Vad sas i paus kan man undra?
Vad sas i paus kan man undra?
Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2016-12-14
Zambonin: Laget fick sig en rejäl hårtork utav Roger nu, hoppas dom kan taggar till!
Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2016-12-14
Zambonin: Kanske inte räcker å fylla på med juniorer i alla fall.
Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2016-12-14
EXPLORERSMÅLAND: Ja, alla vet ju att 1 - 0 betyder att matchen är över, lika väl att sätta sig på bussen, åka hem och ta nya tag va?
Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2016-12-14
Äsh, det här kan vi vända, mycket hockey kvar! Gravstämning så fort det blir 1-0.. komigen nu !
+ 2
Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2016-12-14
EXPLORERSMÅLAND: Fram till första boxplayet var vi bättre än Almtuna. 40 min på oss att vända.
+ 1
Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2016-12-14
Det känns om Madsson redan är i Scandinavium i tankarna...
En snurrfint som lurar backen...
En handledare...
Ridå ner..
En snurrfint som lurar backen...
En handledare...
Ridå ner..
Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2016-12-14
Kulltorp: Nej..vi är inte där...
Ingen fart och glöd alls..
Nära 2-0....
Nä....vi inbringar tyvärr fjärde raka förlusten idag!
Ingen fart och glöd alls..
Nära 2-0....
Nä....vi inbringar tyvärr fjärde raka förlusten idag!
Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2016-12-14
EXPLORERSMÅLAND: Känns inte som att vi är där med huvudena riktigt. Känns som en torsk igen.
Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2016-12-14
Aj aj första kassen vinner ikväll...
Det rinner lätt i flarran ikväll...
Ser darrigt ut ikväll och vidöppet...
Det rinner lätt i flarran ikväll...
Ser darrigt ut ikväll och vidöppet...
Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2016-12-14
Vi dominerar matchen inledningsvis, även om Almtuna haft en bra chans också. Men hoppas verkligen vårat spel får utdelning idag annars blir jag fan galen på det här.
+ 1
Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2016-12-14
sargad: Timrå ser hungriga ut. Spelar fysiskt och haft flera långa anfall.
+ 1
Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2016-12-14
Hälge: Hann tyvärr inte ta mig till Gränby. Hoppas man får anledning att gräma sig över det.
I övrigt anser jag att vi ska hålla siffrorna nere.
Om 🎅 är riktigt tidig i år så luggar vi AIS på en pinne.
I övrigt anser jag att vi ska hålla siffrorna nere.
Om 🎅 är riktigt tidig i år så luggar vi AIS på en pinne.
+ 1
Sv: Musikhjälpen 2016 #mh16
Kom igen! Vi leder...men den här "matchen" kan jag stå ut med att förlora. Ös på!
bossan.musikhjalpen.se/insamling/north-power
bossan.musikhjalpen.se/insamling/north-power
+ 2
Musikhjälpen 2016 #mh16
Nu visar vi resten av Sverige att Timrås supportrar bryr sig!
Skänk pengar till "Musikhjälpen 2016 - Barn i krig har rätt att gå i skola".
Insamlingsbössan i Timrå IK Supporterklubbs namn.
Skänk pengar till "Musikhjälpen 2016 - Barn i krig har rätt att gå i skola".
Insamlingsbössan i Timrå IK Supporterklubbs namn.
+ 12
Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2016-12-14
DJ Hemp: Jag hoppas att ditt morgonstå...har rätt under linnena i Luciatåget..
Själv är jag kritisk fan...
Två revanschlysta lag....
Kan sluta hur som helst...
Upp till bevis imorgon...
Annars... 😣😬📢🔇💣👻
Själv är jag kritisk fan...
Två revanschlysta lag....
Kan sluta hur som helst...
Upp till bevis imorgon...
Annars... 😣😬📢🔇💣👻
Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2016-12-14
DJ Hemp: Tippade i höstas att Almtuna skulle komma bland de 3 bästa. Men nu vette 17. Tror att om Tik klarar oavgjort o vinner på straffar så kan det bli riktigt kul framöver.
Sv: Apropå nånting...
Knylan: Ja ja men just, för att båda är ung så kan jag inte skilja på dom, trots att en utav av dom är närare 1.90 och en är 1.80 och dom har helt olika stilar.
Varför tror ni det är stört omöjligt att ha Dahlén som center? Lauritzen var inte center när han kom till Timrå?
Jag är relativt säker på att jag sett Dahlén i center rollen förut. Både med J20, Juniorlandslagen och i A-Laget.
Varför tror ni det är stört omöjligt att ha Dahlén som center? Lauritzen var inte center när han kom till Timrå?
Jag är relativt säker på att jag sett Dahlén i center rollen förut. Både med J20, Juniorlandslagen och i A-Laget.
+ 2
Almtuna IS - Timrå IK 2016-12-14
Dags för en vinst nu. Jag tror på tre poäng i Gränby. Morgonens luciatåg ingav mig hopp. Nu kommer även vi att gå som tåget!
