Rooster23: Snacka om att man fick ståpäls igår kväll då när Mikko Lehtonen klappade in 6-3 i PP. Jag som drog varv efter varv i gästboken i våras att vi måste ha en PP-back med en jävligt vass bössa i en leadingline. Jag tjatade om Lehtonen och slutligen skrev han på.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Rooster23: Snacka om att man fick ståpäls igår kväll då när Mikko Lehtonen klappade in 6-3 i PP. Jag som drog varv efter varv i gästboken i våras att vi måste ha en PP-back med en jävligt vass bössa i en leadingline. Jag tjatade om Lehtonen och slutligen skrev han på.
ORGASM!