1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Modo - Timrå IK 2010-11-25


Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
har vi möjligtvis hittat en PP-variant?


JIIIIHO!

Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Timrå Icon:

Ja gör det....

Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Jag tror jag börjar känna lite man love till Pikkarainen.. fan vad trevligt!

Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Mackelito: Passar alltså. Hehe

Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Timrå Icon: Du vill väl ha lite spänning, relaxa! :-)

Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Mackelito: Men det var Pikken va?

Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Olle: SATAN VAD SKÖÖÖNT! PIKKEN STÅR!!!

Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Olle: Pikken!!!!!!!!!!!!!!

Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Viktigt 1-4 mål. Noterbart är att det bör innebära att Viinanen fick sin första poäng (lade back pucken till Jokela som passade målskytten Pikkarainen)

Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Timrå Icon: Haha ja, man är lite för snabb ibland...

Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Pikken har spelat knappt 8 min, gjort två mål och inte dragit på sig några utvisningar. nice.

Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Icing-Ove: Ja men det är det alltid för oss vettu' ;-)

Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
"våran PIKK är störst i hallen"

Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Uno Gordon: JAAAA karljäveln väljer helt rätt match för att kliva fram!!!

Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
dr-nix: Underbart!! Bra va Ambroo?

Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Mackelito: Såg du Timo-dockan någon i Timrå-klacken hade? Hahaha!!

Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Uno Gordon: Nu går vi för 8-1! :-)

Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Uno Gordon:
Avbetalningen påbörjad?

Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Riktigt bra spel av oss så här långt i tredje. Vi möter mycket längre upp i banan och det blir genast mycket lättare att spela.

Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Timrå Icon:

Först tar vi 5:an sedan 2-siffrigt.

Var är Spud?

Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Timrå Icon: Vi klagar lite på Åke men han har 97% hittills.

Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Timrå Icon: var det foppadockan du menade? Jag tyckte också det såg ut som pärsi först

Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
pingvin:

Håller med.....

Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Men förfan Jokela..

Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Raggaren Putte: Axelsson är ruggigt bra ikväll! Nä det var en Foppa-docka...måste be Timo om ursäkt imorgon för att jag trodde det var han ;-)

Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Hur långt har gått av tredje?

Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
liston: Han sitter med svansen mellan benen och skäms.

Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
men vad fan är grejen med alla våra puck-out?

Slå en jävla icing om du inte vet vad du ska göra med pucken!

Redigerad kommentar


Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Men herrejävlar Jokela, när det såg så bra ut.

Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Laken: 07:47

Redigerad kommentar


Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Jokela för helvete. Såg nästan ut som att han tog en puck out med vilje...

Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
John K:

Gott så.

Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Mackelito: Ja Jokela har haft bättre dagar på jobbet

Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
pefr: Det är sånt som händer tyvärr.. känns knappast avsiktligt.

Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
pefr: Fy vad klantigt, att dom aldrig lär sig.

Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Det där är inte otur, bara dåligt. Minus en stjärna på Jokela idag. Men han har ändå gjort en bra match i sin helhet.

Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Kattgubben: sant, knappast avsiktligt. men det är inte första gången det händer den här säsongen, det måste gå att hitta mer konstruktiva saker att göra med pucken i egen zon än att spela den plexi-ut/fastna på motståndarback/hamna på läktaren

Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Puh, nu blir det en trea!

Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Kattgubben:

Knappast avsiktligt? Vore det avsiktligt skulle ha ha stryk.

Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Olle: Det var med vilje. Vi gå om M0d0 i BP-statistik.

Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
En sak är då säker.. att när Pikken går i golvet, oavsett anledning, så lämnas det utan åtgärd.

Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Kattgubben: Exakt vad jag tänkte!

Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Simmalugnt: Och är det inte avsiktligt så hamnar det på oturskontot i min bok, så det är inte så fasligt mycket att gnälla över....

Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Kattgubben:

Sant.

Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
73Sjöbba: PP-statistiken också kan man tycka. Modos PP är bland det sämsta jag sett...och då är jag ändå timråit menar jag!!

Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Vad snabba de är att blåsa för blockering.. Åke hade ju ett skönt uppspel på g där

Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Jag tror nog Modo tar sig till slutspel ändå, detta var ju Challes taktik i Timrå också mörka formen till efter nyår och sedan lägga in e jävulsk spurt.

Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Simmalugnt: Bara för mig som de laggar till ibland och kommer upp en text bara i en halv sek typ?

Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Kattgubben:

Nån som säger emot om jag slår upp en segerwirre redan nu?

Spud kanske?

Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
liston: vänta några minuter till...

« · 1311454 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer