Jag bjuder på allt såntdär idag. Det har vi förtjänat :-D
Sug på kvartskaramellen ordentligt idag. Börja sedan ladda för viktigare grejer. Sitt inte nöjda med att ha slagit ut ett dåligt MoDo. Då tar det roliga snart slut.
Idag: hån, spott, spe och lustigheter imorgon: FOKUS!
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Jag bjuder på allt såntdär idag. Det har vi förtjänat :-D
Sug på kvartskaramellen ordentligt idag. Börja sedan ladda för viktigare grejer.
Sitt inte nöjda med att ha slagit ut ett dåligt MoDo. Då tar det roliga snart slut.
Idag: hån, spott, spe och lustigheter
imorgon: FOKUS!
OK?