1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

MoDo - Timrå IK 2011-11-01


Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
Johnny Bravo: Heja!

Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
Är det många trummor igång? Det låter som en slagverksensemble

Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
Stäng av trådsabotören!

Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
timrå ik har inga pengar....


haha

Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
heja

Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
Vi höll tätt ett helt BP!

Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
heja

Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
Va va de där för djävla utvisning ?

Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
Fem matcher för huvudtackling...

Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
Det blir ju låga böter för Jonte i alla fall...

Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
vilket BEDRÖVLIGT powerplay!

BUUUUU!

Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
T T: Högström....

Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
Kattgubben: högström visar på klass, riktigt fina mackor där, till motståndarna.

Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
T T: Hur kan man vara så JÄVLA DÅLIGA i PP

Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
heja timrå

Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
pefr: Han slarvade ganska mycket där. Han är lite, eller mycket om man så vill, nonchalant i sitt spel. Lite mer noggrannhet från honom så kan han nog bidra hyggligt. offensivt så har han en hel del kyla och spelförståelse.

Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
Smart tripping av Danielsson, hoppas den straffar sig,

Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
Så jäkla fin start i början med otrolig fart, sån fast att man knappt han vara i egen zon och då blev misstagen färre. sen tappa vi ALLT efter Vampens första friläge.

Snygg propp av Hedström. totalt jävla smack!

Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
T T:
Hoppas kan man ju alltid, men det är för dåligt i PP.

Har dom nött något av PP under året, helt ostrukturerat inget konstruktivt alls, bara ingen blir skadad.

Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
solklar seger idag.


Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
71ans spel i PP vad gör han på isen,bedrövligt dåligt!!

Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
Tack Danielsson.

Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
PP-kungen murran slår till igen

Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
HÄRLIGT murran! Nu har vi klarat av ett boxplay och gjort ett PP-mål i samma match.. det ni!

Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
Långben:

KOm igen nu, 2-0 i PP kan bara kämpa ner dom nu och hålla undan

Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
liston: Men herre gud hjälp

Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
superfalle: Kollektivt hjärnsläpp

Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
Kattgubben: där ska inte shremp få gå in och slå pucken i mål oattackerad.

Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
Jockz:

Nu är det snart er tur att komma in och trösta oss.

Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
Jockz:

Vilken assisterar? Högström-helvetet?

Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
Jockz: Läge för timeout?

Matchbilden utvecklas i en oroande riktning.

Redigerad kommentar



Men vart fan kom den där utvisningen ifrån då

Redigerad kommentar


Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
Tragiskt attse Högström o Hedin.
Vad är det för fel på Högström då karln aldrig kan spela enkelt

Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
Men vilket jäla skitmål! Helvete!

Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
Kattgubben: Avgå alla! ;)

Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
Kattgubben: Det låg i luften. Vi har tappat allt efter 2-0 målet. Tvåa på varje puck och spelar fast oss i egen zon hela tiden. Måste tillbaka till det enkla så som vi startade första perioden.

Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
Vafan e det med oss och 2 målsledningar!??

Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
RTS: Vi måste bort från Ridderwalls hönsgård. UPP UPP UPP

Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
Det råder ju i alla fall ingen tvekan om att det är elitseriens absolut sämsta lag som möts idag.

Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
Berglund: Krogen

Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
Raggaren Putte:Perra borde ha tagit Timeout direkt när han såg tendenserna.. Nu hann ju modo få med sig ett PP också vilket gjorde momentum svårstoppat

Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
Kattgubben: Hedin måste ju f-n vara MoDo's hämnd på oss!

Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
Johnny Bravo: Heja

Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
Vem var det som hade tippat 7-2? Får man köpa in sig?

Skit skit skit

Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
ÖstrandsNisse: Ser ju för fan ut som att tik redan gett upp, kämpa för bövelen!

Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
Haha, Högström...

Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
Timrå Icon: vill aldrig mer se högström

Redigerad kommentar


Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
Men förihelvete Perra bänka Högström

Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
Fy fan, nu ryker nog mitt fina lir oxå

Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
Men dra åt helvete.. Islossning för Modo? Helt plötsligt är man effektiviteten själv

« · 1421121 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer