« Föregående · 2854747 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
Ska vi ens ha skuggan av en chans måste vi reducera innan periodpaus
Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
Bra där JJ stabilt som vanligt! Vilken annan målvakt sitter på en pall inne i målet och väntar?
Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
I övrigt, Joel Kjellman 1 mål och en assist idag för FBK
Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
Bra agerande av Johansson.. haha han är sämre än en kona. Godnatt Timrå. Ses nästa år.
Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
{469}: vad skulle du ändra med din kunskap ? Utöver bänka 55an & 27an ? Byta domare
Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
Rallarn: Känns som Timrå bara åker runt och tycker synd om sig själv och väntar in paus just nu.
Byt ut Johansson. Ändra nån-jävla-grej. Gör NÅTT i alla fall. Visa att man går för det.
Så jävla mentalt svagt att göra en sån här match i ett sånt här läge. Från coacher till spelare. Värdelöst.
Byt ut Johansson. Ändra nån-jävla-grej. Gör NÅTT i alla fall. Visa att man går för det.
Så jävla mentalt svagt att göra en sån här match i ett sånt här läge. Från coacher till spelare. Värdelöst.
Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
Helt jvla sinnesjukt att Juel inte fick starta idag. Vi har chans att få till semi men spelar inte ligans bästa målvakt!
+ 2
Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
Tom Topp: inte mycket som känns bra just nu. Å där visar JJ sin svaga sida..fyfan så billigt
+ 2
Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
Alla målskyttar gör deras första slutspelsmål..
FAAAN VA TRÖTTSAMT!
FAAAN VA TRÖTTSAMT!
+ 2
Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
Fy fan, vi spelar Frölunda rätt i händerna den här matchen. Den här bjöd vi på från matchminut 1.
+ 1
Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
Synct: Det var den matchen, skandal med Johansson. Nya tag på måndag med Juel
+ 3
Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
roger_sundsvall: Gör om i kedjorna, byt målvakt och kö som bara tusen. Ska smälla i varje jävla byte. Allt vi gör nu är en investering för nästa match
+ 1
Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
Gonatt gonatt gonatt gonatt
Snacka om att vika NER sig
Hahahahaha
Ger bort matchen
Snacka om att vika NER sig
Hahahahaha
Ger bort matchen
+ 1
Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
Tom Topp: Dessutom har Roger sagt att han inte tycker om utvisningar och domarna lyssnar såklart på det.
+ 4
Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
Smokey: Jokinen kollar på våra bästa år på paddan. Taktik Vad är det liksom..
+ 2
Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
Smokey: Eller hur, varför i helvete separerar man inte på våra stjärnspelare så åtminstone någon av dem får ut sin rätt? Känns som vi kastar bort kvarten i ren tjurighet
+ 2
Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
Tom Topp: Lika bra att stänga av, finns ju ingen indaktion alls på att fågelholkarna på bänken kommer ändra i kedjorna. Rulla på rulla på.
+ 2
Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
Smokey: Ja, helt rätt. Det går inte att rulla på med den linan längre. Den är död
I övrigt tycker jag Timrå gör en kanon bortamatch.
Men vi faller på eget slarv.
I övrigt tycker jag Timrå gör en kanon bortamatch.
Men vi faller på eget slarv.
+ 2
Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
Tom Topp: exakt och vi lite bättre forwards. Tyvärr är de inte bättre än att Frölundas backar kan stänga ner dem..
+ 1
Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
Men snälla Olli. Vaska om i första linan! Frölunda har lyckats med sin strategi att stänga ner dom till 99% hittills. Våga ändra nu innan vi har ytterligare mål i arslet.
+ 2
Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
Frölunda har bättre försvar och bättre backar! Det är inte svårare än så!
+ 6
Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
Nisse på Mon or: Hållander är ju känd för att hamna i ”negativa”tankar.
Och ja, han har ramlat ner i den källaren nu.
Men det kunde ha varit värre, vi kunde ha varit modoiter
Och ja, han har ramlat ner i den källaren nu.
Men det kunde ha varit värre, vi kunde ha varit modoiter
+ 2
Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
Nisse på Mon or: Blanda inte in Dahlen i den meningen, han är den enda av dom som steppat upp och kör på.
Ett misstag från honom på 2-1 målet idag däremot
Ett misstag från honom på 2-1 målet idag däremot
+ 2
Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
Nisse på Mon or: tyvärr är de så....och inte har de något motmedel heller .. ...De kommer att få de svårt att slå sig in i NHL bägge två ...
Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
{469}: han hade haft folk som vill så behöver han inte ändra kedjor men det e bara 4e kedjan som vill idag . Så låt dom spela hela matchen istället
Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
Idiot fel målvakt ? 2 horribla misstag i egen zon sen ett tur mål va fan kan han göra med idioter till backar GO NATT
+ 6
Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
Nisse på Mon or: Som sagt, har Jokinen nån som helst spelkänsla så splittar han kedjan snarast.
Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
Var är Dahlén, Kapanen och Hållander? Sämst när det gäller.
Kapanen måste hitta två spetsar på backen. Hönsgården måste bort.
Kapanen måste hitta två spetsar på backen. Hönsgården måste bort.
+ 5
Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
Vårat första mål får vi endast för att vi tar skottet, det behöver inte vara veckans mål varenda jävla gång. SKJUT!!
+ 2
Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
Kattgubben: Japp, vi som varit med under tidigt 2000 vet att det brukar bli så….när Timrå spelar slutspel.
Tråkigt. Vi är det bättre laget helt klart i denna match.
Men Pääjaärvi passar inte i 2 mot 1 läget.
Nässen passar bort ett friläge, bla.
Då går det inte
Tråkigt. Vi är det bättre laget helt klart i denna match.
Men Pääjaärvi passar inte i 2 mot 1 läget.
Nässen passar bort ett friläge, bla.
Då går det inte
+ 2
Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
Kattgubben: Dom har trafik på kassen, det har inte vi. Nästan alla mål Frölunda gjort har ju varit rena skitmål, i hela matchserien. Vi åker runt och finlirar.
+ 2
Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
Kerstin_k: Därför att Frölunda gör precis det? Skjuter och lastar in skitpuckar på mål?
Vi har ju backar som vägrar skjuta fast vi har öppen mål. Alternativt slänger skott i första täcket.
Nej backsidan blir vårat fall.
Vi har ju backar som vägrar skjuta fast vi har öppen mål. Alternativt slänger skott i första täcket.
Nej backsidan blir vårat fall.
+ 2
Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
Kattgubben: Hur fan är det möjligt med alla dessa jävla slumpmål
+ 2
« Föregående · 2854747 · Nästa »
Vi brunkar på och hoppas att någon annan ska göra det medan Frölunda består av ett lag där alla vill vara hjälten…
Det här kommer inte funka. Vi orkar inte. Ingen speed i benen alls jämnfört med FHC.