Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
« Föregående · 428299 · Nästa » Till forumet
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
Rox: Tur att nån tar över efter att Styf inte vill slåss längre - Go Manderville....
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
Hälge: Släkten är värst. Och den kvoten är fylld nu så Simons kan få mycket speltid.
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
Så fort man slår på datorn så blir det ALLTID ALLTID ALLTID en massa baklängesmål. Varför fortsätter jag? *Idiot*
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
Lugn gubbar.... det ordnar sej. Vi ger aldrig upp.
[färg=red]
[bild]w1.601.telia.com/~u60116541/bild/heja.gif[/bild]
Timrå IK Är Dom Bästa
Heja, Heja, Heja Timrå! [/färg]
[färg=red]
[bild]w1.601.telia.com/~u60116541/bild/heja.gif[/bild]
Timrå IK Är Dom Bästa
Heja, Heja, Heja Timrå! [/färg]
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
Dream Team: Man börjar ju så smått bli van vid olämpliga underlägen...
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
Vi tar knätofsarna i tredje. Kusinerna från landet har ingen chans när Timrå lägger i en högre växel. :-)
« Föregående · 428299 · Nästa »