Hassebo: jaha ja men det blir ju roligare, Lhc värkar ju vilja spela hockey dom som timrå, hv kör ju som Fbk med en massa fulingar i laget, som dom skickar in när det inte går deras väg då ser jag hellre att timrå möter ett spelande lag :D
Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inte