1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615015 inlägg · 6214 ämnen

Modo - Timrå IK 2009-01-29


Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-29
Frella: Som långsiktig lösning är Johan Björk för dålig. Däremot skulle han kunna funka som kortsiktig avlösare

Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-29
"Timrå borde också ha vunnit det här derbyt - och hade gjort det om inte målvakt Backlund sjabblat in två puckar.
Det skiljer förvisso bara två poäng mellan lag sju och tio i tabellen.
Men jag kan faktiskt inte se att Timrå ska behöva missa slutspelet."

Skriver Pettersson i XP, men har han glömt sin första mening när han skriver sin sista?

Hamrin det här är till dig: Backe var 1 igår, men när du sätter 3 på MPS OCH Styf så förstår jag...

« · 1120585
Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...