Att få chansen att ingå i denna "treo" med livets alla mysko erfarenheter, måste vara det största som kan drabba en TIKA:re... Jag misstänker att Stockholm fortfarande är basen?
Om vi vinner i kväll bjuder jag denna "treo" på lunch för att utan underliggande allegat, skissa förutsättningslöst på framtiden. Stureplan plus/minus 4 kvarter? Synka almanackorna runt v. 13 och onsdag. Då befinner jag mig i Sthlm.
Vi är klara redan på skärtorsdagen, då jag bokat plats i EON arena för att se den sista spiken dunkas in i Modos dreams about more happy days...
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Att få chansen att ingå i denna "treo" med livets alla mysko erfarenheter, måste vara det största som kan drabba en TIKA:re... Jag misstänker att Stockholm fortfarande är basen?
Om vi vinner i kväll bjuder jag denna "treo" på lunch för att utan underliggande allegat, skissa förutsättningslöst på framtiden. Stureplan plus/minus 4 kvarter? Synka almanackorna runt v. 13 och onsdag. Då befinner jag mig i Sthlm.
Vi är klara redan på skärtorsdagen, då jag bokat plats i EON arena för att se den sista spiken dunkas in i Modos dreams about more happy days...
Jag sätter 100 spänn på 9-2 i kväll;)