1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614854 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1006612

Sv: Slaget om Västernorrland 2008
FH - avdammad: Absolut. Ingen tvekan.

Att få chansen att ingå i denna "treo" med livets alla mysko erfarenheter, måste vara det största som kan drabba en TIKA:re... Jag misstänker att Stockholm fortfarande är basen?

Om vi vinner i kväll bjuder jag denna "treo" på lunch för att utan underliggande allegat, skissa förutsättningslöst på framtiden. Stureplan plus/minus 4 kvarter? Synka almanackorna runt v. 13 och onsdag. Då befinner jag mig i Sthlm.

Vi är klara redan på skärtorsdagen, då jag bokat plats i EON arena för att se den sista spiken dunkas in i Modos dreams about more happy days...

Jag sätter 100 spänn på 9-2 i kväll;)

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer