Uno Gordon: Jag ser fram emot att få ha telefonkonferens i frukostsalen. Tidig väckning och meditation. Jordgubbsyogurt med müsli, kokta ägg och frukostfrallor med ost, skinka och vattenbaserad gurka som knastrar mellan tänderna när man tuggar och så svart kaffe till det. Mums filibaba. Sedan kan ringa runt och snacka bort tid och rum.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Härliga tider! Strålande tider!