andyo: Ingen tycker det var roligt att vi torskade, men eftersom vi torskade som fan tjänar vi ju inget på att göra som ni gjorde, svära och skylla på allt möjligt. Vi förlorade mot ett bättre lag och jag är ledsen att eran känsla för vinsten försvinner när era välförberedda motargument till våra dåliga förlorar kommentarer inte fick användas.
Men att modo inte kom upp till normalstandard såg väl alla, och till vi fått veta anledningen till den svaga insatsen tjänar nog ingen på att hitta på ursäkter.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Men att modo inte kom upp till normalstandard såg väl alla, och till vi fått veta anledningen till den svaga insatsen tjänar nog ingen på att hitta på ursäkter.