1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614802 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1009727

Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Robban: Helt otroligt skönt. Makalöst bra gjort av Timrå. Det blev aldrig någon spänning i den här serien. Modo sprattlade till en match, kanske två. Men övriga körde Timrå över dom. Det var rättvist att Timrå gick vidare, inget snack om saken.

En talande bild över hela den här serien är när Krizan åker ut i andra och Timrå gör 3-0. Andersson blir puttad/åker in i Krizan varpå han faller till marken och spelar död. När han inte får någon reaktion från Rönnmark åker han ut och ger sig på Andersson. PP för Timrå som man sedemera gjorde mål i. 3-0 och ridå ner.

Hur som haver så sover man förbannat jävla gott ikväll. Underbart!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.