+ 4
Sv: Apropå nånting...
tjobba: ja jag tycker att trots att vi varit ett bra lag under hösten så får vi inte de där billiga målen som gör att man kan springa iväg och vinna en match lite mer komfortabelt. PP är fortfarande en nagel i ögat och sedan känns det som vi åtminstonde statistiskt sett är sämre i BP dessutom. Slipa till special teams inför avslutningen på säsongen och vi kan gå långt... RIKTIGT LÅNGT!
+ 1
Sv: Apropå nånting...
{8179}: Det är ju inte direkt så att han är obrydd inför att spela center.... Han har ju gjort det förr, och det är ju hans favorit position.
Sv: Apropå nånting...
Tycker att chefen har en jävligt sund inställning inför resan till Uppsala. Åker fan dit själv och stöttar så gott jag kan.
+ 5
Sv: Apropå nånting...
tjobba: Jag kan se idéen med att ha Pettersson och Dahlén ihop nu, men efter JVM vill jag att dom splitta på.
I början av säsongen så sköljde vi över motståndarna med kedja efter kedja, det fanns ett lugn i alla kedjorna.
Persson - Dahlén - Westin
Nilsson - Pettersson - Wedin
Boqvist - Boyce - Lööke
Molinder - Lauritzen - Jonsson
Berglund på bänken och Stene i kiosken där han kan sälja korv.
Dom kedjorna skulle jag vilja se, då det finns nån som kan hålla i puck, en för grovjobbet och åtminstone en med fart.
Kan inte för mitt liv förstå att Roger spelar Stene i boxplay.
I början av säsongen så sköljde vi över motståndarna med kedja efter kedja, det fanns ett lugn i alla kedjorna.
Persson - Dahlén - Westin
Nilsson - Pettersson - Wedin
Boqvist - Boyce - Lööke
Molinder - Lauritzen - Jonsson
Berglund på bänken och Stene i kiosken där han kan sälja korv.
Dom kedjorna skulle jag vilja se, då det finns nån som kan hålla i puck, en för grovjobbet och åtminstone en med fart.
Kan inte för mitt liv förstå att Roger spelar Stene i boxplay.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Håller helt med dig. Rankar den här matchen som Timrås bästa för säsongen tillsammans med 6-2-segern mot Västervik.
Trots att vi halkat efter lite i tabellen har jag otroligt svårt att se oss bomma topp 2 innan serien är klar. Målskyttet måste bara lossna. Rätt vad det är vinner vi en match med 5/6-1.
Trots att vi halkat efter lite i tabellen har jag otroligt svårt att se oss bomma topp 2 innan serien är klar. Målskyttet måste bara lossna. Rätt vad det är vinner vi en match med 5/6-1.
Sv: Apropå nånting...
Zambonin: Jag tycker att period 2 och 3 mot BIK var två av de bästa perioderna vi spelat i år. Otroligt nog får vi inga poäng.
Fortsätter vi på samma vis så är jag inte orolig.
Det som oroar är ju att junisarna dominerat för mycket och att de andra måste kliva fram. Vilket jag såg indiktioner på mot BIK, Ludde, JBR,mfl....
Fortsätter vi på samma vis så är jag inte orolig.
Det som oroar är ju att junisarna dominerat för mycket och att de andra måste kliva fram. Vilket jag såg indiktioner på mot BIK, Ludde, JBR,mfl....
+ 4
Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: Nu tycker jag du gnäller, BIK borta är troligtvis seriens tuffaste bortamatch, och vi dominerade dom i 2 sista perioderna. Med flyt hade vi hunnit den och Engelage hade några riktigt vassa saves. Spelar vi som i dom 2 sista perioderna så vinner vi nästa match.
+ 6
Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: Dom gjorde en riktigt usel insats ikväll, inte mkt till inställning, och skridskoåkning. Var inte många kampmoment dom gick segrande ur. Hade dock kunnat gå andra vägen, då Modo hade 4 puckar i ramverket. Samtidigt spelade nog Västerås på nära toppen av sin förmåga, tror inte de är så mkt bättre än vad de visade ikväll. De lag som går in med rätt vilja och vill ta kampen kommer nog mestadels att ta poängen mot VIK, som lär få kämpa där nere hela säsongen. Måste även passa på att ge zebran - Kristoffer Holm cred, gjorde en i stora delar bra match, där han inte var inne och petade, de få gånger det var lite fysiskt spel.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Jag tycker inte vi ska kasta sten i glashus apropå MoDos torsk ikväll.
Vi har torskat tre gånger i rad nu...
Och det kan lika gärna både fjärde och femte om det inte blir bättring!!!
Vi har torskat tre gånger i rad nu...
Och det kan lika gärna både fjärde och femte om det inte blir bättring!!!
+ 1
Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: I brist på annat kan man konfunderas på hur svårt mOdO har med andra än TIK. Västerås har 1-0...
« Föregående · 1784259 · Nästa »