1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615010 inlägg · 6214 ämnen

Linköpings HC - Timrå IK 2012-10-16


Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-10-16
Va händer?? va händer vad hnder?? sitter här i Dublin som ett frågetecken

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-10-16
Blizzard: oerhört bra! Boork gillar Jonte ;-)

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-10-16
Lemmy: Öka!

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-10-16
Timrå Icon: Presidenten är tillbaka!

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-10-16
Ambroo: Fan Jonte dominerar och man missar det jävla skit från helvete. Äckel csports.

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-10-16
Ambroo: Många spelare har lyft sig i denna match, bra så långt! Dock tyvärr inte Crippe som för närvarande inte förtjänar den istid han får. Vi får hoppas att lyftet håller i sig även på torsdag så att det kan bli lite glädje i E-on också. Men, men, 3 poäng i kväll är inte klart än. Ödmjukhet och kamp nu så kan det gå. Håll i spelet och fortsätt skapa chanser! Go for it!

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-10-16
KORITFW: C-sports fungerar väldigt bra för mig, i kväll i alla fall. Kanske du har problem med datorn?

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-10-16
John K: nja jag är i Dublin, det är blockerat här. Men bara för de som har abonemang, jävla idioter, tänker väl för fan inte sitta på abonemang och köpa enskilda matcher. 

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-10-16
KORITFW: Klantigt av Hallin med en holding i det läget.

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-10-16
Alltid trevligt när figren hellre tacklar än ordnar upp sitt pp... Hehe...

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-10-16
söder över: PP nu, sätt 4-an!

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-10-16
KORITFW: Lite får det kosta, speciellt när det är en rolig match att se.

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-10-16
John K: JAAAAAA

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-10-16
gött! Crippe!

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-10-16
Ambroo: Grattis Crippe!! Nu släpper det!

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-10-16
Jaaaaaaaaaaaaaaa JÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLAR! CRIPPPPPPEEEEEE!

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-10-16
Äntligen Christian! President är bäst ikväll!

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-10-16
Hahaha . Timrås supersniper slår till .

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-10-16
4-1? ni ljuuuger! :D

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-10-16
superfalle: Nu kommer 5-an!

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-10-16
jå1: Mysigt nu :-)

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-10-16
KORITFW: 5-1 :D när hände det senast?

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-10-16
Det här behöver vi så ända in i helvetet! Blir. En bra bussresa för våra hjältar!

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-10-16

Tjoho! Det här hade man ju på känn!

Hockey är en underbar sport!


Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-10-16
5-1. De nya formationerna fungerade bra. Lundström riktigt bra.

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-10-16
Får man fortfarande tre poäng vid vinst eller hur fungerar det nuförtin'?

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-10-16
Hoppas Lundström får stå fastgjutet i målet nu tills han svarar för minst 3 skitmatcher på raken..

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-10-16

Hälge:

Lundström MYCKET bra. Vilket betyder att Bellissimo står på torsdag.


Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-10-16

pefr: Knappt har helberg torkat tårarna kring avundsjukan i nhl cirkusen, åsså kommer ni som underdogs å kör över lhc i deras egen kula... =) FY FAN VA GÖTT ;)

grattis era jävlar, grymt STARK


Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-10-16
Timrå Icon: lite annan stämning nu än fär någon timme sedan.:-D. Kul med en trea.

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-10-16
Knylan: Sterner gör en bra match, knappt sett till han förut.

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-10-16
Bragd-Birger: Ja vad var det vi sa :-) *host*

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-10-16
Lill-Spaps: Om så sker är det tjänstefel  av Montén.

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-10-16

Timrå Icon: Exakt. In your face, tvivlare ! ;-)

Kul som fan att Jonte gör en så bra match också. Följ upp nu!


Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-10-16
Berka: Vore skönt om Timrå kunde dra ifrån AIK, Rögle och Växjö. De ska helt klart vara före dessa lag. Gillar inställningen de visar.

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-10-16
Timrå Icon: nu släpper det... Hahahahahahahahaha
Jovisst! För crippe? Mmm...
Nä den går jag inte på...

Nu lossnar det för robinson säger vi isst...

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-10-16

Bra jobbat, Timrå!


Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-10-16
Bragd-Birger: Jonte, Crippe och Max var precis lika bra som man förutspådde.
Saida Andersson! Du har en arvtagare!

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-10-16
Satan vad underbart ! Och som extra plus så verkar NHL konflikten vara över.

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-10-16
Icing-Ove: Ja, till att börja med så gäller det att slå Växjö på torsdag.

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-10-16
jå1: håller med! Sterner var bra idag! Aldrig sett han såhär mkt i tik förut

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-10-16

SKÖN seger i dag!

Två skapligt viktiga matcher kvar den här veckan. Glädjas i dag. I morgon är det bara att ladda om och gå vidare.


Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-10-16
John K: Oerhört viktig match !

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-10-16

Timrå Icon: Crippe måste stänka dit några rena innan han är helt förlåten, men visst skapar pöjken framåt.

5-1 till Timrå! I en hockeymatch! Det är inte utan att man drar sig för att nypa sig i armen. Lägg därtill ett rejält positivt tecken i NHL-konflikten också, och det börjar summera sig till en riktig mummelimumma-dag.

Det k a n gå!!1


Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-10-16
Å fan vad gott! Det här var jävligt viktigt. Nu blir det en virre tamejfan för att fira trean. Inte ofta man får göra det i år direkt.

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-10-16
Blizzard: jo han var bra idag.

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-10-16
Bragd-Birger: Nu vänder det både för Crippe och Timrå.
Det var det här som behövdes för hela lagets självförtroende.

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-10-16
Blizzard: Lite synd om Haggan som varit bäst i laget och inte fick vara med i slakten ikväll

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-10-16
Timrå Icon: Det ska du ha tack för! Själv tillskriver jag mig lite av äran iom senaste dygnets jinxande som gav resultat.

Jojo, självgodhet ÄR en dygd...

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-10-16

Timrå Icon:

På tal om det så kan väl inte ens Modano ha något att gnälla på i kväll?

Redigerad kommentar


« · 1527476 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer