FH - avdammad!!! Nu dyker dom upp. Lite grågubbeparad här på GB;) Måste fan vara något stort på gång;)
Trots att jag nog mer är inne på stillsamma slipstifof nuförtiden, kan jag inte låta bli att känna något nostalgiskt skönt över denna dag. Länge sedan det där TIK-pirret var så förbannat starkt. Jag längtar till ståplats. Men gikten skulle nog göra det omöjligt att ta sig upp där...
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Trots att jag nog mer är inne på stillsamma slipstifof nuförtiden, kan jag inte låta bli att känna något nostalgiskt skönt över denna dag. Länge sedan det där TIK-pirret var så förbannat starkt. Jag längtar till ståplats. Men gikten skulle nog göra det omöjligt att ta sig upp där...