1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1058159

Sv: Arenafrågan - bygga nytt eller stanna kvar?
Eller varför inte göra som Modo och bygga nere i hamnen.

Det finns ju en tomt ledig nu när Golf-ranchen inte länge är igång. Tänk om man skulle kunna börja kvällen med att efter jobbet åka in till stan med grabbgänget för att sedan promenera ner till hamnen och gå upp i en av ett antal skybarer och fortsätta innan matchen.

Se Timrå lira mot MODO, och sedan sätta sig på tåget och åka hem till Timrå eller om man bor i Stan prominixa hem.

Dagen efter smurfar man in på Ticnet och beställer biljetter till någon Julshow eller kanske Uffe Lundell kommer på besök.



www.hockeysnack.com/medlem/Per+HApps/filarkiv.php?showfile=assem11.pdf

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.