mikenomad: Oj oj hur kändes det att sitta i glashuset?
Sanny till schweiz, kokko bort KK bort Jonte bara det inte blir tik Halh, vem betalar bäst? Regin, Ottawa
Hur många glömde jag?
Nämnde jag att han som fått dit alla stjärnor redan sålt sig till vf? Nämnde jag att ni sitter i ett plåstrat plywoodlåda och vi i en modern pengamaskin? Framtid vill ni säkert inte disuktera sålänge det inte rör den närmaste månaden.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Sanny till schweiz,
kokko bort
KK bort
Jonte bara det inte blir tik
Halh, vem betalar bäst?
Regin, Ottawa
Hur många glömde jag?
Nämnde jag att han som fått dit alla stjärnor redan sålt sig till vf?
Nämnde jag att ni sitter i ett plåstrat plywoodlåda och vi i en modern pengamaskin?
Framtid vill ni säkert inte disuktera sålänge det inte rör den närmaste månaden.