Lorgalis: Bara en fråga, vill ni att vi ska vara dåliga förlorare och spotta på allt som kommer upp? Alla försök från oss att säga grattis och tacka för lektionen tas från er som försök från oss att förminska er vinst..
Era försök att få oss att bli som ni var, dåliga förlorare, är skrattretande!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Era försök att få oss att bli som ni var, dåliga förlorare, är skrattretande!