1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614995 inlägg · 6214 ämnen

Luleå - Timrå IK 2009-01-15


Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
faaaaaaan vad nära

Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
Jesse P: den karln är lätt värd mer än 18 poäng

Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
mikenomad: jo finns risk för det med, fan där hade vi läge :( brukar inte ens bli hoppfull på mål när mps har pucken för grabben kan inte göra mål :S

Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
Snelhest131: Finns inte en möjlighet att Frölunda rasar. Snart kommer nyförvärv. Och det kommer inte vara nån Dee-Kass eller vad han heter...

Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
Jesse P: hur kan det vara så nära....

Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
Foyn: Finns alla möjligheter i världen att Frölunda rasar, med eller utan nyförvärv.

Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
mikenomad: Jag har tittat neråt under en lånnnggg tid nu,undvika kvalet
har gällt länge nu.

Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
Snelhest131: Killen är 17 bast och dominerar....målen kommer.

Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
Snelhest131: jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
ORGASM!!!!!!

Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
Kattgubben: jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
Rättvisa!!!!!!!! jaaaaaaaaaaaaa

Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15

Jesse P:

MAGI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
Jesse P: faaaan vad skönt

Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :D:D:D

Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
JAAAAAAAAAAAAAAA!!!

Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
Äntligen?

Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
Snelhest131: O.R.G.A.S.M!!!!!!!!

Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
MB: Åh herreguud vilken lycka!!!!!!

Håll tätt nu!

Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA skrek så jag fick blodsmak=))

Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
Snelhest131: håll de här nu då för i h-vete

Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
VAA ?! !!!!! MÅÅÅÅÅÅLLLLLL!!!!! FAAAAN VILKEN RÖTA!

Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
JAG ÄR SÅ LYCKLIG!!! VEM VILL HA EN PUSS!?!?!??! JAG BJDUER PÅ BÄRS EMOT SÖDERTÄLJE!!! GAHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!

Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
VIKTIGT !! Håll tätt nu för i HELVE*E

Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
Kattgubben: Tror det gick för mig !!!!

Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
Yellowcard: haha, sm guld känsla man skulle vilja krama halva världen

Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
Jesse P: oj oj oj tom bur

Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
Jesse P: 4 sec kvar och icing, fy fan vad jag svettas

Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
Jesse P: KÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄMPAAAAAAA!!!

Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
Jaaaaaaaa :D detta måste väl gå med bara 4 sek kvar


Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
Jaaaaaaaaaaa vad härligt:):D:D

Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!1

Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
Herminator: SSSSSSSSSSSSEEEEEEEEEEEEGGGGEEEEEEERRRRRR!

Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
Jesse P: Fan vad skönt !
Nu blir det ett besök till barskåpet. :)

Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
ÄlskarTIK: Vilken match... Fan vad underbart! Så jävla rättvist!

Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
Jesse P: haha såååå skönt.. bräns i halsen!!

Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
Äntligen får vi flytet med oss istället för mot, oj så viktig seger.

Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
FRID & HARMONI!!!

God fortsättning på kvällen bröder & systrar. :-)

Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
Haha, vad var det jag sa! Så jävla enkelt!
Där fick ni, I klentrogne!

Hockey är en u n d e r b a r sport!!1

Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
Inte för att vara den som är den... MEN jag sa vi skulle vända=)

Ge mig Kred nu för fan!!=P

Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
erathoo: jädrar vilken batalj, Ja e helt slut....hoppas detta blir en rejäl väckarklocka om att vi KAN vinna på bortaplan...

Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
Jag älskar Bragd-Birger förresten

Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
Herminator: Jag har inte grinat så här mkt i vuxen ålder tror jag...glädje tårar! En av tidernas absolut skönaste segrar!!!!!!

Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
Yellowcard: You're my hero, å tacka mig för att du såg matchen ;-)

Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
JAG BLIR FAN RELIGÖÖÖÖÖSSS...........Så viktigt SÅÅÅÅÅÅÅ VIIIIKTIGT.

Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
MB: Ett steg.... ett stort steg.

Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
Fantastiskt skönt !

Men jag funderar på vad Modig och publiken ville ha det till vid 3-3 målet ?

Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
Yellowcard: You are my hero.....

Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
UUUUUUUUUUUUUUUNDERBART HELT JÄVLA FÖRBNNNAT UNDERBART!

« · 1112291 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer