1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614894 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1010711

Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Nothing Else: Jag instämmer till fullo i ditt resonemang. Jag avskyr Modo. Och jag njuter som en galning över att vara i semifinal. Att få slå ut självgoda jävla Öviksbor ur SM-slutspelet och smälla er på fingrarna är fantastiskt skönt. Jag mådde pissdåligt ifjol, nu svävar jag. Och så läne jag lever kommer det alltid finnas saker jag kommer hata respektive älska och det känns skönt att ha den vetskapen och insikten.

Otroligt nog har mobilen varit förvånansvärt tyst idag, vart tog alla dumma modolider vägen? Ingen som vet, ingen som vet, ingen som vet....

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer