1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Modo - Timrå IK 2007-02-24


Sv: Modo - Timrå IK 2007-02-24
Hahl Bundy: Bör väl bara gälla i PP, annars känns det hela ännu konstigare...

Sv: Modo - Timrå IK 2007-02-24
Dream Team: Vart tog han vägen då? vilse på väg upp till övik?

Sv: Modo - Timrå IK 2007-02-24
Kerstin_k: Äntligen lite coachning, med ryno på backplats i powerplay!

Sv: Modo - Timrå IK 2007-02-24
NEJ !!!!

Sv: Modo - Timrå IK 2007-02-24
faen oxå ! ! 1-0

Sv: Modo - Timrå IK 2007-02-24
Det var den här machen.

Sv: Modo - Timrå IK 2007-02-24
the_dude: Nej, han spelar match med J-18 idag när man möter Skellefteå:

1st Line50. ERIXON, Sebastian18. HOLMSTRÖM COOX, Christoffer 
 22. HUSS, Viktor51. LANDER, Anton14. HÅRD AF SEGERSTAD, Sebastian

Sv: Modo - Timrå IK 2007-02-24
Russian rocket: Faan!

Sv: Modo - Timrå IK 2007-02-24
Luleåmatchen verkar ha varit ett undantag, max 1 mål framåt idag igen. Vänta och se

Sv: Modo - Timrå IK 2007-02-24
Tar vi inte ledningen så är det kört, numera.
Så gonatt...

Sv: Modo - Timrå IK 2007-02-24
Vad skönt att radion försvann...

Sv: Modo - Timrå IK 2007-02-24
Hälge: Försvann din oxå? trodde att de bara var min..

Sv: Modo - Timrå IK 2007-02-24
ÄlskarTIK: jaha, den dödde då

Sv: Modo - Timrå IK 2007-02-24
Röda Tallen: nja, 2-0 så är det kört. 1 mål brukar vi ju kunna göra

Sv: Modo - Timrå IK 2007-02-24
RocknRolf2: Jag är aldrig nöjd med oavgjort.

Sv: Modo - Timrå IK 2007-02-24
Är det nåns webradio som funkar?

Sv: Modo - Timrå IK 2007-02-24
ÄlskarTIK: tvivlar, verkar som sr har tekniska problem.

Sv: Modo - Timrå IK 2007-02-24
sr.se funkar inte överhuvudtaget för mig.

Har dom sprängt radiohuset?

Sv: Modo - Timrå IK 2007-02-24
ÄlskarTIK: Nej, tyvärr!

Sv: Modo - Timrå IK 2007-02-24
Röda Tallen: SR.SE funkar inte här heller

Sv: Modo - Timrå IK 2007-02-24
Röda Tallen: Nej inte för mej heller överhuvudtaget.. så de är väl nåt tekniskt fel.. Hoppas att dom hinner fixa de tills att den andra perioden börjar iaf..

Sv: Modo - Timrå IK 2007-02-24
ÄlskarTIK: Nu verkar det vara igång igen för mig. Hoppas SR kan hålla igång tjänsten hela matchen bara.

Sv: Modo - Timrå IK 2007-02-24
Dream Team: Nu funkar den för mej oxå :)

Sv: Modo - Timrå IK 2007-02-24
Nu ska allt fungera igen. Vi hoppas att det funkar resten av matchen

Martin Sedin
Webradion från swedbank arena

Sv: Modo - Timrå IK 2007-02-24
Martin S: hörde ni han som snackar han fick "game" öhh eller matchstraff vilkjen säker kille

Sv: Modo - Timrå IK 2007-02-24
timrå_ik: Skönt att höra att Timrå klacken dundrar sönder Swedbank Arena!

Sv: Modo - Timrå IK 2007-02-24
nectis: Ja =)

Sv: Modo - Timrå IK 2007-02-24
nectis: Vad är det som sjungs om Karol Krizan?

Sv: Modo - Timrå IK 2007-02-24
nectis: det kanske inte ger några poäng i tabellen men det är ändå en liten triumf. I och för sig var väl oddsen för det 1,01.

Sv: Modo - Timrå IK 2007-02-24
El Maco: Hehe, japp.

Sv: Modo - Timrå IK 2007-02-24
nectis: Det var nog aporna på MoDoläktaren som hade några grymtlika läten för sig.

Sv: Modo - Timrå IK 2007-02-24
Dream Team: Haha, aporna :)

Sv: Modo - Timrå IK 2007-02-24
nectis: ryno back igen

Sv: Modo - Timrå IK 2007-02-24
Åååå Johan backlund, tjallalalala johan Backlund

Sv: Modo - Timrå IK 2007-02-24
åååå Johan Backlund, Tjalalalalalala Johan Baacklund!

Sv: Modo - Timrå IK 2007-02-24
ÄlskarTIK: åhhh johan backlund tjalalalala jooohan backlund klass redning

Sv: Modo - Timrå IK 2007-02-24
timrå_ik: vad hände med svebba

Sv: Modo - Timrå IK 2007-02-24
haha, du hann först;P

Sv: Modo - Timrå IK 2007-02-24
nectis: varför är ryno back

Sv: Modo - Timrå IK 2007-02-24
nectis: bra!!

Sv: Modo - Timrå IK 2007-02-24
timrå_ik: För att vi har ont om backar i laget. Vi har bara fem ordinarie till spel. Ryno täcker upp som sjätte back.

Sv: Modo - Timrå IK 2007-02-24
timrå_ik: Jaha, 3 mot 5 då, gonatt.

Sv: Modo - Timrå IK 2007-02-24
Men fyf*n vad onödigt av dom....

Sv: Modo - Timrå IK 2007-02-24
God natt deå gick det åt hvete

Sv: Modo - Timrå IK 2007-02-24
Senaste 2 min inte så bra:

31:49 MOD Skott Kristian Kuusela
31:15 MOD Skott Justin Morrison
31:10 MOD Skott Oscar Hedman
31:02 MOD Skott Mikael Pettersson
30:38 MOD Skott Mikael Pettersson
30:05 MOD Skott Oscar Steen


Kommande 2 ännu sämre 3-5 under dessa min

Sv: Modo - Timrå IK 2007-02-24
Det är lungt, Timrå IK fixar det här lite lätt : )

Sv: Modo - Timrå IK 2007-02-24
grymt

Sv: Modo - Timrå IK 2007-02-24
Starkt attt klara det!

Sv: Modo - Timrå IK 2007-02-24
Dream Team: Nu vänder det. Backe verkar vara grym!!

Sv: Modo - Timrå IK 2007-02-24
Bra jobbat Timrå! Hoppas vi kan få med oss lite energi av detta.

Kämpa Timrå!

« · 840000 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer