SwärdH: jorå, ikväll är det semi i j20, på tal om framtid alltså.. Vi möter VF och jag antar att vi har med Forsberg Molinder Westin och Hedman och kan ge dem en riktig match!
Det gick ju bra för er i kvalet efter att ni kom sist i j20 fortsättnings serien. grattis igen, här haglar bara gratulationerna från mig till er!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Det gick ju bra för er i kvalet efter att ni kom sist i j20 fortsättnings serien. grattis igen, här haglar bara gratulationerna från mig till er!