1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1009278

Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Jensen_12: För mig funkar det också bra. Det var lite segt i början men det flyter kanon nu. Har faktiskt aldrig haft så bra bild i SopCast som i kväll.

Appropå drömmar: Jag har en arbetskamrat som drömt hela kvartsfinalseriens matchresultat . Han skrev upp alla resultaten på whiteboarden i konferensrummet före första matchen. Till allas förvåning har han haft rätt i alla 4 spelade matcherna.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.