1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Luleå - Timrå IK 2007-10-23


Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
Nu ser dom ju helt vilse ut.. alla verkar tänka att någon annan ska kämpa..

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
Haha! Fantastiskt, eller nåt. Återigen visar sig klyschan 'det finns inget svårare än att leda med 3-0' innehålla korn av sanning.
Jävligt intressant fortsättning på den här matchen.

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
Rooster23: Timeouten verkar ju inte ha hjälpt, kom igen nu gör nästa mål gubbs!

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
Bragd-Birger: Så konstigt detta, antingen gör vi få mål och släpper in mindre, eller så gör vi många mål å släpper in mer..

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
Bragd-Birger: Det går åt hilvitta det här!

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
actionleif: Ja precis. Vilket tryck dom börja skapa Luleå publiken med nu .

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
nu blir det 4-4

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
nectis: Sådärja 4-4 nudå..

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
det var ju förfan SOLKLAR utvisning när Kalle blev nerdragen innan. SOLKLAR

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
RocknRolf2: RR2 har talat!

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
Men kokko! Tredje gången ikväll han är utvisad oxå.

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
Det är ju helt otroligt. Ska vi tappa detta bara för att dom slutat spela helt plötsligt.

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
nectis: Tjalalalalalalalalaaaa åååh winnerbooorg!

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
actionleif: Absolut. Man fortsatte helt enkelt med sin gladhockey, omedvetna om att Luleå förmodligen spelade aningens, aningens under sin förmåga i första.

Oavsett hur det går i den här matchen så är det en synnerligen nyttig genomkörare. Kan man stå upp och vrida tillbaka initiativet?

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
Marcus: som sagt var 60min,60min,60min,60min,60min,60min.

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
Bragd-Birger: snopp

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
Tragiskt...

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
nectis: Alltså, Nu får dom väll ändå ta och skärpa sig.

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
Fy helvete!!

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
actionleif: Jävla skit!!!!!!

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
nectis: Sådärja.. assist på Wimmelkrantz.

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
FYFAN TA AV SANNY OCH STYF FRÅN PLANEN NÅNGÅNG!

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
´fan detta går åt helvete.

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
nu är nog matchen körd!

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
Satans jävla övermod

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
Det är väl då fan!!!!! Kan de inte spela försvarsspel längre?

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
WTF! ska som sagt bli jäkligt intressant detta..

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
Jensen_12: varför är vi så jävla dåliga i andra perioden jämt samma sak

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
Pucken: Dax för ett målvaktsbyte i timrå också ?

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
Tant-Gert: SÅ JÄVLA USELT!!!!

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
NU var det här grunden av ett horibelt domslut, men matcha lite förhelvete Challe!


Sanny och Styf ska ha löneavdrag idag, jävla junisfasoner. Och idioterna som inte fick Tenkrat spelklar

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
Hade detta på känn...inte första gången i år, jävligt dålig och icke ödmjuk inställning.

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
nixXz: Äh, det är bara att börja om. Lika läge, vi kommer ut och kör som i första perren...

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
Nära 5-4 mål för oss där!

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
Löneavdrag för samtliga! Nej, man skall banne mig BETALA pengar till Världens barn eller nåt..!

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
Lite snurr i Anfallszon nu iallafall!

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
vi blir överkörda

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
fighter: ¨så sant, så sant....

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
Nu vill jag se jävlig mörka ögon hos Challe.....

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
Det går fort i hockey sägs det...men detta har gått till överdrift...

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
Andra slut. Helt jävla horibelt. Dålig coachning av Challe dessutom, matcha lite mer för fan!

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
MB: Ja. Det här som såg ut att kunna bli en så bra kväll...

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
Ingen Timråspelare i intervju, för förbannad kanske? man kan ju alltid hoppas.

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
Kom igen nu, deppgurkor! Detta är ju en underbar match. Timrå kör över Luleå fullständigt i första, Luleå reser sig imponerande i andra och tar över taktpinnen. En period kvar. Vilka är män, och vilka kommer vika ner sig?

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
nu jävlar måste dom komma utå krossa annars får dom fan ge hela laget löneavdrag

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
Hassan: Det såg ut att bli en alldeles underbar kväll ..

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
Räkna aldrig bort Luleå i Luleå, jag tycker inte att Luleå ska få göra 4 mål så där pass enkelt.

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
Simmalugnt: Ren jävla skandal !!!!

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
dr-nix: men jag tycker inte att Luleå.... ska det givetvis stå (jobbigt ibland att man inte kan editera sina inlägg ibland)

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
Är hela HS förstaårs gallerungar eller minns någon ramsan "Vi e Timrå å vi ger aldrig upp"?


Nu glömmer vi den förhatliga andra perioden och kör över dem igen i tredje...

« · 929581 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer